NBA07k is te als demo te downloaden op de Amerikaanse PSN.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:41 schreef Nielz. het volgende:
Ik wil naast Resistance Fall of Man nog een spel kopen, your thoughts?
Ok dan moet ik een nieuw account aanmaken he?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:07 schreef Crashcat het volgende:
[..]
NBA07k is te als demo te downloaden op de Amerikaanse PSN.
Kan je die alvast proberen.
Ben net wakker :pquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:09 schreef RedemptioN het volgende:
nba07k?
nba07 of nba2k7? nba2k7 is de beste ervan trouwens, en die ligt hier thuis, echt super, alleen wel moeilijk
, nhl2k7 is ook uber =]
Gewoon een nieuwe user aanmaken en weer aanmelden. Als er om een adres wordt gevraagd, dan google je gewoon even een Amerikaans adres op. Dit kan ook bij de HK versie waar Minna no Golf 5 is af te halen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:13 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Ok dan moet ik een nieuw account aanmaken he?
hell yeh!quote:
elke USB of Bluetooth headset werkt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:50 schreef Nielz. het volgende:Download nu NBA07, Full Auto2 en Def Jam Icon, demo´s uiteraard. Thx btw
Oh jah, ik ga binnenkort ff een headsetje voor mn PS3 kopen, maar kan ik dan gewoon elke headset met een USB uitgang gebruiken of meot hij specifiek voor PS3 zijn?
M´n nieuwe nick online is trouwens MindstateNL
DefJam is corrupt. Die krijg je niet aan de praat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:50 schreef Nielz. het volgende:Download nu NBA07, Full Auto2 en Def Jam Icon, demo´s uiteraard. Thx btw
Oh jah, ik ga binnenkort ff een headsetje voor mn PS3 kopen, maar kan ik dan gewoon elke headset met een USB uitgang gebruiken of meot hij specifiek voor PS3 zijn?
M´n nieuwe nick online is trouwens MindstateNL
Rappers krijg je sowieso al moeilijk aan de praat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:08 schreef Crashcat het volgende:
[..]
DefJam is corrupt. Die krijg je niet aan de praat.
Kwam ik net achter ja :pquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:08 schreef Crashcat het volgende:
[..]
DefJam is corrupt. Die krijg je niet aan de praat.
Herkenbaarquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:41 schreef mcintosh het volgende:
Damn online wordt ik snel afgemaakt zeg bij FOM!
Ieder voor zich spel ben ik binnen 3 schoten kapot, maar als ik een klip leeg op een ander loopt ie vrolijk verder
Zal wel aan mij liggen.... moet nog erg veel oefenen denk ik. Sniperen gaat me dan weer wel goed af
Probeer het eens uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:39 schreef satecl het volgende:
Is het mogelijk om .avi's af te spelen op de PS3...
Kan je ook dingen( zoals muziek en/of films) van de PSP naar de PS3 overzetten..?
Medium is van tijd tot tijd te makkelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef the_undertaker het volgende:
Resistance uitgespeeld.. wat een topgame... Hard modus maar eens proberen nu. En laat deel 2 van die game maar komen![]()
download een programma dat avi naar mp4 veranderd en het kan sowieso, alleen dat formaat werkte bij mij tot nu toe, avi trouwens nog niet geprobeerd, en de kwaliteit is iig goed =]quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:39 schreef satecl het volgende:
Is het mogelijk om .avi's af te spelen op de PS3... En hoe kan ik dingen(muziek bijvoorbeeld) op mijn PS3 zetten, het liefst zelfs van me PC naar me PS3. Weet iemand dit??
Kan je ook dingen( zoals muziek en/of films) van de PSP naar de PS3 overzetten..?
Zekersquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:30 schreef SToRM81 het volgende:
Net weer een paar uur motorstorm online zitten spelen samen met diablos79. Echt een zeer leuke game![]()
jij wou zijn piemeltje zien he!! jaaaaa we hebben het door hoor =]quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:40 schreef Sixty4 het volgende:
Ik heb net wat blauwe plekken en dikke ogen opgelopen in Fight Night Round 3. Ik heb al aardig wat wedstijden gewonnen, allemaal met K.O.En iets van 3 verloren. In het begin beweegt het wat traag, maar als je eenmaal een beetje getraind bent, gaat het lekker soepel.
En de boxers zien er erg realistisch uit, evenals de bewegingen. Alleen als je een herhaling ziet, is het wat schokkerig, en het kwijl en bloed beweeg voor mijn gevoel wat onnatuurlijk. En wat raar is, is als een boxer knock out ligt, je door z'n broek kan kijken en houden z'n benen ineens op. Beetje raar dat daar geen rekening mee gehouden is. Dit zijn echter kleine dingen die de hele box ervaring niet minder leuk maken.
8...9...10.... It's over!
NeoGafquote:Konami Announces MGS4 Voice-Cast #1
REDWOOD CITY, Calif. – March 29, 2007 – Konami Digital Entertainment, Inc. today announced that iconic actor David Hayter will lead an all-star cast of returning voice talent in the highly anticipated Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system. Continuing his commitment to the series and character he helped to define, Hayter will provide the voice for an aging and exhausted Solid Snake in the latest chapter of Hideo Kojima’s legendary tactical espionage action video game series.
Returning to voice Solid Snake in an original script by Hideo Kojima and Shuyo Murata, David Hayter will be joined by returning voice actors Quinton Flynn, Paul Eiding and Christopher Randolph who will continue their work as the voices of Raiden, Roy Campbell and Hal “Otacon” Emmerich, respectively. In addition to his well known voice work in the Metal Gear Solid series, Hayter is an accomplished Hollywood script writer, having penned the original screenplays for box office hits such as “X-Men,” “X2: X-Men United,” and the upcoming “Black Monday.” Kris Zimmerman will also return to the Metal Gear Solid series to direct the voice acting sessions for the game.
“I couldn't be more excited about this game. What I've seen of Metal Gear Solid 4 has absolutely blown me away. To bring the focus of the story back to Solid Snake, and to work with Kris Zimmerman and many of the amazing actors that provided iconic voices for the previous games, is like coming home,” said David Hayter. “I'm so proud and grateful to have been involved with Mr. Kojima as the voice of Snake, for nearly a decade, on this legendary video game series. This game is going to plunge players into the ultimate Metal Gear experience. And personally, I can't wait to play it.”
David Hayter will be a special guest on The Kojima Productions Report podcast on March 29 to discuss his involvement with the Metal Gear Solid series and his approach to portraying a very different Solid Snake in Metal Gear Solid 4. The podcast is available for download at the official Kojima Productions web site (http://www.konami.jp/kojima_pro/english/) and via the iTunes music store. For more information on the Metal Gear Solid series, please visit www.konami.com
Wordt het niet tijd voor een apart R:FoM topic?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:33 schreef Crashcat het volgende:
Grr... ik kom niet voorbij de chimerian tunnels
Als hhet zo doorgaat, dan wel jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wordt het niet tijd voor een apart R:FoM topic?
Op welke moeilikheidsgraad zit de demo ( Resistance: Fall of Men) eigenlijk?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:57 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Medium is van tijd tot tijd te makkelijk![]()
- Easyquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:47 schreef Noax het volgende:
[..]
Op welke moeilikheidsgraad zit de demo ( Resistance: Fall of Men) eigenlijk?
Uit hoeveel moeilijkheidsgraden kun je in het volledige spel kiezen?
Jep, als je hard uitspeelt krijg je een nog moeilijker niveau.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:37 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
- Easy
- Medium
- Hard
weet niet of als je Hard uitspeelt je nog een Nightmare modus of iets in die trend krijgt.
Teaserquote:Hele strakke teaser Kingdom Hearts 3
Het lijkt wel de week van de veel te vette trailers. Eerder hadden we al GTA IV, maar nu is er ook een andere titel die door menig (RPG) gamer opgewacht wordt. Natuurlijk heb ik het over Kingdom Hearts 3. Er is nog heel erg weinig over bekend, maar dat hij komt is vrijwel zeker.
Als je goed je best deed in de Kingdom Hearts 2, kreeg je al een kleine teaser door middel van een filmpje. Nu is Kingdom Hearts 2 Final Mix+ in Japan uitgekomen, een KH versie met extra content en een 3D versie van Chain Of Memories. De kans is groot dat die game hier niet uit zal komen. Deze versie heeft óók het vervolg op de teaser. Een Kingdom Hearts-fan was zo aardig om de twee filmpjes achter elkaar te plakken. De trailer is hieronder te bekijken, en hopelijk horen we binnenkort wat concrete informatie. Kun je niet wachten? Dan hebben we ook alvast een paar screenshots voor jullie uit onderstaande teaser.
De PS3 is sowieso al een zekerheidje aangezien dit deel verder gaat waar KH 2 ophield, dus de PS3 versie is dan ook logisch. Tenminste dit heb ik mij laten vertellen. Overigens gingen er de geruchten dat er een KH op de Wii zou gaan verschijnen, maar dit krijg je no way draaiende met zulke pauperspecsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:52 schreef linebear het volgende:
is dat een exclusive ?!?
Tuurlijk, maar aangezien de Xbox 360 bezitters het verhaal niet hebben kunnen volgen (vorige delen waren PS2 exclusive)van de serie, lijkt het me gewoon erg stug dat het spel ook op de Xbox 360 zal verschijnen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:00 schreef linebear het volgende:
moet wel op de 360 kunnen draaien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |