Ze is mijn nummer 2, maar daalt ook behoorlijk ja.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:17 schreef blomst het volgende:
Sylvia is mijn nummer 1, maar ze daalt nu toch wel een beetje.
Ja mij ook en Amanda heeft net een gesprek met Lieke gehad wat toch positief is gegaan? Waarom valt ze haar dan nu toch weer af? Om erbij tehoren?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:19 schreef kybe het volgende:
Ik vind het toch vreemde reacties van Eric en Sylvia,toch een vorm van jaloezie.Sylvia heeft nog geen poging ondernomen om Lieke beter te leren kennen,zij gaat alleen op een gevoel af.Valt mij een beetje tegen van Sylvia.
Ik vind d'r zelfs leuker dan Huub...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:18 schreef FdW het volgende:
Lieke is nu al leuker dan Nena ooit geweest is.
volledig en totaal met je eens!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Jaap is een hebberig mannetje. Hij dacht van alles gratis te krijgen...duur eten en drinken, drankjes om af te vallen, gratis op allerlei apparaten, een trainer gratis. Hebben, hebben, hebben, krijgen krijgen krijgen...als ik iets voor jou doe wat doe jij dan voor mij ? is zijn motto...en ook nog even zijn opleiding afmaken zonder college te lopen, want dat regelen 'ze' wel...
Dus niet...zielig, hebberig, stampvoeterig mannetje...![]()
Trek ze in.quote:
Deze kapitein ookquote:
Dus ze zat enorm te huichelen tijdens het gesprek met Lieke?quote:
Jij bent een romanticus, scannie....je wilt echt graag dat het echte liefde is...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Nog wat captures voor de liefhebbers
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dáár was ik dus al bang voorquote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ze zat enorm te huichelen tijdens het gesprek met Lieke?
Ik had haar al niet hoog zitten, maar dan zakt ze nog verder weg.
t programma wordt er niet leuker op.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef Jm4nski het volgende:
weeet iemand waarom DGK redactie het toestaat dat die halve vent lieke zoveel tijd in de kooi is tegewoordig ?
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ze zat enorm te huichelen tijdens het gesprek met Lieke?
Ik had haar al niet hoog zitten, maar dan zakt ze nog verder weg.
Omdat ze personeel is en op moet draven op ieder moment dat haar werkgever (De DGK-redactie) dat van haar vereist misschien?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef Jm4nski het volgende:
weeet iemand waarom DGK redactie het toestaat dat die halve vent lieke zoveel tijd in de kooi is tegewoordig ?
Als we daarmee ook van Lieke af zijn, prima.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat ze de reden gaat worden dat Huub afhaakt.
voor mij daalt iemand niet omdat ze het vriendinnetje van een vriend niet mag. Daar moet je wel wat meer voor doen dan niet klakkeloos alles leuk vinden wat een vriend leuk vind. Iemand die kritisch is tegenover mijn lieffie is niet meteen een waardeloos vriendje of vriendinnetje voor mij hoor. Dus ik snap niet waarom Syl geen kritiek op Lieke mag hebben.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is mijn nummer 2, maar daalt ook behoorlijk ja.
Vast wel, nog even laten ze het toe, en daarna kost het Huub contactpunten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |