Holy shit, dat vind ik ook een uitspraakquote:Op maandag 26 maart 2007 18:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke heeft oa geschreven:"Jij bent alles wat ik niet zoek in een man"
Geen vd bewoners vertrouwen haar
volgens mij gaat het indd over een brief die Huub van Lieke heeft gehad. En ik vind um ook niet echt erg aardig.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:16 schreef Frasier het volgende:
Heeft Amanda het over Lieke?
Ik snap dat best, zij vormen het gouden kooi groepje, en willen niemand uit de buitenwereld toelaten...quote:Op maandag 26 maart 2007 18:18 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik vind die brief heel erg nep"
Sylvia: "Volgens mij leeft ze in een droomwereldje"
Lekkere vrienden zegZo snel een oordeel over iemand met wie zij nog nauwelijks hebben gesproken.
Zij beschikken over meer info dan wij buitenstaandersquote:Op maandag 26 maart 2007 18:18 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik vind die brief heel erg nep"
Sylvia: "Volgens mij leeft ze in een droomwereldje"
Lekkere vrienden zegZo snel een oordeel over iemand met wie zij nog nauwelijks hebben gesproken.
Jaap is gewoon een vreselijke vent. Ik vraag me écht af wat Cora in hem ziet. Zij kan zo veel leukere mannen krijgen...quote:Op maandag 26 maart 2007 18:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Ok mooi' zo sluit Jaap het telefoongesprek af met de kledingman. Om vervolgens NIET hartelijk te bedanken voor alle moeite die meneer doet om hem bijtijds van een witte spijkerbroek te voorzien voor het feest.
Al dat gedoe. Lieke en Huub moeten zsm een wip maken, en dan zie ze wel verder.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik weet niet wat ik met Lieke aanmoet, of ik haar nou leuk vind of niet .... maar ik vind het niet echt aardig van Huub om de brief van Lieke aan de anderen te laten lezen en ook nog eens te bespreken.
Dat olé olé moet je door het plasma scherm laten doenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:23 schreef Suikeroom het volgende:
Sylvia is jaloers olé olé
lieke heeft huub een brief geschrevenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:24 schreef Suikeroom het volgende:
over welke brief hebben ze het?
Jaap is echt een onbehouwen stuk vreten .... en Cora bestaat niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jaap is gewoon een vreselijke vent. Ik vraag me écht af wat Cora in hem ziet. Zij kan zo veel leukere mannen krijgen...
Ik hoor hem nooit meer over C.O.R.A. praten, terwijl hij het de eerste week het elke dag over "haar" had. Zou ze het al uitgemaakt hebben?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:22 schreef Kinga het volgende:
Jaap is gewoon een vreselijke vent. Ik vraag me écht af wat Cora in hem ziet. Zij kan zo veel leukere mannen krijgen...
Heb je die videoboodschap gemist? Of ja, kan ook een actrice zijn natuurlijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Jaap is echt een onbehouwen stuk vreten .... en Cora bestaat niet.
Dat mag niet van Papa Lieke. Hij heeft een hekel aan Huub.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Al dat gedoe. Lieke en Huub moeten zsm een wip maken, en dan zie ze wel verder.![]()
![]()
![]()
![]()
...mee eens ....en dat gaat er ook wel van komen.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Al dat gedoe. Lieke en Huub moeten zsm een wip maken, en dan zie ze wel verder.![]()
![]()
![]()
![]()
Heel erg ja. Sylvia, Eric en Amanda zien Lieke als een indringster. Ze zullen het ongetwijfeld niet eens door hebben, maar ze zijn volgens mij enorm jaloers.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:20 schreef a_leeuwtje het volgende:
Ze zijn jaloersssssssssssss op Lieke dat is zeker
Ik vind het een leuk stelletje
Vandaag nogquote:Op maandag 26 maart 2007 18:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik hoor hem nooit meer over C.O.R.A. praten, terwijl hij het de eerste week het elke dag over "haar" had. Zou ze het al uitgemaakt hebben?
Yes pleasequote:Op maandag 26 maart 2007 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Die cap van Japio in de sauna gooi ik maar gewoon weg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |