Het weer: Vandaag is het zonnig en wordt het een graad of 16. De wind komt uit oostelijke richtingen en is meest matig, 3 tot 4, in het Waddengebied soms vrij krachtig, 5. Komende nacht is het helder en daalt het kwik tot rond 6 graden. Morgen is het zonnig en opnieuw zacht met maxima rond 16 graden. Aan het eind van de middag verschijnen er in het zuiden en zuidwesten wel een paar wolkenvelden maar het blijft droog. De wind neemt wat af en draait naar het zuidoosten.
GOEDEMORGEN FOKKERS!!!!!!!!!!!! belooft weer een mooie lente dag te worden Hopelijk heeft ook iedereen een goed humeur
Toch wel wennen, zoveel blauw in de eerste post
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps! Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e Ik luister NL-Talig
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+ Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_ Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Upcoming festival: 26/05 Pinkpop Landgraaf Visited gigs: The Rolling Stones A Bigger Bang tour 31/07/06 Arena, Razorlight 07/02/07 Vredenburg, Little man tate 22/03 Melkweg, Hinder 30/03 Melkweg, Ilse deLange 04/04 HMH
Gefeliciteerd *zucht* thuis pc vastgelopen kan niet werken nu
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps! Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e Ik luister NL-Talig
Op dinsdag 27 maart 2007 09:22 schreef Crazy-M het volgende: Gefeliciteerd *zucht* thuis pc vastgelopen kan niet werken nu
Even mn pappie gebeld en nu kan ik weer werken