Maar als iemand je dat zegt met wie je eigenlijk nog geen relatie hebt, dan zegt hij gewoon hoe hij is. Dan is het aan jou de keus of je dat pikt of niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wat een gelul...
Alsof het raar is als je van je partner verwacht dat diegene niet met een ander in bed duikt!?
Omdat het geen liefde voor Lieke is. En omdat hij in de gouden kooi zit, en de winst wil. Hij laat daar geen relatie voor voor gaan, volgens mij heeft ie dat ook altijd al aangegeven. Die Lieke is gewoon ´n dom gansje dat ze verwacht dat hij haar serieus neemt. Of in ieder geval de relatie met haar serieus neemtquote:Op maandag 26 maart 2007 20:37 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub laat nu dus Brian vóór zijn Liefde voor Lieke gaan. Eh, hoezo geen obsessie![]()
eruggggggg he, het staat er gewoon maar ja wie wil het zien!?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef farceman het volgende:
nauw nauw mensen wat zijn ze verliefd zeg....not!!!!!!!
Wat een grote nep zooi.
Wanneer wordt nu bekend gemaakt dat ze de villa inkomt als miljonair?
jij bent wel heel snel omquote:
Tuurlijk, in die context welquote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou met iemand als Huub die al een paar keer heeft aangegeven dat monogamie niets voor hem is: ja raar.
Ik denk ook dat Huub niet echt verliefd is..hij vind haar een leuke, mooie meid. Hij is met haar gaan flirten en "what the fuck "ze flirtte terug...en toen...toen ging het veel te snel...te snel om echte gevoelens te ontwikkelen..te snel voor de meesten van ons kijkers hier om het als echt te ervaren..quote:Op maandag 26 maart 2007 20:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub gebruikt haar net zo goed.
het is weer mooi voor tv.
en Huub doet alles voor tv maken.
als ik huub was had ik gezegd, "prima, doeg! zie je morgen wel weer mijn bed opmaken"quote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Als jij zegt dat je het wel doet - en het zit al in je planning blijkbaar - dan draai ik me nu om en ga ik naar huis"
Relatie is geven en nemen.... krijg niet het idee dat Huub veel geeft...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dit is echt ´n schijnvertoning, relatie van niks. Huub is echt niet verliefd op haar, en zij wil alleen de aandacht van mensen in de buitenwereld.
Ontzettend dom ook, van Jaap, om niet even te informeren wat nu precies in het examenregelement staat!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Jaap is een hebberig mannetje. Hij dacht van alles gratis te krijgen...duur eten en drinken, drankjes om af te vallen, gratis op allerlei apparaten, een trainer gratis. Hebben, hebben, hebben, krijgen krijgen krijgen...als ik iets voor jou doe wat doe jij dan voor mij ? is zijn motto...en ook nog even zijn opleiding afmaken zonder college te lopen, want dat regelen 'ze' wel...
Dus niet...zielig, hebberig, stampvoeterig mannetje...![]()
Ben ik het alweer helemaal met je eens, Scan!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Huub zo door lult wel ja. Dan geef ik haar ook groot gelijk. Huub zegt dat het moet kunnen dat hij Amanda neukt voor het spel.
tuurlijk maar dat wil toch niet zeggen dat Lieke d'r grenzen niet mag aangeven...?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:39 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
jij bent wel heel snel omvoor een paar tieten en een blond koppie... huub heeft toch gelijk het gaat hier over 2 miljoen euro niet over een zak knikkers. hij heeft altijd aangegeven daar alles voor te doen , hij is nu gewoon eerlijk. die bouwvakker lieke heeft naar mijn inzicht nog niet veel te zeggen ze kennen elkaar net een blauwe maandag.
![]()
![]()
me too.... als je nou echt zo verliefd ben, ga je toch zoeken op het internet e.d. zeker als het Huub betreft... weet je gelijk hoe die is..... ik snap haar echt niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook een zeer hoog zeikwijfgehalte
Of je gaat juist niet zoeken, om op die manier de persoon irl te leren kennen..... Ik snap best dat ze haar grenzen af wil bakenen, voordat ze Echt iets begint...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:42 schreef Desii het volgende:
[..]
me too.... als je nou echt zo verliefd ben, ga je toch zoeken op het internet e.d. zeker als het Huub betreft... weet je gelijk hoe die is..... ik snap haar echt niet.
haha Bijbija baantje!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef havefun het volgende:
Ik heb wel een beetje een idee hoe dit ontstaan is. Lieke werkte daar als huishoudster, von dHuub wel leuk. Redactie zegt wil je mischien een centje bij verdienen, we hebben nog een nieuw script nodig.
Zij denkt ja waarom niet als ik er geld voor krijg en voila een nieuw lofe affaire in de villa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |