23quote:Op maandag 26 maart 2007 18:03 schreef Tyler..Durden het volgende:
TS is zeker begin 30. ofniet?
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zit je in je car met de ramen open en volumeknopje 19, bas +2 en Fader +3.
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Welk nummer luisterde je trouwens met volume 19 ?
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Doe je petje omlaag en je capuchon op. Non Stop :' )
Dat willen die chickies van tegenwoordig toch. Wiggermuziek enzo. Vind erzelf geen reet aan, maar hoop maar dat ze kijken.
De dame die je wilquote:Op maandag 26 maart 2007 18:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat willen die chickies van tegenwoordig toch. Wiggermuziek enzo. Vind erzelf geen reet aan, maar hoop maar dat ze kijken.
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dus ik zo me zonnebril laag op me neus zetten
zodra jij kwalteittstopics opentquote:Op maandag 26 maart 2007 19:39 schreef Trizzle het volgende:
'express'.... wanneer wordt deze kutuser nou eens gebanned?
Ben jij niet die ene DJ?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
*verhaal*
Het gaat niet om kwaliteit, maar om kwantiteitquote:
eerst neuken dan het ziekenhuis. of neuken in het ziekenhuis.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:37 schreef Florian_ het volgende:
als je nou een echte man was had je snel omgedraaid en dr keihard aangereden
dan kon je dr naar het ziekenhuis bregen en nummer vragen![]()
Vrouwen en denken...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:23 schreef Ladidadida het volgende:
Waarschijnlijk zag ze je al loeren en hoopte ze dat je door haar afleidingsmanouvre een ongeluk zou makenWant zo denken wij vrouwen
Fader is chilll jewaids! +3 is voor de echtah gangstahzz.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:53 schreef KreKkeR het volgende:
Wat is fader? En waarom moet deze op +3? En wat moet ik eigenlijk met al deze informatie?
Ik heb ook een vaste instelling in mijn geheugen ingeprent voor deze situatiesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:01 schreef KreKkeR het volgende:
Welke idioot onthoudt eigenlijk precies al zijn geluidsinstelling op een bepaald tijdstip?![]()
![]()
baas b - sletjequote:Op maandag 26 maart 2007 18:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
volume 100quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb ook een vaste instelling in mijn geheugen ingeprent voor deze situaties![]()
trieste nerdquote:Op maandag 26 maart 2007 18:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Godverdomme.
Kuttig Geil weer dat. Zit je in je car met de ramen open en volumeknopje 19, bas +2 en Fader +3. Komt er zo'n meisje alleen op de fiets in tegenovergestelde richting gereden. Dus ik zo me zonnebril laag op me neus zetten, gaat ze in 1 keer haar borsten zo naar voren steken en er naar loeren of ze wel goed zitten.
Man, nu ben ik zo geil als boter en heb ik nog niet haar telefoonnummer![]()
![]()
Warm weer met zn voor en nadelen
hunquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Brainpower![]()
Lekker weer![]()
Meiden die hun zomers kleden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |