abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221264205
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 08:12 schreef nostra het volgende:
2 weken moet op zich ruim zat zijn. Ik zou het met een kind van 6 wel wat toegankelijk houden, CR is toch meer voor de natuurliefhebbers. En qua oppervlakte kleiner dan NL volgens mij, al rijd je niet over de A6 natuurlijk.
CR is een kwart groter dan NL. :)
Maar reizen daar duurt inderdaad een stuk langer.

Ik kwam overal kinderen tegen dus het lijkt mij allemaal wel geschikt voor ze. Het hangt er maar van af of ze lang kunnen lopen en of ze zich snel vervelen of gaan huilen enzo.
Hotapnyc
  Moderator dinsdag 7 juli 2026 @ 16:20:38 #252
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221264680
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 08:12 schreef nostra het volgende:
2 weken moet op zich ruim zat zijn. Ik zou het met een kind van 6 wel wat toegankelijk houden, CR is toch meer voor de natuurliefhebbers. En qua oppervlakte kleiner dan NL volgens mij, al rijd je niet over de A6 natuurlijk.
Wij zijn zelf ook niet superfit dus meerdaagse trekkings door de jungle zitten er sowieso niet in ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 08:36 schreef sanger het volgende:
Wij zijn er vorig jaar geweest. En om eerlijk te zijn zou ik met een kind van 6 niet die kant op gaan. Vooral in het regenwoud continue goed opletten dat het kind goed op de paden blijft. Het is een bestemming die gaat om de natuur en een kind van 6 ziet de schoonheid daarvan vaak nog niet. Maar niet ieder kind is hetzelfde natuurlijk, ik projecteer het vooral op hoe mijn kinderen op die leeftijd waren.

Wij hebben La Fortuna, Monteverde, Tortugueo, Puerto Viejo Sarapiqui en Playa Carillo gezien en dat is allemaal prima te doen qua reizen.

Je zou eens bij de geijkte aanbieders kunnen kijken voor inspiratie mbt de route. Die hebben er allemaal al over nagedacht, dan hoef jij niet opnieuw het wiel uit te vinden natuurlijk....
Ik zal eens checken naar wat de aanbieders als planning aanhouden. Dat klakkeloos overnemen is natuurlijk niet altijd een succes, dan zou je in Thailand bijvoorbeeld in Phuket belanden. Dat soort plekken sla ik toch liever over :X

Grappig dat je het afraadt voor een kind van 6, ik hoor juist altijd hoe kindvriendelijk en gaaf het voor kinderen is. Onze kleuter is behoorlijk geïnteresseerd in natuur en allemaal beestjes, dus dat zit wel goed :)
5 - 28 februari Thailand O+
  dinsdag 7 juli 2026 @ 16:23:52 #253
13309 nostra
ask why
pi_221264692
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 16:20 schreef MaJo het volgende:
Grappig dat je het afraadt voor een kind van 6, ik hoor juist altijd hoe kindvriendelijk en gaaf het voor kinderen is. Onze kleuter is behoorlijk geïnteresseerd in natuur en allemaal beestjes, dus dat zit wel goed :)
Zijn alleen wel genoeg heel kleurige beestjes waar je je hand kwijt bent als je ze aanraakt. ;)
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator dinsdag 7 juli 2026 @ 16:27:02 #254
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221264715
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 16:23 schreef nostra het volgende:

[..]
Zijn alleen wel genoeg heel kleurige beestjes waar je je hand kwijt bent als je ze aanraakt. ;)
Ja dat weet ik, vooral alleen kijken dus :Y
pi_221315251
Ik vond Costa Rica echt super, een van de mooiste landen waar ik ooit geweest ben. De natuur is geweldig, maar met een kind van 6? Mwah, of je moet het rustig aan willen doen, maar wij deden best veel intensieve excursies.

Wegen waren prima te doen, dat viel reuze mee.
  Moderator zondag 12 juli 2026 @ 22:23:56 #256
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221319193
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 15:03 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik vond Costa Rica echt super, een van de mooiste landen waar ik ooit geweest ben. De natuur is geweldig, maar met een kind van 6? Mwah, of je moet het rustig aan willen doen, maar wij deden best veel intensieve excursies.

Wegen waren prima te doen, dat viel reuze mee.
Het wordt waarschijnlijk Zuid Korea, dan bewaren we Costa Rica voor later. Lijkt me wel heel tof O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')