Kenya uit lijkt me wel een leuk uitstapjequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:39 schreef djstoffel het volgende:
komende jaren lekker tegen kenia, oezbekistan en de malediven spelen...........
Mwa, we zitten net tussen twee generaties in. Sluiter zijn beste jaren zijn voorbij, Schalken is gestopt en van Verkerk verwacht ik niet dat die ooit nog op zijn oude niveau terug komt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:19 schreef tong80 het volgende:
Wordt dus niks.
We zijn een derderangs tennisland geworden. Met 100.000 banen en 2 miljoen actieve tennisers. Er zit iets echt mis. Oh ja we zijn ook nog het langste land ter wereld.
Nee, maar 2x 0-3 verliezen is weer een ander verhaal.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:45 schreef Siemerink het volgende:
Niemand had iets anders verwacht dan 0-2 neem ik aan?
Als je een goed tennisland was, en een goed bestuur had, was er nooit zon gat geweest. Er is altijd wel talent, kan me niet voorstellen dat Sluiter t beste is wat we van zijn generatie hebben, die hebk nog nooit een goede wedstrijd zien spelen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mwa, we zitten net tussen twee generaties in. Sluiter zijn beste jaren zijn voorbij, Schalken is gestopt en van Verkerk verwacht ik niet dat die ooit nog op zijn oude niveau terug komt.
Maar er komen nieuwe spelers aan, van Haase, Sijsling en Thiemo de Bakker (die vorig jaar het jeugdtoernooi van Wimbledon won!) verwacht ik minimaal dat het toekomstige top 100 spelers zijn.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:17 schreef Norrage het volgende:
Die hebben wel Gil hoor, een rasechte top 500 speler!
Hier ben ik het helemaal mee eens.... en dan vergeet je Van der Duim en Huta Galung nog... die schrijf ik ook nog niet af voor de top 100quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mwa, we zitten net tussen twee generaties in. Sluiter zijn beste jaren zijn voorbij, Schalken is gestopt en van Verkerk verwacht ik niet dat die ooit nog op zijn oude niveau terug komt.
Maar er komen nieuwe spelers aan, van Haase, Sijsling en Thiemo de Bakker (die vorig jaar het jeugdtoernooi van Wimbledon won!) verwacht ik minimaal dat het toekomstige top 100 spelers zijn.
We spelen dan ook uit nu.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Vind jammer dat we niet meer zo spelen als in 2003 ? ofzo...
Toen ze nog vaak wonnen thuis afgeladen hallen.. Winst op frankrijk enzo toen..
Was tof om te zien
Geef die jonkies een paar jaar en we staan er weer... 't is nu echt een tussenperiodequote:Op zaterdag 7 april 2007 14:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Was tof om te zien
Nederland heeft nooit Frankrijk verslagen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Was tof om te zien
Wat een dooddoeners plaats jij de laatste dagen zeg...quote:
Ja 2001 !. Jeetje wat een tijd terug alweer. toen keek ik nog op nos al die dagenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:10 schreef RayMania het volgende:
Jij bedoelt natuurlijk 2001 waar het onder andere Spanje en Duitsland versloeg, en het uiteindelijk met 3-2 verloor van Frankrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |