Ik schrok me doodquote:Op maandag 26 maart 2007 17:48 schreef blomst het volgende:
Wat een aansteller die jaap.
Huub reageert geweldig. Hij lacht in een deuk over het T-shirt ........quote:Op maandag 26 maart 2007 17:50 schreef milk-shake het volgende:
rat zegt..............ff voor je hem uitdoet je shirt aan Huub laten zien..hoor!!
Japio is hoog begaafd, de simpele dingen ontgaan hemquote:Op maandag 26 maart 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
Alles wat wit is , aldus de tandenbleekmevrouw.......melk ook?![]()
Je bent ook wel 'n zielige zuurpruim als je daar niet om kan lachen hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
Huub kan gewoon lachen om het RIP-shirt.![]()
Dikke mensen humorquote:Op maandag 26 maart 2007 17:51 schreef Kinga het volgende:
Ow wat flauw dat r.i.p kabouter shirt
ja alles wat wit isquote:Op maandag 26 maart 2007 17:53 schreef Frasier het volgende:
Dus Jaap, je mag wel Breien's sperma slikken vanavond
humor !!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
Huub vertelt dat de redactie afgelopen nacht aan het meezingen was. Dan zongen Eric en Huub: "Natasia gaat naar huis" en verscheen op het plasmascherm: "Olé, olé"
Opzich niet zo'n verkeerde vraag. Wat heb je er dan aan. Trek je je mond open tijdens gesprek, zie je gewoon de gele aanslag aan de andere kant zitten.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Slimme vraag van Japio : "Waarom hebben jullie de binnenkant van mijn tanden niet gebleekt ?"
You ain’t seen nothing yet ...zomer moet nog beginnen, er staat ons nog wat te wachten wat de garderobe van Japio betreftquote:Op maandag 26 maart 2007 18:00 schreef noekje het volgende:
Moet die gele korte broek nu echt? Nee, serieus..moet dan nou echt?
Brainless was er stellig van overtuigt dat Huub helemaal over de zeik zou gaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:53 schreef Taurus het volgende:
Je bent ook wel 'n zielige zuurpruim als je daar niet om kan lachen hoor![]()
Gelukkig maken wij dat niet meer mee. Japio naar huis ole olequote:Op maandag 26 maart 2007 18:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
You ain’t seen nothing yet ...zomer moet nog beginnen, er staat ons nog wat te wachten wat de garderobe van Japio betreft![]()
Kunnen wij niet als een soort modepolitie die gouden kooi in?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
You ain’t seen nothing yet ...zomer moet nog beginnen, er staat ons nog wat te wachten wat de garderobe van Japio betreft![]()
Huub heeft het shirt allang gezien. Even opletten schat.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:04 schreef Peter6000 het volgende:
Huub merkt het t-shirt van Jaap op, en is toch wat verontwaardigd.
Hij zoekt steun bij Sylvia en Eric, maar die vinden het t-shirt ook leuk.
Nee, ook de tarieven, omzet en het eventuele jaarverslag is niet ter sprake geweest .... maaaaar, ze zijn nog niet weg.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:02 schreef noekje het volgende:
Heeft die al wel wel gevraagd wat ze er nou mee verdienen met zo'n bleekbedrijfje?
Mevrouw, ik schakel de streams nèt in.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub heeft het shirt allang gezien. Even opletten schat.
Hij kon er gewoon om lachen. En trok er net ook nog een interessante conclusie uitquote:Op maandag 26 maart 2007 18:04 schreef Peter6000 het volgende:
oud nieuwsquote:Op maandag 26 maart 2007 18:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ik meen toch wat ergernis in Huubs stem te horen.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij kon er gewoon om lachen. En trok er net ook nog een interessante conclusie uit![]()
Wil alleen achter de schermenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Kunnen wij niet als een soort modepolitie die gouden kooi in?
eerst dan ff lezen ja......quote:Op maandag 26 maart 2007 18:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mevrouw, ik schakel de streams nèt in.
En ik hoor Huub over het t-shirt.
vond huub ookquote:
Het is je vergeven.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mevrouw, ik schakel de streams nèt in.
En ik hoor Huub over het t-shirt.
Lichte ergenis misschien maar over het algemeen vatte hij het toch sportief op.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik meen toch wat ergernis in Huubs stem te horen.
Viel het jou ook op dat Sylvia en Eric niet of nauwelijks moesten lachen?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
Huub tegen Jaap: "Ik wil vannacht nog buiten slapen. Wil je die broek even als wigwam opzetten voor me?"
Sylvia maakte zelf net ook een grap over Jaap z'n omvang.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Viel het jou ook op dat Sylvia en Eric niet of nauwelijks moesten lachen?
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat ze gaan overlopen naar banj.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zit je al weer op andere streams te kijken dan de rest van ons?
Half zeven geloof ik dat ze vertrekt.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:10 schreef noekje het volgende:
Wanneer heeft Natasia die opnames eigenlijk?
Doet me aan zo'n briefje van vroeger denken wat je op de rug van een slachtoffer plakte met "sla me" erop.quote:
Brief van Lieke aan Huub.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:17 schreef blomst het volgende:
Over wat voor brief hebben ze het?
Zeker, hij neemt het feest serieus en doet er moeite voor.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap is met zijn witte kleding bezig .... toch goed van 'm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |