Zó is het echt, vraag maar! On behalf of me.quote:
Nee, hij houdt van soep met worteltjes!quote:[..]
Nee, hij houdt van vleesch.
qua relatiemateriaal heb je gelijk, dan wil ik ook echt wel iemand waarmee ik een fatsoenlijk gesprek kan voeren....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat een onzin. Vrouwen willen over het algemeen toch wel iemand met hetzelfde intelligentieniveau. Iemand kan nog zo knap zijn, maar als er verder niks onder de kap zit, is het gauw afgelopen..
Voor de vrouwen uit mijn omgeving wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
geldt dat voor alle vrouwen? doubtful...
maar je beschrijft wel mijn doelgroep,
Voor seks hoeft ie echt de wortel van 6234532 niet uit zn hoofd te wetenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef n8 het volgende:
[..]
qua relatiemateriaal heb je gelijk, dan wil ik ook echt wel iemand waarmee ik een fatsoenlijk gesprek kan voeren....
.... voor sex is t natuurlijk wat anders![]()
Dat dus. En het is maar net waar je naar op zoek bent. Als je geen relatie wil en het is puur voor de sex, dan maakt het niet uit of de persoon in kwestie je ook op andere manieren kan boeien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef n8 het volgende:
[..]
qua relatiemateriaal heb je gelijk, dan wil ik ook echt wel iemand waarmee ik een fatsoenlijk gesprek kan voeren....
.... voor sex is t natuurlijk wat anders![]()
kut avatarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Voor seks hoeft ie echt de wortel van 6234532 niet uit zn hoofd te weten
Je moet dan ook 'smorgens weggaan voordat ze wakker wordt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat dus. En het is maar net waar je naar op zoek bent. Als je geen relatie wil en het is puur voor de sex, dan maakt het niet uit of de persoon in kwestie je ook op andere manieren kan boeien..
Laat die wortels nu eens achterwege!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Behalve m'n ideale vrouw natuurlijk... Die's ge-wel-digquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dus alle vrouwen zijn bedriegsters. Helder.
Ik wens je veel succes met je queeste. Wie weet kom je haar ooit nog tegen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Behalve m'n ideale vrouw natuurlijk... Die's ge-wel-dig. (en een illusie
. )
wel een leuke avatarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes met je queeste. Wie weet kom je haar ooit nog tegen.
Maar wat doe je in de tussentijd?
ah joh, iedereen creëert toch zijn eigen waarheid.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Behalve m'n ideale vrouw natuurlijk... Die's ge-wel-dig. (en een illusie
. )
ik moet ze nog tegenkomen lijkt het welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat een onzin. Vrouwen willen over het algemeen toch wel iemand met hetzelfde intelligentieniveau. Iemand kan nog zo knap zijn, maar als er verder niks onder de kap zit, is het gauw afgelopen..
Dat hoor ik vaker.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Single
mja zit er niet zo mee,ben het gewend en ik zie wel of en wanneer er iets op mn pad komt
Ow en dat zal ik ook zeker doen maar dan moet er toch eerst iemand op het pad komen die daar de moeite waard voor isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker.
Maar soms moet je toch echt tot de conclusie komen dat er te lang niks op je figuurlijke pad komt, alsof je in een bos loopt. Dus moet je zelf actie ondernemen.
JIj bent intelligent?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik moet ze nog tegenkomen lijkt het wel![]()
iets van 2496.9!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is dat sinds kort?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Single
mja zit er niet zo mee,ben het gewend en ik zie wel of en wanneer er iets op mn pad komt
Je bent nog haske jong johquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik moet ze nog tegenkomen lijkt het wel![]()
en de andere helft via rekenmachine?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:23 schreef koffiegast het volgende:
[..]
iets van 2496.9!
half uit het hoofd lolz![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |