Dus als mijn moeder naar een tv programma gaat, ben ik mediageilquote:Op maandag 26 maart 2007 19:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, daarom stond ze ook in de glamour, daarom heeft ze ook een hyves profiel dat elke dag geupdate wordt terwijl ze geen internet heeft, en daarom kwam haar moeder ook bij life and cooking... 1 en al mediageil dus!
Lesley ook al. Toch wel handig dat alle love-stories over vrouwen uit de buurt gaan, dan kunnen ze zomaar onverwachts op bezoek komenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Ze woont vlakbij, op loopafstand.
Het is dat je haar naam nu noemt....... Ik heb haar nog geen seconde gemistquote:Op maandag 26 maart 2007 19:48 schreef Kinga het volgende:
Leuk voor Natasia ook.... krijgt een verneukte taart te zien
Huh? Stelen van een cadootje van Sil? Welk cadootje?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap sjokt in en uit in een natte zwembroek en loopt uren in een badjas. Ik mocht hem al niet maar na dat filmpje op YouTube (het stelen van Sylvia's kadootje) heb ik het helemáál met hem gehad. Eruit met die vent .. en Brian mee naar buiten !!!
Ik vind het twee rattenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap sjokt in en uit in een natte zwembroek en loopt uren in een badjas. Ik mocht hem al niet maar na dat filmpje op YouTube (het stelen van Sylvia's kadootje) heb ik het helemáál met hem gehad. Eruit met die vent .. en Brian mee naar buiten !!!
Best leuk ditquote:Op maandag 26 maart 2007 19:49 schreef scanman01 het volgende:
Huub haalt Amanda over dat ze de waarheid gaat vertellen over hoe ze over Lieke denkt.
In verkrachten is Eric erg goed.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
Eric verkracht de taart door de marsepein eraf te halen, niet echt netjes.
Ja dat zei ik ook al..ik snap niet dat ze niet wachten op haar, ondanks dat ze er niet van zou eten dan heeft ze hem wel gezien toch?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:48 schreef Kinga het volgende:
Leuk voor Natasia ook.... krijgt een verneukte taart te zien
Dat verhaal geloof je toch echt niet.quote:
Vanaf de eerste pagina van deze COS kun je er over lezen .... Jaap en Brian stelen met z'n 2en een kadootje wat Sylvia van een fan heeft gekregen en even weggelegd had. Als je de pagina's even terugleest weet je precies op welke tijden er iets gebeurde in dat filmpje.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:49 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huh? Stelen van een cadootje van Sil? Welk cadootje?
Ik heb net effe een topic gestart met het filmje etc... Handig om daar een speciaal topic voor te hebben voordat DGK_REDAKTIE het "vergeet"quote:Op maandag 26 maart 2007 19:49 schreef Katewalker het volgende:
Huh? Stelen van een cadootje van Sil? Welk cadootje?
Vind ik dus ook......quote:Op maandag 26 maart 2007 19:53 schreef Vandaag... het volgende:
Dat Lieke hier op in gaat zeg, ze hoeft zich toch niet te verantwoorden aan Snollie.
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik heb net effe een topic gestart met het filmje etc... Handig om daar een speciaal topic voor te hebben voordat DGK_REDAKTIE het "vergeet"
Ja word ze door een wicht van 19 even aan de tand gevoeldquote:Op maandag 26 maart 2007 19:53 schreef Vandaag... het volgende:
Dat Lieke hier op in gaat zeg, ze hoeft zich toch niet te verantwoorden aan Snollie.
Ik vrees dat de mailbox het niet aankan bij Tien.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik heb net effe een topic gestart met het filmje etc... Handig om daar een speciaal topic voor te hebben voordat DGK_REDAKTIE het "vergeet"
Not this one, though...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:55 schreef FdW het volgende:
Lieke is het type girl next door, waar iedere jongen in de buurt van droomt![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik denk wel dat Huub van niets wist, 's ochtends was het ook zo vreemd, eerst hun kamer niet in beeld, en dan opeens wel terwijl ze al aan de koffie zitten.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verhaal geloof je toch echt niet.
Ze stelt vragen die een hoop Fokkers haar ook zouden willen stellen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |