muziek en koffie gaan dan ook goed samenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:42 schreef JDude het volgende:
Zoeen musique in dit topique!
Everlast - Black Coffeequote:Op maandag 26 maart 2007 17:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
muziek en koffie gaan dan ook goed samen
Muziek en bier nog beter.quote:
kick?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Kan je echt niks beters verzinnen?
Maak er dan gelijk achthondernogwat + 34 vanquote:Op maandag 26 maart 2007 17:48 schreef mcDavid het volgende:
Precies!
TT-change in Bier en Muziek SC #34!
'quote:
--> A Campingflight to Lowlands Paradise 2007 Deel 6quote:Op maandag 26 maart 2007 17:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies!
TT-change in Bier en Muziek SC #34!
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:54 schreef crossover het volgende:
[..]
--> A Campingflight to Lowlands Paradise 2007 Deel 6
Moet ik dit zien als een uitnodiging?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Tot zover het avondeten. Wat kan ik toch goed koken.
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet ik Moeten we dit zien als een uitnodiging?
da's de dag na 5 aprilquote:Op maandag 26 maart 2007 18:45 schreef Kuukske het volgende:
Mag! Als je zelf de ingrediënten koopt.
6 april staat er wat geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's de dag na 5 april
En dat staat in een spoiler omdat.... ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
..banaanquote:Op maandag 26 maart 2007 18:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dat staat in een spoiler omdat.... ?
Spoilers zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 18:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dat staat in een spoiler omdat.... ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Spoilers zijnJuistemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:52 schreef JDude het volgende:puike spoiler 14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Hier een maand niente noppes nada. Sparen voor Groezrockquote:Op maandag 26 maart 2007 18:52 schreef mcDavid het volgende:
Ik wil trouwens ook nog naar dutchska. Maar eerst maar eens zien of ik het einde van de maand dan nog haal
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:52 schreef JDude het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:52 schreef JDude het volgende:Maar ik doe het toch maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:52 schreef JDude het volgende:hehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi erik trouwens![]()
Vrijdag, dan mag ik ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jaaaaahaaaaaaaaa, daar ben ik weer!! Heerlijk op een terrasje gezeten aan de Oude Gracht vanmiddag
Het was heer-lijk! Lekker wit-biertje erbijquote:Op maandag 26 maart 2007 19:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vrijdag, dan mag ik ook.
En dan mag ik ook weer alcohol.
Who cares, dan maar een balansdag!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil trouwens koffie, maar ik weet dat de Oreo's die nu in de kast liggen dan finaal worden geslacht.
Wat nu?
Daar zijn ze toch voor!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil trouwens koffie, maar ik weet dat de Oreo's die nu in de kast liggen dan finaal worden geslacht.
Wat nu?
True. True.quote:
best, dalijk effe de laatste zonnestralen op m'n bakkes laten vallen onder het genot van een bak pleur.quote:
Ik ook. En JD jaagt me van de bank afquote:Op maandag 26 maart 2007 19:15 schreef crossover het volgende:
Ik verveel me.
In Aarle-Rixtel, zo'n 4/5 km van Helmond. Ik moet alleen over een uurtje naar de repetitie.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:18 schreef Kuukske het volgende:
Ga anders koffie zetten cross. Dan kom ik die wel even opzuupen. Waar woon je ook alweer?
Morgenquote:
Wat heeft JD met meisjes van de bank af jagen!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook. En JD jaagt me van de bank af.
Hm, ver weg. Dan is de koffie al oud.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:21 schreef crossover het volgende:
[..]
In Aarle-Rixtel, zo'n 4/5 km van Helmond. Ik moet alleen over een uurtje naar de repetitie.
Maar koffie zetten is misschien wel een goed idee
Heb je enig idee HOE hij dat doet?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat heeft JD met meisjes van de bank af jagen!
Oh, ja. Die koude wind he!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel...![]()
![]()
...ik heb het over buiten...
![]()
Ok.quote:
Ja, nee, bij mij ook niet, daarom zat ik op m'n dakquote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja hier ook.......maar niet meer in mijn tuin....
![]()
lang leven de verwarming......quote:Op maandag 26 maart 2007 19:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, nee, bij mij ook niet, daarom zat ik op m'n dak
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lang leven de verwarming......![]()
....
![]()
Als je maar hard genoeg stookt wordt het dak ook wel warm!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lang leven de verwarming......![]()
....
![]()
ik heb geen platdak....quote:Op maandag 26 maart 2007 19:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg stookt wordt het dak ook wel warm!
dan moet ik veel te veel vooruit plannen, daar hou ik niet vanquote:Op maandag 26 maart 2007 19:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
precies.......hetzou toch de hle week mooi weer zijn....?
![]()
Zo te zien wel!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
precies.......hetzou toch de hle week mooi weer zijn....?
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:38 schreef eer-ik het volgende:
di, 27-03 , min. 6°C, max 16°C, en zowel 's ochtends, 's middags als 's avonds, onbewolkt en zonnig
Ik hoop hetquote:Op maandag 26 maart 2007 19:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
......zou de lente nu werkelijk hier zijn...?
![]()
wat eten we vandaag....?....quote:Op maandag 26 maart 2007 19:41 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga ook maar eens eten koken trouwens![afbeelding]
mooie tijdquote:Op maandag 26 maart 2007 19:41 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga ook maar eens eten koken trouwens![afbeelding]
emilia - like chocolate ?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:48 schreef Kuukske het volgende:
En toen waren de Oreo's op. Ik zat net een deuntje te neurien over Chocola. Iets met "Chocolate boohoii feel like chooocolate." Van wie/wat is dat ook alweer?
komt eraan!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:19 schreef eer-ik het volgende:
zou je die foto naar me toe willen mailen?
de onderste..
ik krijg namelijk de site van xs.to zelf als ik erop klik...
gaarne naar erikvand aap gmail punt com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |