Mijn voorstel: dien een klacht in! Dan weten ze bij Violet ook dat er wat aan de hand is...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:13 schreef BossFight het volgende:
Ik ken het. Mega irritant sinds hier in regio Breda Veolia het overgenomen heeft van BBA is het op tijd komen, en zelfs het komen opdagen van de bussen echt om te janken! Vaak genoeg dat ik gewoon een half uur langer moet wachten omdat er een bus gewoon niet komt.
Net al gedaan, hopelijk doen meer mensen het!quote:Op maandag 26 maart 2007 16:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Mijn voorstel: dien een klacht in! Dan weten ze bij Violet ook dat er wat aan de hand is...
Tjah opzich, misschien geen slecht idee. Tenminste, als veel mensen het doen wil het misschien nog wel effect hebben anders ook niet. Maar het is iig wel ernstig gesteld met deze nieuwe eikels.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Mijn voorstel: dien een klacht in! Dan weten ze bij Violet ook dat er wat aan de hand is...
ben wel benieuwd ja, wtf is veoliaquote:Op maandag 26 maart 2007 16:13 schreef zatoichi het volgende:
Is dat niet zo'n bloem? Of was het nou drugs?
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:32 schreef Vodka_Lime het volgende:
[..]
ben wel benieuwd ja, wtf is veolia
Ofwel; ik heb geen fokkin ideequote:U hebt gezocht op veolia:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
dat dusquote:Op maandag 26 maart 2007 16:32 schreef Vodka_Lime het volgende:
[..]
ben wel benieuwd ja, wtf is veolia
En "verzorgd" treinverkeer tussen Roermond - Nijmegenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef Ruyter het volgende:
Veolia is een nieuwe busmaatschappij..
Heb hun treintjes een keer gezien vanuit boxmeer... wat een bendequote:Op maandag 26 maart 2007 17:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En "verzorgd" treinverkeer tussen Roermond - Nijmegen
Inderdaad "verzorgd", rijden ze nog steeds met van die afgedankte NS treinen?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En "verzorgd" treinverkeer tussen Roermond - Nijmegen
Het lijken net treinen uit WWII, alleen dit keer vanuit Polen terug richting NLquote:Op maandag 26 maart 2007 17:24 schreef Ruyter het volgende:
[..]
Inderdaad "verzorgd", rijden ze nog steeds met van die afgedankte NS treinen?![]()
Bla bla bla domme mensen. Veolia heeft allang 8 treinstellen besteld, zodra ze hoorden dat ze het vervoer in limburg mochten regelen. Tot jullie verbazing is een trein echter niet in 2 dagen gemaakt, dat duurt even. Eind dit jaar hebben ze nieuwe treinen.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het lijken net treinen uit WWII, alleen dit keer vanuit Polen terug richting NL
Maaslijn? Heuvellandlijn? Van waar tot waar is dat?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben zelfs 16 stellen voor de maaslijn besteld. Die worden eind dit jaar geleverd. Iets wat best snel is. Een jaar later volgen 8 stellen voor de heuvellandlijn.
Ah ok, ben benieuwd..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:57 schreef Mr.Mills het volgende:
Maaslijn geloof ik Roermond - Nijmegen, Heuvellandlijn is Maastricht Randwyck - Kerkrade Centrum.
Werk je bij Veolia ofzoquote:Op maandag 26 maart 2007 22:03 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Bla bla bla domme mensen. Veolia heeft allang 8 treinstellen besteld, zodra ze hoorden dat ze het vervoer in limburg mochten regelen. Tot jullie verbazing is een trein echter niet in 2 dagen gemaakt, dat duurt even. Eind dit jaar hebben ze nieuwe treinen.
Haha nee!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Werk je bij Veolia ofzo
Maar goed, fijn dat ze die dinger besteld, maar in die treinstellen die ze nu hebben past nog minder volk in dan dat de NS al had, het zijn gewoon onverzorgde afgedankte treinen. Altijd vechten (als in stevig dringen) geblazen om die trein in te komen en stampvol
Hadden ze daar geen afspraken over kunnen maken, dat NS een jaar lang langer rijdt met hun treinen, zodat Veolia de treinen krijgt waar ze op wachten om meteen te kunnen inzetten. Of dat ze fatsoenlijker materieel kregen/huren/konden over kopen (al zal dit geen optie geweest zijn omdat NS zelf al te kampen heeft met materiaal tekort)
Uiteindelijk is je kaartje er niet echt goedkoper op geworden en je krijgt minder.
Maar we zien aan het eind van het jaar wel wat het brengt...
Tja, waaarom veranderen als het goed gaat...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:04 schreef zure_apple het volgende:
[..]
..
Maar weet ik denk dat het is.... Veolia is helemaal niet zo slecht, maar het zit in Limburg, en als Limburgers ergens niet van houden is het veranderingen. Limburgers zijn namelijk nogal bekrompen![]()
Ehm. Veolia = BBA. Zelfde kantoor, zelfde voertuigen, zelfde mensen, andere naamquote:Op maandag 26 maart 2007 16:13 schreef BossFight het volgende:
Ik ken het. Mega irritant sinds hier in regio Breda Veolia het overgenomen heeft van BBA is het op tijd komen, en zelfs het komen opdagen van de bussen echt om te janken! Vaak genoeg dat ik gewoon een half uur langer moet wachten omdat er een bus gewoon niet komt.
Omdat het ook beter kan. De bussen sluiten na de nieuwe dienstregeling aan op de treinen, de bussen zijn superdeluxe, de bussen zijn eens een keer gevuld (ipv altijd leeg zoals bij hermes) etc. etc.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:53 schreef Ruyter het volgende:
[..]
Tja, waaarom veranderen als het goed gaat...
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:57 schreef Mr.Mills het volgende:
Maaslijn geloof ik Roermond - Nijmegen, Heuvellandlijn is Maastricht Randwyck - Kerkrade Centrum.
Ik heb liever een lege bus dan zn overvolle waar je bijna niet bij kan...Ze zijn dan inderdaad wel een beetje luxerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:24 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Omdat het ook beter kan. De bussen sluiten na de nieuwe dienstregeling aan op de treinen, de bussen zijn superdeluxe, de bussen zijn eens een keer gevuld (ipv altijd leeg zoals bij hermes) etc. etc.
Als je die houding ook op je werk aanneemt zul je nooit ver komen![]()
Ik weet niet hoe het zit met de bussen, maar de treinen tussen Roermond-Nijmegen zaten altijd al stampvol toen de NS het nog deed, daar was iedereen al over aan het klagen. Nou snap ik de visie heus wel, het kan beter. Maar in godsnaam, rijdt dan of vaker met de trein, of breidt het aantal treinstellen uit (iig de zitplaatsen) qua zitplaatsen is het nu echt sowieso minder. Syntustreinen zijn dan nog zelfs beter.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:24 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Omdat het ook beter kan. De bussen sluiten na de nieuwe dienstregeling aan op de treinen, de bussen zijn superdeluxe, de bussen zijn eens een keer gevuld (ipv altijd leeg zoals bij hermes) etc. etc.
Dat gaat ook gebeuren, maar de termijn waarbinnen zo'n aanbesteding verloopt is te kort om al nieuwe treinstellen gereed te hebben op het moment dat de concessie ingaat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar in godsnaam, rijdt dan of vaker met de trein, of breidt het aantal treinstellen uit (iig de zitplaatsen) qua zitplaatsen is het nu echt sowieso minder.
Als er alleen maar legen bussen reden, had je al snel helemaal geen bus meerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:21 schreef Ruyter het volgende:
[..]
Ik heb liever een lege bus dan zn overvolle waar je bijna niet bij kan...Ze zijn dan inderdaad wel een beetje luxer
Nee, bel je baas eens iedere dag dat de trein van 8.45 niet rijdt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:24 schreef zure_apple het volgende:
Hier komen de bussen standaard minstens 10 minuten te laat of helemaal niet waardoor je weer een half uur kunt wachten op de volgende (te late) bus.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:13 schreef BossFight het volgende:
NS heeft die troep al eeuwen geleden weggedaan naar NorodNed/Arrivaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:39 schreef JDude het volgende:
Daarom moeten ze het even doen met NS-afdankertjes.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:24 schreef MREn het volgende:
NS heeft die troep al eeuwen geleden weggedaan naar NorodNed/Arriva
Hmm valt nog mee met de drukte... Ik maak het erger meequote:
Ja dit is in de trein van Roermond naar Nijmegen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:34 schreef sebabje het volgende:
[..]
Hmm valt nog mee met de drukte... Ik maak het erger mee![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Veolia, wat een naam
Eerder een naam voor een patiëntenvereniging voor longziekten ofzo
Heuvellandquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:57 schreef Mr.Mills het volgende:
Dat in het voorjaar was nog niets. Ga er maar eens op een warme zomerdag in een wadloper zittenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:36 schreef GVRuud het volgende:
Maar het is niet voor niets Veolia Transport ipv Veolia Vervoer... Gelukkig reis ik niet zo vaak over die Maaslijn.. Kan me nog wel herinneren dat de verwarming ook aan ging toen het in het voorjaar zo warm was...
Dat komt omdat die boemels zo in elkaar zitten dat de motorwarmte wordt gebruikt voor verwarming van de trein. Probleem in de zomer is dan natuurlijk wel dat je zowel de opwarming van de zon hebt als de hitte van de motoren...quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:36 schreef GVRuud het volgende:
Maar het is niet voor niets Veolia Transport ipv Veolia Vervoer... Gelukkig reis ik niet zo vaak over die Maaslijn.. Kan me nog wel herinneren dat de verwarming ook aan ging toen het in het voorjaar zo warm was...
Nee, ik blijf wel in het noorden des landsquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:37 schreef GVRuud het volgende:
Aiii..... Vandaag/gisteren er in gezeten? Ik pak de fiets wel naar nijmegen.
Nee, Arriva is goedquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, ik blijf wel in het noorden des lands![]()
zaterdag- én zondagmiddagquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:37 schreef GVRuud het volgende:
Aiii..... Vandaag/gisteren er in gezeten? Ik pak de fiets wel naar nijmegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |