best, dalijk effe de laatste zonnestralen op m'n bakkes laten vallen onder het genot van een bak pleur.quote:

Ik ook. En JD jaagt me van de bank afquote:Op maandag 26 maart 2007 19:15 schreef crossover het volgende:
Ik verveel me.

In Aarle-Rixtel, zo'n 4/5 km van Helmond. Ik moet alleen over een uurtje naar de repetitie.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:18 schreef Kuukske het volgende:
Ga anders koffie zetten cross. Dan kom ik die wel even opzuupen. Waar woon je ook alweer?
Morgenquote:

Wat heeft JD met meisjes van de bank af jagen!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook. En JD jaagt me van de bank af.

Hm, ver weg. Dan is de koffie al oud.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:21 schreef crossover het volgende:
[..]
In Aarle-Rixtel, zo'n 4/5 km van Helmond. Ik moet alleen over een uurtje naar de repetitie.
Maar koffie zetten is misschien wel een goed idee

Heb je enig idee HOE hij dat doet?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat heeft JD met meisjes van de bank af jagen!

Oh, ja. Die koude wind he!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel...![]()
![]()
...ik heb het over buiten...
![]()

Ok.quote:

Ja, nee, bij mij ook niet, daarom zat ik op m'n dakquote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja hier ook.......maar niet meer in mijn tuin....
![]()

lang leven de verwarming......quote:Op maandag 26 maart 2007 19:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, nee, bij mij ook niet, daarom zat ik op m'n dak

quote:Op maandag 26 maart 2007 19:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lang leven de verwarming......![]()
....
![]()

Als je maar hard genoeg stookt wordt het dak ook wel warm!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lang leven de verwarming......![]()
....
![]()

ik heb geen platdak....quote:Op maandag 26 maart 2007 19:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg stookt wordt het dak ook wel warm!

dan moet ik veel te veel vooruit plannen, daar hou ik niet vanquote:Op maandag 26 maart 2007 19:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
precies.......hetzou toch de hle week mooi weer zijn....?
![]()

Zo te zien wel!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
precies.......hetzou toch de hle week mooi weer zijn....?
![]()

quote:Op maandag 26 maart 2007 19:38 schreef eer-ik het volgende:
di, 27-03 , min. 6°C, max 16°C, en zowel 's ochtends, 's middags als 's avonds, onbewolkt en zonnig

Ik hoop hetquote:Op maandag 26 maart 2007 19:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
......zou de lente nu werkelijk hier zijn...?
![]()

wat eten we vandaag....?....quote:Op maandag 26 maart 2007 19:41 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga ook maar eens eten koken trouwens![afbeelding]

mooie tijdquote:Op maandag 26 maart 2007 19:41 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga ook maar eens eten koken trouwens![afbeelding]

emilia - like chocolate ?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:48 schreef Kuukske het volgende:
En toen waren de Oreo's op. Ik zat net een deuntje te neurien over Chocola. Iets met "Chocolate boohoii feel like chooocolate." Van wie/wat is dat ook alweer?

komt eraan!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:19 schreef eer-ik het volgende:
zou je die foto naar me toe willen mailen?
de onderste..
ik krijg namelijk de site van xs.to zelf als ik erop klik...
gaarne naar erikvand aap gmail punt com.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |