Ik krijg niet echt bijval inderdaad. DAMES!quote:
ja ja Ik ik!!! komt ie dan:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kunnen de vrouwen alhier alsjeblieft dit fabeltje uit de wereld helpen? Ten eerste: beauty is in the eye of the beholder. Ten tweede heeft het heel veel met je houding te maken en of je tevreden bent met jezelf, dat straal je uit en dat is aantrekkelijk. Verder zijn zaken als gevoel voor humor hebben en een goede gesprekspartner zijn ook heel belangrijk.
auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw....quote:
Dank je. Hear hear.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Yep!Iedereen heeft weer een andere smaak en om aantrekkelijk over te komen hoe je heus niet superknap te zijn. Er is ook nog zoiets als uitstraling charisma en spontaniteit.
![]()
Daar zijn ze al. Zo, hebben we cliché #1 weer besprokenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik krijg niet echt bijval inderdaad. DAMES!.
Wat lul je nou kerelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw....
uh-oh we vervallen in slowchat.
de Mighty 'Queen Bee' zal al gauw haar roelerende scepeter en aanwezigheid laten gelden. en alle slowchatters doen verbleken.(brace yourselfs...)
Ik vriendjes met Kastaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is of dat of je bent irl vriendjes met kasta... Take ur pick UAB
Welke slowchatters? Ik zie ze niet, want dat mag hier nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw....
uh-oh we vervallen in slowchat.
de Mighty 'Queen Bee' zal al gauw haar roelerende scepeter en aanwezigheid laten gelden. en alle slowchatters doen verbleken.(brace yourselfs...)
Tiek heeft gelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat je ontopic moet blijven!quote:
Mannen hoeven niet enorm knap te zijn om succes te hebben bij mooie vrouwen. Dan kom je inderdaad ver met charisma, zelfvertrouwen, spontatiteit e.d.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Yep!Iedereen heeft weer een andere smaak en om aantrekkelijk over te komen hoe je heus niet superknap te zijn. Er is ook nog zoiets als uitstraling charisma en spontaniteit.
![]()
Ik dacht dat 'jongetjes' het niet zo goed deden bij jonge vrouwenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef n8 het volgende:
[..]
ja ja Ik ik!!! komt ie dan:
Ik heb het wel gehad met scharrels dat ik ze onwijs heet en woest aantrekkelijk vind. Stel ik ze voor aan me vrienden zeggen ze: "ik dacht dat je zei dat ie knap was" Maar dat maakt t voor mij niet minder aantrekkelijk....
.... die metromannen vind ik maar niets btw, doe mij maar rauwe seksualiteit, t liefst als ze nog jong en ongeremd zijn![]()
Op naar #2.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zijn ze al. Zo, hebben we cliché #1 weer besproken
Ja, we waren het er toch al over eens dat we bij alleen seks voornamelijk naar het uiterlijk kijken en bij relatie minder? Oidquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:
Je vergeet geldquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mannen hoeven niet enorm knap te zijn om succes te hebben bij mooie vrouwen. Dan kom je inderdaad ver met charisma, zelfvertrouwen, spontatiteit e.d.
Bij vrouwen ligt het anders.
Ik lees het toch heel anders, zeker omdat ík niet postequote:
Nou dan... Je zegt dat de vrouwen die jij kent Kasta niets vinden. Hoe weet je dat? Je laat foto's van Kasta zien als je op stap bent?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik vriendjes met KastaGrappig ben je wel
Mooi en lelijk is subjectief. Dat hebben we eerder al vastgesteld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zie trouwens altijd mooie mannen met lelijke vrouwen en mooie vrouwen met lelijke mannen
Je komt niet vaak buiten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zie trouwens altijd mooie mannen met lelijke vrouwen en mooie vrouwen met lelijke mannen
Dat is de enige optie inderdaad. Haal je fotos maar snel weg als je ze hebt, want ik begin om 1400 weer met printenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou dan... Je zegt dat de vrouwen die jij kent Kasta niets vinden. Hoe weet je dat? Je laat foto's van Kasta zien als je op stap bent?
totally guess again!! Die ondeugende ogen enz!!! I like, en t liefst als ze een klein beetje verlegen zijn of zo mooi kunnen blozen!! Nee, oudere jongens zijn mij iets te serieus iod, en ik vind t wel spannend met een jongere jongen!! Heeft iets heel anders dan met een ervaren oudere partnerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'jongetjes' het niet zo goed deden bij jonge vrouwen
Jonkies hebben voor (jonge) vrouwen toch geen "aanzien" (tenzij ze 2M zijn)?
achja, guess i'll have 2 guess again..
Oh ja, sorryquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi en lelijk is subjectief. Dat hebben we eerder al vastgesteld..
Ja, dat beschreef ik onder het 'e.d.'quote:
Nee, nooit. Mijn gordijnen zitten ook altijd dichtquote:
Ik denk het ook... Meestal zijn mensen in een relatie vergelijkbaar qua 'mooiheid'quote:
Ah, je hebt zo'n beroepquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, nooit. Mijn gordijnen zitten ook altijd dicht![]()
Omdat het bij jou op straat zo is is dat wel correct, maar omdat het bij mij op straat zo is ben ik gek en kom ik niet op straat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk het ook... Meestal zijn mensen in een relatie vergelijkbaar qua 'mooiheid'
Zo, cliché #2 ook weg. Nog iemand een andere?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:14 schreef n8 het volgende:
ik val echt niet voor geld, golddiggers![]()
Nee, ik zorg wel voor mezelf hoor![]()
brrrr.. vampier!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, nooit. Mijn gordijnen zitten ook altijd dicht![]()
Bij mij gaat dat meestal van *Boem* en ik ben t... Ik kan niet proberen verliefd te worden op, of moeitequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word ook moeilijk verliefd trouwens, ben eigenlijk nog nooit echt verliefd geweest uit mezelf zeg maar, ben altijd erg terughoudend ook en afwachtend. Bij mijn beide sort of relaties kwam de toenadering van de andere kant.
Alle vrouwen zijn aanhankelijk en needy.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, cliché #2 ook weg. Nog iemand een andere?
Ik hoef hem niet elke dag te zien en die dagen dat het wel is is 3 uur genoegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn aanhankelijk en needy.
alleen als ze ongesteld zijn natuurlijk.... maar gewoon een mega-milka reep voldoet dan wel hoor!! Overigens heb ik t ook wel eens andersom gehadquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zo? Ik zie het overal.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee gewoon omdat het heel erg logisch is dat mensen iets vergelijkbaars vinden. Uitzonderingen zijn er altijd maar over het algemeen zal je als gewone man/vrouw geen topmodel aan de haak skaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omdat het bij jou op straat zo is is dat wel correct, maar omdat het bij mij op straat zo is ben ik gek en kom ik niet op straat.
Aha, nee okay.
Je hebt Destiny's Child - Independant woman te serieus genomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:14 schreef n8 het volgende:
ik val echt niet voor geld, golddiggers![]()
Nee, ik zorg wel voor mezelf hoor![]()
Ik ga hier ook niet mee verderquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee gewoon omdat het heel erg logisch is dat mensen iets vergelijkbaars vinden. Uitzonderingen zijn er altijd maar over het algemeen zal je als gewone man/vrouw geen topmodel aan de haak skaan.
bruce lee en oosterse vechtkunst in je avatar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef n8 het volgende:
[..]
alleen als ze ongesteld zijn natuurlijk.... maar gewoon een mega-milka reep voldoet dan wel hoor!! Overigens heb ik t ook wel eens andersom gehaddat de man meer aandacht van mij wilde hebben en minder een eigen leven had.... dan moet ie natuurlijk gelijk optiefen
![]()
Dat is wat Emancipatie doet met vrouwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je hebt Destiny's Child - Independant woman te serieus genomen.
T is ontopicquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ga hier ook niet mee verderIk kom gewoon nooit de deur uit en jij hebt gelijk
Nou ontopic
Ah, een neanderthaler, ze bestaan nog.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Dat is wat Emancipatie doet met vrouwen.
Het verklooit de natuurlijke gang van zaken.
Is dat boeiend voor hier? Of de muziek die je luistert?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:22 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
bruce lee en oosterse vechtkunst in je avatar.
doe je aan martial-arts?
Waarom zwanger?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:25 schreef Misstique het volgende:
Vrouwen moeten aan de ketting! Barefoot and pregnant, zeg ik je!
Laat dat pregnant maar wegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:25 schreef Misstique het volgende:
Vrouwen moeten aan de ketting! Barefoot and pregnant, zeg ik je!
Zwangere vrouwen zijn heel mooi.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom zwanger?
Waarom geen mooie vrouwen?
En zó is het!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Dat is wat Emancipatie doet met vrouwen.
Het verklooit de natuurlijke gang van zaken.
Veel vrouwen wel... Te vaak heb ik me als huis-entertainer/psycholoog/teddybeer moetenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
Oh. Wij delen nog altijd de rekening. Ik wíst dat ik iets verkeerd deed aan m'n relatie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En zó is het!
Als puntje bij paaltje komt moet jij de rekening van het diner betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |