Brian mag dat. Hij mocht het altijd al, dus nu ook. Ik verwacht geen enkele sanctie van de redactie.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:04 schreef Mika25 het volgende:
Filmpje ook bekeken, en het is overduidelijk dat Brainless en Jaap, Sylvia's eigendom hebben gestolen. Tijd voor actie, want dit gaat uiteraard weer de doofpot in...
Ik denk ook niet dat DGK_REDAKTIE hier niet van op de hoogte was. Misschien wisten ze niet eens dat Sylvia een kadotje gekregen had. Maar als ze nu weer niets doen, terwijl het bewijs overduidelijk is, dan mogen Huub en Eric ook weer dingen gaan jatten want die spelregels stellen dan niets meer voor...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:04 schreef Clank het volgende:
Misschien heeft de redactie niet ook niet in de gaten gehad. 'k Neem aan dat ze door streamers wel op de hoogte worden gebracht
Kan zeker niet ongestraft blijven!!!
Mee eensquote:Op maandag 26 maart 2007 19:04 schreef Mika25 het volgende:
Filmpje ook bekeken, en het is overduidelijk dat Brainless en Jaap, Sylvia's eigendom hebben gestolen. Tijd voor actie, want dit gaat uiteraard weer de doofpot in...
Of is het de koude berekenende Sylvia die bang is grip te verliezen?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik idd al vaker gedacht.Ze komt nu echt heel jaloers op me over.
Lijkt wel een broodje Jaap verhaal....quote:Op maandag 26 maart 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Huub vertelt dat hij vroeger 2 hele broden en 3x warm eten at, per dag. Hij kwam er geen grammetje van aan.
Volgens mij, is het juist een gevoelige Sylvia die haar gevoelens niet durft uit te spreken...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Of is het de koude berekenende Sylvia die bang is grip te verliezen?
als hierop door de redactie geen actie wordt ondernomen dan weten we voldoende! Dan mogen j.aap en ratjeB dus privé eigendom jatten en verstoppen! Misselijk makend hoe die 2 huiscriminelen de hand boven de kop wordt gehouden!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:04 schreef Clank het volgende:
[..]
Misschien heeft de redactie niet ook niet in de gaten gehad. 'k Neem aan dat ze door streamers wel op de hoogte worden gebracht
Kan zeker niet ongestraft blijven!!!
sylvia denkt heel erg zakelijk, denk dat sylvia overigens, tot verrassing van heel veel mensen de persoon is diie het sneakiest is en voordurend calculerend te werk gaat.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Misschien is Sylvia zelf wel verliefd op Huub, zou veel verklaren
Nee, en bedankt maar weerquote:Op maandag 26 maart 2007 18:58 schreef blomst het volgende:
Iedereen het avondeten al op???
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat DGK_REDAKTIE hier niet van op de hoogte was. Misschien wisten ze niet eens dat Sylvia een kadotje gekregen had. Maar als ze nu weer niets doen, terwijl het bewijs overduidelijk is, dan mogen Huub en Eric ook weer dingen gaan jatten want die spelregels stellen dan niets meer voor...
briefjes schrijven. of de volgende keer bij dat hek met z'n allen roepen, Brian is een dief ole ole. japio die steelt al vrolijk mee, redactie die doet niets, dit ruikt vreselijk vies, Brian is een dief ole ole.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Mee eens.
Sylvia even d.m.v. een briefje op de hoogte brengen.
Ik denk niet dat dit een goed moment is om meteen weer op DGK_REDAKTIE te gaan schelden, want het is vrijwel zeker dat ze hier nog niet van op de hoogte waren. Het is een puur wonder dan een streamer dit op het filmpje te zien kreeg. Dus eerst maar effe aan DGK_REDAKTIE duidelijk dat Brainless en Jaap iets gejat hebben, en als ze vervolgens niets doen kunnen we altijd nog gaan schelden achterafquote:Op maandag 26 maart 2007 19:07 schreef rebellious_angel het volgende:
Misselijk makend hoe die 2 huiscriminelen de hand boven de kop wordt gehouden!
eric is ook verliefd op Huubquote:Op maandag 26 maart 2007 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik idd al vaker gedacht.Ze komt nu echt heel jaloers op me over.
Klopt. Eric heeft hem afgetrokken en gepijpt.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:10 schreef akveor het volgende:
Huub heeft de eerste overtreding al begaan jegens Lieke zegt ie net...
Ik heb ze er zojuist van op de hoogte gesteld. Benieuwd of ze er iets mee doen ...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat DGK_REDAKTIE hier niet van op de hoogte was. Misschien wisten ze niet eens dat Sylvia een kadotje gekregen had. Maar als ze nu weer niets doen, terwijl het bewijs overduidelijk is, dan mogen Huub en Eric ook weer dingen gaan jatten want die spelregels stellen dan niets meer voor...
Normaliter zie je er dan ook heel veel sla bij drijven...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
oh ... onderwaterbeelden van Jaap in het zwembad. Leuk.
Ja nu om zijn teenschimmel goed te kunnen zienquote:Op maandag 26 maart 2007 19:14 schreef Kaleddis het volgende:
Hebben ze de camera nu anders geplaatst in de sauna ?
Mooiquote:Op maandag 26 maart 2007 19:14 schreef Tomahawk39 het volgende:
Ook andere streamers van nowlive hebben al contact gehad met tien over het feit dat brian en jaap het kado van syl gejat hebben dus moeten we inderdaad maar even afwachten of er reaktie komt van de redktie
Nee, alleen de sauna trekt een beetje krom als Japio op de bank gaat zitten.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:14 schreef Kaleddis het volgende:
Hebben ze de camera nu anders geplaatst in de sauna ?
Wat een geweldig bericht.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
MooiMag hopen dat die rat er nu eindelijk eens op aangepakt wordt
![]()
Zijn die er nog steeds?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die is van WIT, het tandenblekenteam.
Hier kunnen ze niet mee weg komen. Je ziet zelfs Brian met zijn ballonnen voor Jaap gaan staan en met hem meelopen naar de andere kant om het onopgemerkt te laten. Trouwens, zoals Brian razendsnel dat pakje wegstopte lijkt het er mij op dat hij daar meer ervaring mee heeft. Op de plasma ermee en in de groep mee confronteren dacht ik zo .... wat een rotzakken !!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:14 schreef Tomahawk39 het volgende:
Ook andere streamers van nowlive hebben al contact gehad met tien over het feit dat brian en jaap het kado van syl gejat hebben dus moeten we inderdaad maar even afwachten of er reaktie komt van de redaktie
Schavuiten!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:19 schreef Sarah-Louise het volgende:wat een rotzakken !!
Schobbejakkesen!quote:
Vlegels!quote:
Hij voelde even of kleine jaap er nog zatquote:Op maandag 26 maart 2007 19:19 schreef De_Moester het volgende:
eeeeeeeeeeeek jaap heeft jeuk
Op het plasma lijkt me een geweldige actie, zeker met de nieuwe stemmingsronde op komst. Mama Tasia over de zeik, Amanda over de zeik, SHE over de zeik, maar vooral Brian over de zeikquote:Op maandag 26 maart 2007 19:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Hier kunnen ze niet mee weg komen. Je ziet zelfs Brian met zijn ballonnen voor Jaap gaan staan en met hem meelopen naar de andere kant om het onopgemerkt te laten. Trouwens, zoals Brian razendsnel dat pakje wegstopte lijkt het er mij op dat hij daar meer ervaring mee heeft. Op de plasma ermee en in de groep mee confronteren dacht ik zo .... wat een rotzakken !!
kleine jaap? dacht dat ie het zelf over 21 cm had?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij voelde even of kleine jaap er nog zat
Amanda heeft hem gezienquote:Op maandag 26 maart 2007 19:22 schreef De_Moester het volgende:
[..]
kleine jaap? dacht dat ie het zelf over 21 cm had?![]()
misschien kan iemand silvia inlichten hiervan.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:04 schreef Mika25 het volgende:
Weet Amanda wat een cm. is dan??quote:Op maandag 26 maart 2007 19:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda heeft hem gezienduidelijk geen 21cm
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Op het plasma lijkt me een geweldige actie, zeker met de nieuwe stemmingsronde op komst. Mama Tasia over de zeik, Amanda over de zeik, SHE over de zeik, maar vooral Brian over de zeik![]()
![]()
Het is er wel maar zit grotendeels in het buikvet... een "penisverlengende operatie" komt dan ook meestal neer op het wegzuigen van buikvetquote:Op maandag 26 maart 2007 19:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda heeft hem gezienduidelijk geen 21cm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |