Oh ja, sorryquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi en lelijk is subjectief. Dat hebben we eerder al vastgesteld..
Ja, dat beschreef ik onder het 'e.d.'quote:
Nee, nooit. Mijn gordijnen zitten ook altijd dichtquote:
Ik denk het ook... Meestal zijn mensen in een relatie vergelijkbaar qua 'mooiheid'quote:
Ah, je hebt zo'n beroepquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, nooit. Mijn gordijnen zitten ook altijd dicht![]()
Omdat het bij jou op straat zo is is dat wel correct, maar omdat het bij mij op straat zo is ben ik gek en kom ik niet op straat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk het ook... Meestal zijn mensen in een relatie vergelijkbaar qua 'mooiheid'
Zo, cliché #2 ook weg. Nog iemand een andere?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:14 schreef n8 het volgende:
ik val echt niet voor geld, golddiggers![]()
Nee, ik zorg wel voor mezelf hoor![]()
brrrr.. vampier!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, nooit. Mijn gordijnen zitten ook altijd dicht![]()
Bij mij gaat dat meestal van *Boem* en ik ben t... Ik kan niet proberen verliefd te worden op, of moeitequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word ook moeilijk verliefd trouwens, ben eigenlijk nog nooit echt verliefd geweest uit mezelf zeg maar, ben altijd erg terughoudend ook en afwachtend. Bij mijn beide sort of relaties kwam de toenadering van de andere kant.
Alle vrouwen zijn aanhankelijk en needy.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, cliché #2 ook weg. Nog iemand een andere?
Ik hoef hem niet elke dag te zien en die dagen dat het wel is is 3 uur genoegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn aanhankelijk en needy.
alleen als ze ongesteld zijn natuurlijk.... maar gewoon een mega-milka reep voldoet dan wel hoor!! Overigens heb ik t ook wel eens andersom gehadquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zo? Ik zie het overal.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee gewoon omdat het heel erg logisch is dat mensen iets vergelijkbaars vinden. Uitzonderingen zijn er altijd maar over het algemeen zal je als gewone man/vrouw geen topmodel aan de haak skaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omdat het bij jou op straat zo is is dat wel correct, maar omdat het bij mij op straat zo is ben ik gek en kom ik niet op straat.
Aha, nee okay.
Je hebt Destiny's Child - Independant woman te serieus genomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:14 schreef n8 het volgende:
ik val echt niet voor geld, golddiggers![]()
Nee, ik zorg wel voor mezelf hoor![]()
Ik ga hier ook niet mee verderquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee gewoon omdat het heel erg logisch is dat mensen iets vergelijkbaars vinden. Uitzonderingen zijn er altijd maar over het algemeen zal je als gewone man/vrouw geen topmodel aan de haak skaan.
bruce lee en oosterse vechtkunst in je avatar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef n8 het volgende:
[..]
alleen als ze ongesteld zijn natuurlijk.... maar gewoon een mega-milka reep voldoet dan wel hoor!! Overigens heb ik t ook wel eens andersom gehaddat de man meer aandacht van mij wilde hebben en minder een eigen leven had.... dan moet ie natuurlijk gelijk optiefen
![]()
Dat is wat Emancipatie doet met vrouwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je hebt Destiny's Child - Independant woman te serieus genomen.
T is ontopicquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ga hier ook niet mee verderIk kom gewoon nooit de deur uit en jij hebt gelijk
Nou ontopic
Ah, een neanderthaler, ze bestaan nog.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Dat is wat Emancipatie doet met vrouwen.
Het verklooit de natuurlijke gang van zaken.
Is dat boeiend voor hier? Of de muziek die je luistert?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:22 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
bruce lee en oosterse vechtkunst in je avatar.
doe je aan martial-arts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |