dat idee van die starmap, heb ik ook staan in het boek " sterrenbeeld van horus" van wim zitmanquote:Op maandag 9 april 2007 11:57 schreef Beezz het volgende:
Zou me niets verbazen als er ergens nog een aantal pyramides worden gevonden, of ze zijn verstopt. Er was van de week toevallig een intressante docu over Egyptische grafrovers 3000 jaar geleden en nu, over hoe de hoge priesters van toen geschokt waren door de vele geroofde graven en maar wat anders gingen verzinnen. Door een schacht van 30 meter naar beneden te graven, met daarnaast een wat kleinere schacht, waarna ze de grote schacht weer vulden met zand, de tombe erop zette, en het zand via de kleine schacht er weer uit groeven, zodat de tombe naar beneden zakte en waarna ze het weer vulde met zand. Niks te zien, en er zijn er nog niet zo gek veel gevonden tegenwoordig.
Dat zal wat langer duren als je een pyramide wilt ingraven, maar na een aantal duizend jaar kan de natuur ook een handje mee helpen. Volgens wiki zijn er tussen de 80 en de 110 piramides gebouwd in zo'n 1000 jaar tijd, ongeveer 10 jaar per piramide, dat vind ik een beetje weinig eigenlijk. Dus wie weet ligt er hier en daar nog een inmens bouwwerk in het zand, of op het zand volgens die Russische professor
Want?quote:Op maandag 9 april 2007 02:09 schreef Starbliss555 het volgende:
proteus, ik geloof dat je de jackpot hebt gewonnen
in alchemistische benaming "As Above so Below"quote:alle piramiden hebben hun evenbeeld in de hemel in de vorm van een ster , maar wel op een bepaald moment in tijd
RECTIFICATIE:quote:
wtf,eindelijk Atlantis?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:27 schreef merlin693 het volgende:
http://www.lauralee.com/japan.htm
[afbeelding]
http://www.cyberspaceorbit.com/phikent/japan/japan2.html
Er zijn meer dan 1 legende rondom een stad/eiland die in de zee zonk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
wtf,eindelijk Atlantis?
ik heb hier niets over gehoord terwijl ik deze pyramiden belangrijker vind dan die van Gizeh,de azteken of wat dan ook.
Ik kan je verhaal niet feitelijk bevestigen, maar ook ik heb dit wel eens gehoord. Overigens is het voor Egypte qua tourisme natuurlijk ook wel aantrekkelijk om zo min mogelijk los te laten. Mysteries zijn immers interessanter dan waarheden.quote:Op zondag 22 april 2007 09:00 schreef ToT het volgende:
Ditzelfde wordt ook gezegd over de Sfinx: onder de voorpoten schijnt een grote ruimte te zitten. Dit schijnt aangetoond te zijn met metingen.
Er zouden aanwijzingen in bepaalde geschriften (de dode zee rollen?) staan die zouden suggereren dat daarin rollen liggen waarop alle grote wereldreligies zijn gebaseerd.
Men zegt dat archeologen al jarenlang zitten te wachten om het te mogen opgraven, maar de Egyptische regering zou dit tegenhouden, om natuurlijk de Sfinx te beschermen, maar ook om chaos in de wereld te voorkomen.
Ik weet niet of iemand dit verhaal kan bevestigen? Ik weet niet meer waar ik dit vandaan heb. Ik weet wel dat ik dit vele jaren geleden heb gehoord, en ik vermoed dat ik het op tv heb gezien.
Cool vertel meer.. wist ik niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:14 schreef delapoko het volgende:
Net als de nieuw ontdekte pyramides in Bosnie lijken ook op een berg/heuvel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |