quote:
Op dinsdag 7 juli 2026 08:12 schreef nostra het volgende:2 weken moet op zich ruim zat zijn. Ik zou het met een kind van 6 wel wat toegankelijk houden, CR is toch meer voor de natuurliefhebbers. En qua oppervlakte kleiner dan NL volgens mij, al rijd je niet over de A6 natuurlijk.
Wij zijn zelf ook niet superfit dus meerdaagse trekkings door de jungle zitten er sowieso niet in

quote:
Op dinsdag 7 juli 2026 08:36 schreef sanger het volgende:Wij zijn er vorig jaar geweest. En om eerlijk te zijn zou ik met een kind van 6 niet die kant op gaan. Vooral in het regenwoud continue goed opletten dat het kind goed op de paden blijft. Het is een bestemming die gaat om de natuur en een kind van 6 ziet de schoonheid daarvan vaak nog niet. Maar niet ieder kind is hetzelfde natuurlijk, ik projecteer het vooral op hoe mijn kinderen op die leeftijd waren.
Wij hebben La Fortuna, Monteverde, Tortugueo, Puerto Viejo Sarapiqui en Playa Carillo gezien en dat is allemaal prima te doen qua reizen.
Je zou eens bij de geijkte aanbieders kunnen kijken voor inspiratie mbt de route. Die hebben er allemaal al over nagedacht, dan hoef jij niet opnieuw het wiel uit te vinden natuurlijk....
Ik zal eens checken naar wat de aanbieders als planning aanhouden. Dat klakkeloos overnemen is natuurlijk niet altijd een succes, dan zou je in Thailand bijvoorbeeld in Phuket belanden. Dat soort plekken sla ik toch liever over

Grappig dat je het afraadt voor een kind van 6, ik hoor juist altijd hoe kindvriendelijk en gaaf het voor kinderen is. Onze kleuter is behoorlijk geïnteresseerd in natuur en allemaal beestjes, dus dat zit wel goed