Dat heb je toch zojuist zelf gedaanquote:Op maandag 26 maart 2007 20:09 schreef blomst het volgende:
Waarom word er geen nieuwe geopend?
Je vergeet een samenvatting en het COSverhaal.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:09 schreef blomst het volgende:
Pcies zo gaat het overal.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:10 schreef Kinga het volgende:
Jaap is gewoon genaaid.
Dat is bij ons ook gewoon zo, als je niet bij de verplichte zooi bent geweest, hoef je bij ons niet eens meer tentamen te doen....telt toch niet
Maar waarom zou hij in een uitzonderingspositie zitten, vooral nu, hij kiest toch zelf om DGK in te stappen, vind ik niet echt een reden om hem nu wel de studiepunten te geven.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:10 schreef Kinga het volgende:
Jaap is gewoon genaaid.
Dat is bij ons ook gewoon zo, als je niet bij de verplichte zooi bent geweest, hoef je bij ons niet eens meer tentamen te doen....telt toch niet
Wat raar dat dat niet van te voren is gemeld dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het probleem van Jaap. Zijn tentamen wordt niet gehonoreerd omdat hij de verplichte collegs niet heeft gevold. De universiteit maakt geen uitzonderingen, ook afwezigheid bij ziekte wordt niet geaccepteerd.
We zaten op jou te wachtenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:09 schreef blomst het volgende:
Nee daarom...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij in een uitzonderingspositie zitten, vooral nu, hij kiest toch zelf om DGK in te stappen, vind ik niet echt een reden om hem nu wel de studiepunten te geven.
Die pisnicht kon eens wat missen... Ben helemaal klaar met die gast.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:12 schreef Clank het volgende:
Eric wil buiten met Sylvia op de Japen gaan liggen.. 'Kunnen we leuk naar de jaccuzi kijken' zegt hij... waar Lieke en Huub in gaan.
Japio isquote:Op maandag 26 maart 2007 20:12 schreef Mika25 het volgende:
Als je een opleiding volgt aan de Universiteit, dan wordt van je verwacht dat je de regels van je opleiding even doorneemt. Er van uitgaan dat DGK_REDAKTIE al je vuile werk gaat oplossen is gewoon dom.
Japio ging er van uit dat Tien dat voor hem zou regelen. Dat is natuurlijk stom van hem, hij is zelf verantwoordelijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat raar dat dat niet van te voren is gemeld dan?Daar kun je toch al achter komen voordat je in de gouden kooi stapt, of is dat zo lastig?
Het valt mij al een tijdje op dat Sylvia heel krampachtig aan al haar spulletjes hangt... gisteren kwam ze de gameroom in om een van haar groene ballonnnetjes te pakken.quote:
Liefhebber... Yup that's me.... vind het een lekker wijf.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Nog wat captures voor de liefhebbers
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke serie weer, scan!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Nog wat captures voor de liefhebbers
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch niet Amanda hè?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:16 schreef Kinga het volgende:
En weer Lieke afkraken meteen....
Ik heb eerder het idee dat ze de reden gaat worden dat Huub afhaakt.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat Lieke is ''Here to stay.''
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:18 schreef FdW het volgende:
Lieke is nu al leuker dan Nena ooit geweest is.
En daar is niets mis mee lijkt me.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:17 schreef Clank het volgende:
Lieke zit er iig niet mee dat haar nieuwe vriendje in een rls zit en zij daardoor ook enige bekendheid krijgt.
Jaap is een hebberig mannetje. Hij dacht van alles gratis te krijgen...duur eten en drinken, drankjes om af te vallen, gratis op allerlei apparaten, een trainer gratis. Hebben, hebben, hebben, krijgen krijgen krijgen...als ik iets voor jou doe wat doe jij dan voor mij ? is zijn motto...en ook nog even zijn opleiding afmaken zonder college te lopen, want dat regelen 'ze' wel...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio ging er van uit dat Tien dat voor hem zou regelen. Dat is natuurlijk stom van hem, hij is zelf verantwoordelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |