quote:Op maandag 26 maart 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Wat is er met Billie, heeft Cora het uitgemaakt?
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:59 schreef droomkoningin het volgende:
hij heeft zn tentamen niet gehaald?
flauwquote:Op maandag 26 maart 2007 20:00 schreef Hanekrooi het volgende:
Japoi liep net naar de koelkast, en zag dat de kwark op is.....
Hij heeft wellicht het tentamen wel gehaald, de kwestie is of hij er wel/niet studiepunten voor zal krijgen. Want hij heeft de colleges niet gevold - dat is verplicht onderdeel om studiepunten toegewezen te kunnen krijgen.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:59 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij heeft ie een tentamen niet gehaald ofzo?
daar huil je toch helemaal niet om? of komen de deurwaarders 'm uit dgk halen?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gaat meer om het geld krijg ik het idee
Jaap had toch genoeg aan een 3 komma nog wat ofzo?? Hij leek er zo zeker van te zijn dat hij het had gehaald.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik begrijp dat het mis is gegaan met Jaap's tentamen. Hij vreest een grote schuld omdat hij DGK niet kan afronden en de villa moet verlaten.
Hij heeft de docent zelf niet ingelicht.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:01 schreef Charmian het volgende:
Hij heeft niet genoeg studiepunten gekregen omdat hij een aantal college's verzuimd heeft (talpa had geloof ik niet goed gecommuniceerd met die docent of de uni). Het tentamen had hij volgens mij wel goed gemaakt.
Ow ja kan best. Wat een kut uni dan, is bij mij gelukkig veel relaxterquote:Op maandag 26 maart 2007 20:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij heeft wellicht het tentamen wel gehaald, de kwestie is of hij er wel/niet studiepunten voor zal krijgen. Want hij heeft de colleges niet gevold - dat is verplicht onderdeel om studiepunten toegewezen te kunnen krijgen.
Jaap had geen verplichte colleges gevolgd, dat zou een probleem kunnen worden, zijn tentamen had hij wel gehaald, maar telt ws nu niet mee.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap had toch genoeg aan een 3 komma nog wat ofzo?? Hij leek er zo zeker van te zijn dat hij het had gehaald.
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap had toch genoeg aan een 3 komma nog wat ofzo?? Hij leek er zo zeker van te zijn dat hij het had gehaald.
Slim chancequote:Op maandag 26 maart 2007 20:02 schreef solara4 het volgende:
misschien moet ie de kooi uit voor diefstal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |