dat is wel een different league, toch wel een heeeel groot verschil met huubjequote:Op maandag 26 maart 2007 19:38 schreef FdW het volgende:
Ons Huub groeit uit tot de Nederlandse James Dean. Rebel with a cause.![]()
![]()
Ze woont vlakbij, op loopafstand.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:38 schreef Katewalker het volgende:
Waarom komt Lieke die taart brengen..de HH is toch allang naar huis? Is ze zo lang achter blijven hangen...???
sorry maar ik vind het helemaal nergens op slaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee ze is goddomme gewoon echt maar ze wil helemaal niks met huub, ze wil alleen maar de media aandacht die rondom de gouden kooi hangt. De slet!
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik haat Lieke niet...
Scan volgens mij ook niet...
En zo nog een aantal die het niet nodig vinden om dat om de 5 posts neer te planten, in tegenstelling tot sommige andere users die het wel nodig vinden om keer op keer te gillen dat ze een hekel aan haar hebben![]()
Ze verteld het zojuist zelf. De redactie heeft haar gevraagd de tgaart te brengen. Ze is dus gewoon 'in dienst'.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:38 schreef Katewalker het volgende:
Waarom komt Lieke die taart brengen..de HH is toch allang naar huis? Is ze zo lang achter blijven hangen...???
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:42 schreef eeff het volgende:
John de Mol en Harry Klooster hebben een deal gesloten ;-)
Ik vind Lieke ook niet leuk..haten is een groot woord...er is gewoon geen chemie tussen die twee...chemie die er tussen Bart en Lesley wel was en zelfs tussen Nathanael en Patricia..quote:Op maandag 26 maart 2007 19:39 schreef Dogga het volgende:
mag ik weten waarom jullie lieke zo haten hier?
Omdat jullie denken dat dit fake is?
ik vind het maar raar van jullie hoor!
Ja tuurlijk, daarom stond ze ook in de glamour, daarom heeft ze ook een hyves profiel dat elke dag geupdate wordt terwijl ze geen internet heeft, en daarom kwam haar moeder ook bij life and cooking... 1 en al mediageil dus!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:42 schreef Dogga het volgende:
[..]
sorry maar ik vind het helemaal nergens op slaan.
Hoe kan je zo iets zeggen als je haar niet eens kent, Misschien is het inderdaad wel heel erg echt, en zijn ze beide wel stapel op elkaar.
Laat die mensen lekker een hun ding doen, jullie zijn gewoon te bang dat huub, bart achterna gaat.
Ja, dat is het plan van de Febo, SHE verzwakken door Lieke in het spel te brengen. Huub is dus over 2 maanden ofzoquote:Op maandag 26 maart 2007 19:42 schreef Dogga het volgende:
[..]
Laat die mensen lekker een hun ding doen, jullie zijn gewoon te bang dat huub, bart achterna gaat.
En dat geldt niet voor de bewoners?!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, daarom stond ze ook in de glamour, daarom heeft ze ook een hyves profiel dat elke dag geupdate wordt terwijl ze geen internet heeft, en daarom kwam haar moeder ook bij life and cooking... 1 en al mediageil dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |