abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zondag 5 augustus 2007 @ 21:54:52 #51
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52127755
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:36 schreef GVRuud het volgende:
Maar het is niet voor niets Veolia Transport ipv Veolia Vervoer... Gelukkig reis ik niet zo vaak over die Maaslijn.. Kan me nog wel herinneren dat de verwarming ook aan ging toen het in het voorjaar zo warm was...
Dat in het voorjaar was nog niets. Ga er maar eens op een warme zomerdag in een wadloper zitten
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52130898
Aiii..... Vandaag/gisteren er in gezeten? Ik pak de fiets wel naar nijmegen.
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:17:18 #53
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52144092
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:36 schreef GVRuud het volgende:
Maar het is niet voor niets Veolia Transport ipv Veolia Vervoer... Gelukkig reis ik niet zo vaak over die Maaslijn.. Kan me nog wel herinneren dat de verwarming ook aan ging toen het in het voorjaar zo warm was...
Dat komt omdat die boemels zo in elkaar zitten dat de motorwarmte wordt gebruikt voor verwarming van de trein. Probleem in de zomer is dan natuurlijk wel dat je zowel de opwarming van de zon hebt als de hitte van de motoren...
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage / Sport maandag 6 augustus 2007 @ 22:39:24 #54
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52153458
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:37 schreef GVRuud het volgende:
Nee, ik blijf wel in het noorden des lands
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52158862
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:39 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Nee, ik blijf wel in het noorden des lands
Nee, Arriva is goed !

Afgelopen vrijdag was ik in Limburg, waarbij ik gebruik moest maken van Veolia. Op de haltetijdentabel hebben ze staan dat de bus elk half uur komt; 07 en 37! Ik sta om 03 (!) bij de halte. Niet te laat voor de bus van 07, toch? Maar ach, wat maakte het uit, ik moest toch nog pinnen en 37 komt 'ie wel weer. Dus niet... 07 pas weer. Dus een uur van mijn tijd verkloot door die tering Veolia.
pi_52158911
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:37 schreef GVRuud het volgende:
zaterdag- én zondagmiddag .. Gelukkig rijden er 's avonds nooit meer conducteurs mee en heb ik zo de afgelopen maanden al honderden euro's bespaard . Maar wat ben ik blij als die nieuwe treinstellen er eindelijk rijden. De trein hier in Venray (naar nijmegen) is áltijd te laat. Als ik geluk heb is het 'enkele minuten', maar meestal is het meer en dan moet ik meteen ook in vierlingsbeek én in boxmeer nog wachten op de trein die de van de andere kant komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')