Ik word kwaad als dit door de vingers wordt gezienquote:Op maandag 26 maart 2007 19:25 schreef miesy het volgende:
[..]
misschien kan iemand silvia inlichten hiervan.
ik word zo kwaad van dit soort smerige acties..![]()
Gezien het feit dat er nu ophef over gemaakt wordt en er een filmpje op Youtube staat heb je daar grote kans op.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik word kwaad als dit door de vingers wordt gezienhet staat duidelijk op beeld dus... redactie...actie aub
![]()
Ik heb net gegeten hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is er wel maar zit grotendeels in het buikvet... een "penisverlengende operatie" komt dan ook meestal neer op het wegzuigen van buikvet![]()
Jaap is het type die zegt dattie al in het zwembad is geweest ipv te douchen.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:24 schreef Sug4r het volgende:
Waarom doucht Jaap zich niet eerst..wat een vieze hork is het ook![]()
Vanmiddag moest hij naar die lui die zijn tanden gingen bleken enzo. Hij had vantevoren niet even zijn tanden gepoetst. Die meid moest hem zeggen dat hij dat eerst maar even moest doen.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:24 schreef Sug4r het volgende:
Waarom doucht Jaap zich niet eerst..wat een vieze hork is het ook![]()
En chloorwater reinigt beter dan puur waterquote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jaap is het type die zegt dattie al in het zwembad is geweest ipv te douchen.
Hoe is het mogelijk..dat doe je toch ook als je naar de tandarts gaat? Die hork heeft totaal geen manieren geleerdquote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanmiddag moest hij naar die lui die zijn tanden gingen bleken enzo. Hij had vantevoren niet even zijn tanden gepoetst. Die meid moest hem zeggen dat hij dat eerst maar even moest doen.
De redactie vond het zeker niet helemaal goed gaan met al dat commentaar van Sylvia, Eric en Amanda.quote:
Les TV-momentjes pakken voor de bewonersquote:Op maandag 26 maart 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
man man man, komt geen eind meer aan met die meid
Maar zo'n castingbureau vang ook procenten hoor...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zijn het nog wel overuren ook... tsjing tsjing..![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke moet maar gewoon meteen als bewoonster blijven...lijkt me wel zo handig
dat is tactiek, nu lust niemand de taart meerquote:Op maandag 26 maart 2007 19:34 schreef mootie het volgende:
Lekkeeeeerrrrrrrrrrrrrr Japio in zn zwembroekje erbij!
Idd...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
man man man, komt geen eind meer aan met die meid
O n v o o r s t e l b a a r waar die haat van jou vandaan komt. Als je jou hoort moet ze wel de meest erge dingen al hebben gedaanquote:Op maandag 26 maart 2007 19:32 schreef schatje het volgende:
Jezus, alweer die stomme geit op bezoek![]()
![]()
.
Dat gaat gezellig worden als Herma dan weer komt werken... Lieke die ineens geen collega in de schoonmaakdienst is maar collega in de smerigmaakdienst....quote:
Goed voor de eetlustquote:Op maandag 26 maart 2007 19:34 schreef mootie het volgende:
Lekkeeeeerrrrrrrrrrrrrr Japio in zn zwembroekje erbij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |