abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:03:46 #276
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_47738181
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:19 schreef thaleia het volgende:
werkelijk geloven dat het er niet in zit en dat op zo jonge leeftijd al.
Lijkt me geen onrealistische gedachte als het in 27 jaar nog nooit gelukt is.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:31:04 #277
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47738827
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:03 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Lijkt me geen onrealistische gedachte als het in 27 jaar nog nooit gelukt is.
Kwestie van nog meer tijd... maar ik begrijp dat het kut voelt.
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
pi_47738890
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:31 schreef lavAzza het volgende:

[..]

juist niet
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:39:43 #279
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_47739082
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:31 schreef lavAzza het volgende:

[..]

Sommigen zullen altijd alleen blijven hoor. Maar idd, voordat je het loodje legt kun je niet zeggen dat het nooit voor je weggelegd zal zijn.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:42:05 #280
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_47739162
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:39 schreef Frezer het volgende:

[..]

Sommigen zullen altijd alleen blijven hoor. Maar idd, voordat je het loodje legt kun je niet zeggen dat het nooit voor je weggelegd zal zijn.
Dat laatste is waar, maar op een gegeven moment hoeft het denk ik ook niet meer.
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:43:52 #281
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47739213
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:42 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat laatste is waar, maar op een gegeven moment hoeft het denk ik ook niet meer.
Als je een droommeisje ontmoet en je bent 40, zou je dan nee zeggen omdat je zo lang hebt moeten wachten? Of is er een andere reden?
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
pi_47739275
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Jij bent per definitie te jong .
Jij bent te jong voor mij, zul je bedoelen

Ik date mannen die in een bepaalde levensfase zitten, die fase zit jij vermoedelijk nog niet in. En nee, ik knap af op mannen met kinderen maar ik wil wel graag een zekere mate van volwassenheid terugzien bij mannen. In jouw specifieke geval knapte ik af op de rel met Rianne.

Daarvoor vond ik je best maar toen had ik nog die relatie

[ Bericht 8% gewijzigd door Whoopsydaisy op 28-03-2007 09:54:25 ]
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:47:35 #283
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_47739324
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:43 schreef lavAzza het volgende:

[..]

Als je een droommeisje ontmoet en je bent 40, zou je dan nee zeggen omdat je zo lang hebt moeten wachten?
Dat weet ik niet, vermoedelijk niet, maar misschien ook wel. Maar dat kun je pas echt beoordelen als het zo ver is.
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:56:07 #284
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47739528
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:47 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, vermoedelijk niet, maar misschien ook wel. Maar dat kun je pas echt beoordelen als het zo ver is.
Juist, maar het keert zich dus ook om dat je niet zeker weet dat je zou afwijzen.
pi_47739549
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Jij bent te jong voor mij, zul je bedoelen

Ik date mannen die in een bepaalde levensfase zitten, die fase zit jij vermoedelijk nog niet in. En nee, ik knap af op mannen met kinderen maar ik wil wel graag een zekere mate van volwassenheid terugzien bij mannen. In jouw specifieke geval knapte ik af op de rel met Rianne.

Daarvoor vond ik je best maar toen had ik nog die relatie
Welke fase date jij dan? Als ik vragen mag
Vergeet niet dat je ook nog een leven hebt.
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:58:47 #286
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47739590
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:56 schreef Dhr_JJ het volgende:

[..]

Ik denk mannen die een beetje weten wat ze willen bereiken en op die koers zitten. Die dus een soort zekerheid hebben, en niet onvolwassen aankloten.

Het blijft een gis
pi_47739722
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:58 schreef lavAzza het volgende:

[..]

Ik denk mannen die een beetje weten wat ze willen bereiken en op die koers zitten. Die dus een soort zekerheid hebben, en niet onvolwassen aankloten.

Het blijft een gis
Je kan zekerheid hebben en onvolwassen aankloten toch?
pi_47739832
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:56 schreef Dhr_JJ het volgende:

[..]

Over het algemeen mannen die bezig zijn met hun carriere en die zich niet echt af laten leiden door relaties. Meestal zijn dat mannen van een jaar of 28, of ouder. Zelfstandige types die hun ruzies niet op een forum uitvechten enzo . Gewoon het type normale man die al eerder een relatie heeft gehad of heeft samengewoond, iemand met levenservaring.
  woensdag 28 maart 2007 @ 10:06:15 #289
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47739835
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:02 schreef Dhr_JJ het volgende:

[..]

Je kan zekerheid hebben en onvolwassen aankloten toch?
Misschien heb ik ook totaal ongelijk. We zullen het wel merken
pi_47739886
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Over het algemeen mannen die bezig zijn met hun carriere en die zich niet echt af laten leiden door relaties. Meestal zijn dat mannen van een jaar of 28, of ouder. Zelfstandige types die hun ruzies niet op een forum uitvechten enzo . Gewoon het type normale man die al eerder een relatie heeft gehad of heeft samengewoond, iemand met levenservaring.
Waarom zulke mannen? Ben jij ook bezig met een carriere? En laat je je ook niet afleiden door relaties?
pi_47739913
Maar goed, ik moet wel eerlijk zijn: mijn date van aankomende vrijdag is absoluut niet zo maar hij maakt me wel aan het lachen. Hij laat zich duidelijk wel afleiden door mij en ik ben ook afgeleid door hem. Hij is maar een jaar ouder dan ik, is even een hele andere gewaarwording. Hij is wel lekker ongecompliceerd en hij denkt niet alleen aan zichzelf, dat is wel een voordeel!
  woensdag 28 maart 2007 @ 10:09:37 #292
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47739938
Omdat ze denkt dat ze minder gezeik veroorzaken omdat ze steviger in hun schoenen staan en meer levenservaring hebben. Het gaat dus allemaal wat soepeler en relaxter? Niet het standaard jaloezie / control-freak gezeur.

Ok ik hou op met voor je te praten
pi_47739964
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:08 schreef Dhr_JJ het volgende:

[..]

Waarom zulke mannen? Ben jij ook bezig met een carriere? En laat je je ook niet afleiden door relaties?
Als ik zulke mannen tref ben ik ook niet afgeleid nee

Maar goed, momenteel afleiding genoeg maar daar is nu ook ruimte voor op mijn werk dus zolang ik nog in deze functie zit (nog een maandje of zo) vermaak ik me prima met hem. En daarna zien we wel verder maar dan zal ik veel minder tijd voor hem hebben. Gelukkig zijn we allebei niet al te serieus bezig met elkaar.
pi_47740006
Sup Singles?
JOHNNY HEITINGA
pi_47740031
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:09 schreef lavAzza het volgende:
Omdat ze denkt dat ze minder gezeik veroorzaken omdat ze steviger in hun schoenen staan en meer levenservaring hebben. Het gaat dus allemaal wat soepeler en relaxter? Niet het standaard jaloezie / control-freak gezeur.

Ok ik hou op met voor je te praten

Jij snapt het! Is wel redelijk wat ik bedoel ja, ik denk wel dat oudere mannen mij meer ruimte kunnen/willen geven dan de doorsnee 23-jarige die nog erg bezig is zijn territorium af te bakenen en niet rustig kan wachten tot ik naar hem toekom. Bovendien: ik ben erg gecompliceerd af en toe, oudere mannen trekken dat veel beter en reageren daar, zoals het hoort, redelijk laconiek op waarmee ik de ruimte krijg om zelf te ontdekken dat ik fout bezig ben enzo.
  woensdag 28 maart 2007 @ 10:13:44 #296
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47740062
Yay, ben ik niet compleet nutteloos voor een territorium afbakende 23-jarige
pi_47740085
Trouwens: nu ik toch single ben wil ik mijn lesbische kant ook eens gaan ontdekken maar ik wil dat niet via internet regelen. Dus binnenkort ga ik lekker naar een gaybar!
pi_47740126
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Jij snapt het! Is wel redelijk wat ik bedoel ja, ik denk wel dat oudere mannen mij meer ruimte kunnen/willen geven dan de doorsnee 23-jarige die nog erg bezig is zijn territorium af te bakenen en niet rustig kan wachten tot ik naar hem toekom. Bovendien: ik ben erg gecompliceerd af en toe, oudere mannen trekken dat veel beter en reageren daar, zoals het hoort, redelijk laconiek op waarmee ik de ruimte krijg om zelf te ontdekken dat ik fout bezig ben enzo.
Nou dan ben ik toch ouder dan een 23-jarige Volgens mij zijn er best mannen die zo kunnen zijn op hun 23ste. Maarja je sluit ze dus niet uit
pi_47740127
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:13 schreef lavAzza het volgende:
Yay, ben ik niet compleet nutteloos voor een territorium afbakende 23-jarige
Er zijn altijd uitzonderingen he? Het wil echt niet zeggen dat iemand minimaal 28 moet zijn, heulemaal niet want er zijn ongetwijfeld genoeg mannen van mijn leeftijd die wel zo volwassen zijn en er zijn er ook van 28 die voor 17 door kunnen. Maar doorgaans verwacht je bovenstaande karaktertrekken bij mannen van eind twintig of ouder.

Maar Kasta is dus met z'n 26 jaar niet het type dat ik zoek, afgaande op wat je hier post, pas jij veel beter in dat plaatje.
  woensdag 28 maart 2007 @ 10:17:18 #300
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47740184
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Trouwens: nu ik toch single ben wil ik mijn lesbische kant ook eens gaan ontdekken maar ik wil dat niet via internet regelen. Dus binnenkort ga ik lekker naar een gaybar!
Goed plan! Weet je meteen of dat meer / minder of evenveel je ding is als mannen.

Jah, ik snap je punt hoor ik moest gewoon ff een flauwe opmerking maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')