quote:Op maandag 2 april 2007 20:48 schreef alors het volgende:
Aaah die Sandra en Sabrina zijn echt van die vuile betweters he
Liever betweters dan breezah-meiskes zoals die tweeling. Erger me rot aan die twee én Tanimara.quote:Op maandag 2 april 2007 20:48 schreef alors het volgende:
Aaah die Sandra en Sabrina zijn echt van die vuile betweters he
Andere omgeving, zelfde principequote:Op maandag 2 april 2007 20:50 schreef Toeps het volgende:
En ik zie trouwens ook niet in waarom je geen fuck mag zeggen tijdens een legertraining trouwens. Oké, als je een CoverGirl filmpje schiet *Jade* is het niet bepaald gepast... Maar wat een gezanik weer om niks.
quote:Op maandag 2 april 2007 20:54 schreef Mvnl het volgende:
Christa is heeel dom volgens mijmaar wel schattig
![]()
Ja joh, wat raar ook dat ze ineens zegt over haar gehoorapparaat.. Als kijker zit je dan echt zo; huh, is ze doof dan? Hadden ze wel wat eerder in de uitzending onder het licht mogen brengen. Ze gaan er zeker vanuit dat elke kijker naar RTL boulevard kijkt of alle roddels op internet leest.quote:Op maandag 2 april 2007 21:06 schreef Adelante het volgende:
Kim is echt doofIk dacht gewoon breezer met d'r eigen taaltje... Nu heeft ze meer credits
Ja idd, dat zag er echt niet uitquote:Op maandag 2 april 2007 21:12 schreef Natalie het volgende:
Jeetje, dat shot van Yfke toen ze een van die tweeling zat te coachen bij de shoot... door 't licht leken d'r wangen enorm ingevallen...
Dat vindt men tegenwoordig mooi , zo skeletachtigquote:Op maandag 2 april 2007 21:12 schreef Natalie het volgende:
Jeetje, dat shot van Yfke toen ze een van die tweeling zat te coachen bij de shoot... door 't licht leken d'r wangen enorm ingevallen...
Ze heeft het net zelf verteld, dus het zal waar zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:30 schreef Copycat het volgende:
Is het echt honderd procent zeker dat Kim (deels) doof is? Ik vind haar stemgeluid wel typisch, maar niet typisch 'doof' klinken, namelijk.
Daardoor lijkt ze wel meteen oud, haar lachlijntjes en zo zijn ook heel scherp doordat ze geen grammetje vet in haar gezicht heeft. Ik vind het niet mooi.quote:Op maandag 2 april 2007 21:19 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat vindt men tegenwoordig mooi , zo skeletachtig![]()
Vind het zo verschrikkelijk lelijk... Ziet er zo ongezond uit.quote:Op maandag 2 april 2007 21:19 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat vindt men tegenwoordig mooi , zo skeletachtig![]()
goede inschatting adelantequote:
quote:Op maandag 2 april 2007 21:31 schreef Natalie het volgende:
Tanimara gaat weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |