Ze is mijn nummer 2, maar daalt ook behoorlijk ja.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:17 schreef blomst het volgende:
Sylvia is mijn nummer 1, maar ze daalt nu toch wel een beetje.
Ja mij ook en Amanda heeft net een gesprek met Lieke gehad wat toch positief is gegaan? Waarom valt ze haar dan nu toch weer af? Om erbij tehoren?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:19 schreef kybe het volgende:
Ik vind het toch vreemde reacties van Eric en Sylvia,toch een vorm van jaloezie.Sylvia heeft nog geen poging ondernomen om Lieke beter te leren kennen,zij gaat alleen op een gevoel af.Valt mij een beetje tegen van Sylvia.
Ik vind d'r zelfs leuker dan Huub...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:18 schreef FdW het volgende:
Lieke is nu al leuker dan Nena ooit geweest is.
volledig en totaal met je eens!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Jaap is een hebberig mannetje. Hij dacht van alles gratis te krijgen...duur eten en drinken, drankjes om af te vallen, gratis op allerlei apparaten, een trainer gratis. Hebben, hebben, hebben, krijgen krijgen krijgen...als ik iets voor jou doe wat doe jij dan voor mij ? is zijn motto...en ook nog even zijn opleiding afmaken zonder college te lopen, want dat regelen 'ze' wel...
Dus niet...zielig, hebberig, stampvoeterig mannetje...![]()
Trek ze in.quote:
Deze kapitein ookquote:
Dus ze zat enorm te huichelen tijdens het gesprek met Lieke?quote:
Jij bent een romanticus, scannie....je wilt echt graag dat het echte liefde is...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Nog wat captures voor de liefhebbers
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dáár was ik dus al bang voorquote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ze zat enorm te huichelen tijdens het gesprek met Lieke?
Ik had haar al niet hoog zitten, maar dan zakt ze nog verder weg.
t programma wordt er niet leuker op.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef Jm4nski het volgende:
weeet iemand waarom DGK redactie het toestaat dat die halve vent lieke zoveel tijd in de kooi is tegewoordig ?
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ze zat enorm te huichelen tijdens het gesprek met Lieke?
Ik had haar al niet hoog zitten, maar dan zakt ze nog verder weg.
Omdat ze personeel is en op moet draven op ieder moment dat haar werkgever (De DGK-redactie) dat van haar vereist misschien?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef Jm4nski het volgende:
weeet iemand waarom DGK redactie het toestaat dat die halve vent lieke zoveel tijd in de kooi is tegewoordig ?
Als we daarmee ook van Lieke af zijn, prima.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat ze de reden gaat worden dat Huub afhaakt.
voor mij daalt iemand niet omdat ze het vriendinnetje van een vriend niet mag. Daar moet je wel wat meer voor doen dan niet klakkeloos alles leuk vinden wat een vriend leuk vind. Iemand die kritisch is tegenover mijn lieffie is niet meteen een waardeloos vriendje of vriendinnetje voor mij hoor. Dus ik snap niet waarom Syl geen kritiek op Lieke mag hebben.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is mijn nummer 2, maar daalt ook behoorlijk ja.
Vast wel, nog even laten ze het toe, en daarna kost het Huub contactpunten.quote:
Van mij mag Jaap er anders best uitquote:Op maandag 26 maart 2007 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als we daarmee ook van Lieke af zijn, prima.
Moet Lieke daarna niet met Japie gaan aanpappen.
Jaap gedraagt zich als een verwende kleuter die zijn zin niet krijgt, volgens mij door en door verwend thuis. Zodra het tegen zit is het de schuld van een ander. Bah, moeders papkindje. De toon waarop hij kan praten als hij zielig denkt te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
volledig en totaal met je eens!
Opzich speltechnisch gezien slim gedaan...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze heeft Lieke gewoon uit zitten horen om het later tegen Eric en Sylvia door te lullen
Dat sylvia zichzelf zo laat kennen, door geen bikini te laten gebruiken vind ik een zielige aktie van haar.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:27 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
voor mij daalt iemand niet omdat ze het vriendinnetje van een vriend niet mag. Daar moet je wel wat meer voor doen dan niet klakkeloos alles leuk vinden wat een vriend leuk vind. Iemand die kritisch is tegenover mijn lieffie is niet meteen een waardeloos vriendje of vriendinnetje voor mij hoor. Dus ik snap niet waarom Syl geen kritiek op Lieke mag hebben.
Ik blijf het zelf ook verdacht vinden, dat tegen alle regels in Lieke zoveel ruimte krijgt iets op te bouwen met Huub. Er hard over gillen nu doe ik niet, maar verbaasd zijn als Huub door Lieke hard op zijn snuit gaat zal ik zeker niet zijn.
Ik denk dat Lieke inderdaad mediageil is. Ze is er ook onwijs vaak, vaker dan die andere 'buitendekooi'-relaties. En ze is niet verliefd op Huub.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Lieke er zo vandoor gaat ............
Inderdaad, van mij mag ze ook na het schoonmaken gewoon weer naar huis.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef Jm4nski het volgende:
Ik ben blij dat Huub het zo zegt tegen Lieke. Duidelijkheid!!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:29 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Lieke zegt tegen amanda dat als Huub zoent of Met een ander meisje in de jazuzzi zit dat ze dat niet pikt. Even later verteld Huub zelf dat als hij Amanda kan neuken de kans grijpt omdat hij alles voor het spel doet om Brian over de zeik te krijgen en die 2 miljoen te winnen.
Zo denk ik er ook over, want met die houding kwam J.aap zeker de Kooi in!!!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Jaap is een hebberig mannetje. Hij dacht van alles gratis te krijgen...duur eten en drinken, drankjes om af te vallen, gratis op allerlei apparaten, een trainer gratis. Hebben, hebben, hebben, krijgen krijgen krijgen...als ik iets voor jou doe wat doe jij dan voor mij ? is zijn motto...en ook nog even zijn opleiding afmaken zonder college te lopen, want dat regelen 'ze' wel...
Dus niet...zielig, hebberig, stampvoeterig mannetje...![]()
Huub heeft al een paar keer gezegd afgelopen dagen dat monogamie niks voor hem is en dat ie op het feest maar zo met een ander kan gaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:29 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Lieke zegt tegen amanda dat als Huub zoent of Met een ander meisje in de jazuzzi zit dat ze dat niet pikt. Even later verteld Huub zelf dat als hij Amanda kan neuken de kans grijpt omdat hij alles voor het spel doet om Brian over de zeik te krijgen en die 2 miljoen te winnen.
Als Huub zo door lult wel ja. Dan geef ik haar ook groot gelijk. Huub zegt dat het moet kunnen dat hij Amanda neukt voor het spel.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Lieke er zo vandoor gaat ............
Oh en Huub is ook niet verliefd op haar. Hij zou nog steeds zich gek laten maken door Amanda e.d., hij vindt haar gewoon 'n leuk meisje en ziet 'n kans op vrouwelijke aandacht en wil dat hebben. Nu is ie te ver door gegaan en moet ie zich verantwoorden door die camera's, hij kan 't niet maken tegenover zijn 'achterban' als hij nu opeens zou zeggen 'nou, zo serieus neem ik 't allemaal niet'.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke inderdaad mediageil is. Ze is er ook onwijs vaak, vaker dan die andere 'buitendekooi'-relaties. En ze is niet verliefd op Huub.
Dat zou best wel eens kunnen. Maar het is dan een weloverwogen einde voor Huub en voor Lieke. Ze mogen dat zelf beslissen, beter dan achteraf een nare situatie laten ontstaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
Het beginvan het einde?
Mwah, ik vind dat ook bijzonder onfris om mijn ondergoed of bikinibroekje door een ander te laten dragen! Hetzelfde met make-up, dat zal ik ook never uitlenen aan een ander (dan mag je het meteen houden). Dus of dat nou "zielig" is, waarschijnelijk vindt ze het gewoon een ranzig idee.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat sylvia zichzelf zo laat kennen, door geen bikini te laten gebruiken vind ik een zielige aktie van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |