Hij praat een beetje sloom inderdaadquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:10 schreef Mr-Sander het volgende:
Die Sijsling klinkt niet echt intelligent
altijd nog beter dan dat gezemel van die marcella meskerquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij praat een beetje sloom inderdaad
Dat gevoel heeft Haase blijkbaar ook.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:21 schreef TheVulture het volgende:
dat chip en charge van die Henman irriteert me mateloos
Overschakelen naar BBC dusquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:39 schreef TheVulture het volgende:
wat een schijtzooi... breken ze zometeen de uitzending af.... dat doe je met voetbal toch ook niet
de miraculeuze comeback van Haasequote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef djstoffel het volgende:
maar wat missen we dan?
Nee, BBC zond alleen Murray-Sluiter uit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:40 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Overschakelen naar BBC dus
Edit: daar is het nu ook niet meer op TV geloof ik![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:52 schreef XL het volgende:
Net thuis, ik heb er nog niks van gezien. Maar als Henman chip 'n charge speelt, dan hebben wij toch DE coach om het te bestrijden?![]()
Davis cupquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:54 schreef TheVulture het volgende:
wat een return
Hij staat deuce op de service van Tiny Tim
oh, Henman haalt even een truc uit de hoge hoed, zijn zool zit verkeerd en nu dus even Haase uit het ritme halen
Kenya uit lijkt me wel een leuk uitstapjequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:39 schreef djstoffel het volgende:
komende jaren lekker tegen kenia, oezbekistan en de malediven spelen...........
Mwa, we zitten net tussen twee generaties in. Sluiter zijn beste jaren zijn voorbij, Schalken is gestopt en van Verkerk verwacht ik niet dat die ooit nog op zijn oude niveau terug komt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:19 schreef tong80 het volgende:
Wordt dus niks.
We zijn een derderangs tennisland geworden. Met 100.000 banen en 2 miljoen actieve tennisers. Er zit iets echt mis. Oh ja we zijn ook nog het langste land ter wereld.
Nee, maar 2x 0-3 verliezen is weer een ander verhaal.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:45 schreef Siemerink het volgende:
Niemand had iets anders verwacht dan 0-2 neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |