Maar buiten is het zo lekker nuquote:Op maandag 26 maart 2007 20:11 schreef Geerd het volgende:
Niet naar buiten gegaan zijn maar lekker blijven drijven/hangen.zwefen.
Dat!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:20 schreef EggsTC het volgende:
Dan was ik nooit gaan blowen.
Jahquote:
Das ook wel een goede jaquote:Op maandag 26 maart 2007 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh leuk topic.
Ik zou minder naïef zijn geweest als het op mensen die misbruik van je maken aankomt. En vaker voor mezelf zijn opgekomen. Ik was een muurbloempje vroeger, jammer was dat.
Mwa, de fouten die je maakt maken je nou eenmaal tot degene die je bent.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:42 schreef tlepel het volgende:
Jammer dat je die kans niet krijgt eigenlijk.
Dat weet ik,het probleem is echter dat je soms te jong bent om het anders te doen te kunnen doen.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, de fouten die je maakt maken je nou eenmaal tot degene die je bent.
Soort gelijk verhaalquote:Op maandag 26 maart 2007 21:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dan zou ik nu al afgestudeerd zijn en dan was ik NOOIT maar dan ook NOOIT terug gegaan naar mijn ex toen het 3 maanden uit was.
Ik schoot in de lachquote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
M'n moeder over m'n ontmaagding vertellen
en die ontmaagding uberhaupt ook eigenlijk
och armequote:Op maandag 26 maart 2007 21:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Heeft er toch nog iemand lol aan beleefd
Moet je nu iets nieuws kiezen wat je anders zou doen?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Heeft er toch nog iemand lol aan beleefd
Ja snap ikquote:Op maandag 26 maart 2007 21:25 schreef MNR het volgende:
Ja, als je ergens een tweede kans voor zou krijgen, waar zou je hem dan voor gebruiken?
Maar verder was je op geen fout te betrappen, daarom bewonderde ik je altijd zo.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:22 schreef PresidentPalmer het volgende:
Nooit met Sherry getrouwd zijn! Kutkinderen ook altijd.
Nu snap ik em pas.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar verder was je op geen fout te betrappen, daarom bewonderde ik je altijd zo.
Zo is dat. Net zoals je je nergens voor moet schamen.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:19 schreef marjo84 het volgende:
Je moet geen spijt hebben van zaken, hoogstens er een les uit te trekken.
eensquote:Op maandag 26 maart 2007 22:19 schreef marjo84 het volgende:
Sommige dingen zijn niet terug te draaien of later alsnog te doen, spijt is misschien een groot woord, maar sommige dingen had ik gaarne anders gedaan met de kennis die ik nu heb....quote:Op maandag 26 maart 2007 22:19 schreef marjo84 het volgende:
Zo is het zeker! Echter is dit een manier om met de 'gedane situatie' om te gaan, het verandert niets aan het feit dat je het graag anders gedaan had in het verleden... Iedereen heeft op z'n minst iets dat hij graag anders gedaan had in het verleden...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:19 schreef marjo84 het volgende:
Idd, dat ben ik helemaal met je eens. Zelf associeer ik spijt met het feit dat het nog niet is afgemaakt, dat je er zodanig nog mee omgaat dat je er nog geen vrede mee hebt. Ik vind nl dat niemand dat zou moeten doen. Als je fouten hebt gemaakt, wees dan niet te trots om excuses te maken indien gepast, of om zaken voortaan anders aan te pakken. Tenslotte heeft alles in je leven je gemaakt tot wie je bent, en daar moet je óf blij mee zijn, óf iets mee doen als je er niet tevreden mee bentquote:Op maandag 26 maart 2007 22:32 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Zo is het zeker! Echter is dit een manier om met de 'gedane situatie' om te gaan, het verandert niets aan het feit dat je het graag anders gedaan had in het verleden... Iedereen heeft op z'n minst iets dat hij graag anders gedaan had in het verleden...
Dat dus.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:29 schreef Spacemonkeh het volgende:
In de puberteit ben ik veels te lang acher de computer wezen plakken. Toen ik 18 werd en ik een paar keer mee uit ging met wat oude maten van me, besefte ik pas wat ik miste. Sindsdien computer ik bijna niet meer.. maar toch heb ik altijd het gevoel gehad dat ik gewoon een belangrijke periode heb gemist... en buiten m'n vrienden groep ken ik nog steeds weinig mensen door dat.
Ook zou ik veel losser willen zijn met relaties en meiden enzo.. ik ben vrij kritisch wat dat betreft, dat ik pas een paar maanden geleden m'n eerste vriendin kreeg... eigenlijk heb ik best wel wat gemist als ik zo om me heen kijk... maarja, ik ben uiteindelijk door dit alles toch wel blij dat ik niet zo als de rest ben (zuipen en neuken 4 life.. je weet! )
Aan de ene kant zeg ik tegen mezelf dat ik die periode wel weer opnieuw mee wil maken...
maar aan de andere kant ben ik stiekem toch wel blij dat ik zo geworden ben..![]()
quote:"je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan dan van de dingen die je niet hebt gedaan."
Zelfde verhaal, maar ben t nu aan t inhalen wat ik de laatste jaren gemist hebquote:
Daar heb je ook een heel sterk punt (gooi ik vaak in discussies met ouders, als ik het niet kan winnenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:04 schreef Sjeen het volgende:
Heel cliché, maar precies zoals ik erover denk...
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:46 schreef candygirl het volgende:
misschien krijg ik hierdoor een hele hoop over me heen, maar goed
ik denk dat ik er niet meer voor gekozen had om kinderen op de wereld te zetten
Ik zou ze nu voor geen goud willen missen , en het is absoluut niet zo dat ze teveel zijn.
maar soms is het ouderschap ontzettend moelijk met twee kinderen met een 'stoornis', en sta je machteloos, en dat doet pijn, terwijl je je kinderen het allerbeste gunt.
Het verdriiet van mijn kinderen zien doet mij soms zo veel ,dat ik er dus aan twijfel , of ik dit allemaal nog eens zou overdoen
schaam je zerker niet voor je gevoelens....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:46 schreef candygirl het volgende:
misschien krijg ik hierdoor een hele hoop over me heen, maar goed
ik denk dat ik er niet meer voor gekozen had om kinderen op de wereld te zetten
Ik zou ze nu voor geen goud willen missen , en het is absoluut niet zo dat ze teveel zijn.
maar soms is het ouderschap ontzettend moelijk met twee kinderen met een 'stoornis', en sta je machteloos, en dat doet pijn, terwijl je je kinderen het allerbeste gunt.
Het verdriiet van mijn kinderen zien doet mij soms zo veel ,dat ik er dus aan twijfel , of ik dit allemaal nog eens zou overdoen
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
schaam je zerker niet voor je gevoelens.......dit overkomt ook ouders van "gewoone"kinderen....
...je twijfels geven juist aan dat je heel veel vn hun houdt....
...sterkte!!!!!
![]()
En daar plukken wij de "vruchten" van =(.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:12 schreef yvonne het volgende:
Niets, ik heb werkelijk nergens spijt van, alle fouten die ik heb gemaakt hebben me tot de vrouw gemaakt die ik nu ben.
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:37 schreef marjo84 het volgende:
[..]
Idd, dat ben ik helemaal met je eens. Zelf associeer ik spijt met het feit dat het nog niet is afgemaakt, dat je er zodanig nog mee omgaat dat je er nog geen vrede mee hebt. Ik vind nl dat niemand dat zou moeten doen. Als je fouten hebt gemaakt, wees dan niet te trots om excuses te maken indien gepast, of om zaken voortaan anders aan te pakken. Tenslotte heeft alles in je leven je gemaakt tot wie je bent, en daar moet je óf blij mee zijn, óf iets mee doen als je er niet tevreden mee bent![]()
Oh bull...., je had ook een ander spermpje bij een andere eicel in een andere baarmoeder met een andere lul kunnen zijn voor een wereld van verschil.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:20 schreef shifto het volgende:
Ik zou niet als 1e bij die eicel geweest zijn
Ik zou dat telefoontje gepleegd hebben ipv tot s'avonds wachten . . .quote:Op maandag 26 maart 2007 20:09 schreef zwartedoos het volgende:
Als je iets zou kunnen veranderen, wat je gedaan hebt in het verleden, dus zeg maar je krijgt een 2e kans, wat zou dat dan zijn?
en nu is het te laat?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:13 schreef Rhanna het volgende:
Ik denk dat ik eerder voor mezelf had moeten opkomen, waardoor ik ruim baan had gemaakt om mezelf te zijn.
Nu kent eigenlijk iedereen me als een persiflage, een ander mens dan dat ik werkelijk ben. Puur uit angst om mezelf echt te zijn. Om dan weer gekwetst te worden.
misschien zou je wat minder aan andere mensen kunnen denken, en wat meer aan jezelf.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:05 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Mensen zouden zo'n grote verandering ineens niet kunnen begrijpen/volgen. Dus ja.
ik geloof geen reet van dit soort antwoorden.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:54 schreef Isegrim het volgende:
Helemaal niets. Ik heb eigenlijk nergens spijt van.
exact hetzelfdequote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef douwe1978 het volgende:
als ik iets zou willen veranderen in mijn verleden is dat ik nooit meer naar mijn ex terug wil.
ik heb met mijn ex zoveel problemen gehad en ben eigenlijk nooit mijzelf geweest die 2 1/2 jaar het is net of de tijd heeft stil gestaan die periode en het is net als of ik alles opnieuw moet ontdekken. het is nu ongeveer een half jaar uit maar aan de ene kant ben ik blij maar aan de andere kant mis ik de warmte en gezelligheid van mijn ex het gevoel dat er iemand is als je thuiskomt. maar het is inderdaad wat ze zeggen tijd heelt de wonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |