ik heb het al eens eerder bedacht: ik wil een emoticon waarin één smiley een hengel heeft en de andere met zijn lip aan het haakje hangt...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik was niet aan het klierenIk klier niet 24/7
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik heb het al eens eerder bedacht: ik wil een emoticon waarin één smiley een hengel heeft en de andere met zijn lip aan het haakje hangt...
je was niet aan het klieren nee, weetikwel.
quote:
En ik ben naar alle waarschijnlijkheid nog een aantal gradaties kritischer, kun je nagaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Dus ik pak het al jaren verkeerd aan met mijn queeste naar de meest ideale partner?
Oh jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:02 schreef Sunshine2006 het volgende:
En hoe vindt TS het single zijn dan???
Bij mij betekent het dat je alleen beter af bent, maar wat jij er van wil maken hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:04 schreef OldJeller het volgende:
Het was sarcastisch, DAYZY.
'Better off alone' is relatie. Of is het gewoon de titel van een zomers nummer jaren geleden?
En hoe uit zich dat?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik ben naar alle waarschijnlijkheid nog een aantal gradaties kritischer, kun je nagaan.
Hoe lang ben je singlequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef Matty___ het volgende:
Single zijn bevalt 9 van de 10 dagen prima![]()
Dat betekent altijd 'heel graag'.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bij mij betekent het dat je alleen beter af bent, maar wat jij er van wil maken hoor![]()
Neuken is geen relatie ehquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat betekent altijd 'heel graag'.
Veel mensen ontkennen dat, maar als ze een leuk iemand ontmoeten, zitten ze diezelfde avond nog te ketsen.
iets meer dan 2 jaarquote:
Stond in het weekend een artikel over in de Volkskrant. Volgens die journaliste spelen veel single-vrouwen (het artikel ging over vrouwen) van een jaar of 30 de happy single, maar zijn ze ondertussen naarstig op zoek naar een partner.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat betekent altijd 'heel graag'.
Veel mensen ontkennen dat, maar als ze een leuk iemand ontmoeten, zitten ze diezelfde avond nog te ketsen.
Dat is ook heel logisch, want als een man weet dat iemand wanhopig is betekent dit:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Stond in het weekend een artikel over in de Volkskrant. Volgens die journaliste spelen veel single-vrouwen (het artikel ging over vrouwen) van een jaar of 30 de happy single, maar zijn ze ondertussen naarstig op zoek naar een partner.
Wie zegt dat ik elke avond loop te neuken en ondertussen better off alone schreeuwquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik mij af hoe je 'better off alone' bedoelde, Queen_NewBee.![]()
Ik heb niemand dat nog zien posten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik elke avond loop te neuken en ondertussen better off alone schreeuw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |