Ja, en Huub niet alleen. Japio is de hele dag 'f*cking hell'. En Eric mag ook best wat minderen met vloeken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:36 schreef Clank het volgende:
Huub mag van mij zijn nieuwe stopwoordje 'wtf' wel weer afwennen, begint te storen.
Brian mag dan geen kanker meer zeggen want zodra hij flipt en dat is regelmatig dan is kanker toch wel zijn favoriete woord. Dan vind ik fucking hell eigenlijk nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en Huub niet alleen. Japio is de hele dag 'f*cking hell'. En Eric mag ook best wat minderen met vloeken.
Maar het is voor Huub gewoon een stopwoordje geworden, hij gebruikt het in iedere zin.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en Huub niet alleen. Japio is de hele dag 'f*cking hell'. En Eric mag ook best wat minderen met vloeken.
Voor iemand die slaapwandelt is het niet uitzonderlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:56 schreef robert2006 het volgende:
ja hoor, en pigs can fly, huub keep on dreaming
normaal om naast je bed te plassen?
misschien moet huub s'nachts luiertjes dragen, is niet gek hoor, heb het wel eens gehoord als je plasproblemen hebt dat je die dan omdoet s'nachtsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor iemand die slaapwandelt is het niet uitzonderlijk.
Nogmaals: Ericslechte vriend
Ik vroeg aan mijn zoontje laatst hoe oud hij dacht dat die mevrouw was, Amanda dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
Snollie heeft zich nog nooit ergens hoeven legitimeren, omdat iedereen denk dat ze een oud wijf is.
Hoe kan dat nou?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |