Sjezus lui varken, stap gewoon in je auto, ik heb ook een DVD-speler hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn als ik hier een DVD'tje er in zou kletsen die de Fokkerts dan zouden kunnen volgen in een soort stream of iets dergelijks. Je eigen online cinema.![]()
300 is leuk; wat troy berteft ik vond orlando nog al een watjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eensch, te veel prietpraat en te weinig actie, dan vond ik Troy beter eerlijk gezegd.
Shit, ik kom hier nooit weg als we het over films gaan hebben.![]()
Ik vind het geniaal klinken...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn als ik hier een DVD'tje er in zou kletsen die de Fokkerts dan zouden kunnen volgen in een soort stream of iets dergelijks. Je eigen online cinema.![]()
*pakt het zakje ff vast* .... zooooo dat zijn al een hoop duitenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
Troy vond ik ook een draak van een film
*doet even een duit in het zakje*
hoi lievelingsbitch!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
*pakt het zakje ff vast* .... zooooo dat zijn al een hoop duiten![]()
WB Mootie![]()
Gesjelliger dan welke kroeg dan ook: Harley Treffquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee, maar ik kom dan ook gewoon overal![]()
Je zegt het al, ik ben lui.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus lui varken, stap gewoon in je auto, ik heb ook een DVD-speler hoor
Waar zit die??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gesjelliger dan welke kroeg dan ook: Harley Treff![]()
Zou dat iets met je sig en ondertitel te maken hebben?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:53 schreef Leandra het volgende:
Oh god... ik begin een reputatie te krijgen
Je hoeft t gvd niet te lopen ofzo...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je zegt het al, ik ben lui.En al helemaal niet vooruit te branden om 1 uur s'nachts.
![]()
Onmogelijk zijn heeft toch niets met bitchiness te maken??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou dat iets met je sig en ondertitel te maken hebben?![]()
Best handig trouwens, die W![]()
Ik dacht al zoiets....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Overal![]()
Dat organiseren ze voor Harley rijders en aanhang![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onmogelijk zijn heeft toch niets met bitchiness te maken??
Heb je het vraagteken al ontdekt dan??![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik ben elke letter afgegaan![]()
Maar de W gebruik ik dagelijks![]()
I.v.m. mijn Nederlandsch dat nogal eensch te wenschen over laat![]()
Maar goed dat het geen Windows is dan... BSODquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:57 schreef Hathor het volgende:
Gotverdomme, de aangekondigde herindeling van de TV zenders is zojuist van kracht gegaan hiero. Alle Utrechters die nog wakker zijn zitten nu als een debiel te searchen met hun afstandbedieningen, alles is blauw nu.![]()
Godsamme, jij zit in Utrecht?!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:57 schreef Hathor het volgende:
Gotverdomme, de aangekondigde herindeling van de TV zenders is zojuist van kracht gegaan hiero. Alle Utrechters die nog wakker zijn zitten nu als een debiel te searchen met hun afstandbedieningen, alles is blauw nu.![]()
Ik heb standaard een woordenboek voor mijn neus liggenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Wel super dat je er gebruik van maakt trouwens![]()
Die heb ik met mijn huidige PC nog niet gehad gelukkig. Laat maar wegblijven ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar goed dat het geen Windows is dan... BSOD![]()
Ik niet, maar ik ben gewoon taalnazi genoeg om dat soort links bij de hand te willen hebben, en dit werkt nou eenmaal wat sneller dan iedere keer de map "woordenboeken" in m'n favorieten aanklikkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb standaard een woordenboek voor mijn neus liggen![]()
U is Bunniksider ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godsamme, jij zit in Utrecht?!
Dit MOET een complot zijn![]()
Aaaaaaaaaals ik boven op de DOM sta!
Kijk ik even naar beneee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |