Dat in het voorjaar was nog niets. Ga er maar eens op een warme zomerdag in een wadloper zittenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:36 schreef GVRuud het volgende:
Maar het is niet voor niets Veolia Transport ipv Veolia Vervoer... Gelukkig reis ik niet zo vaak over die Maaslijn.. Kan me nog wel herinneren dat de verwarming ook aan ging toen het in het voorjaar zo warm was...
Dat komt omdat die boemels zo in elkaar zitten dat de motorwarmte wordt gebruikt voor verwarming van de trein. Probleem in de zomer is dan natuurlijk wel dat je zowel de opwarming van de zon hebt als de hitte van de motoren...quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:36 schreef GVRuud het volgende:
Maar het is niet voor niets Veolia Transport ipv Veolia Vervoer... Gelukkig reis ik niet zo vaak over die Maaslijn.. Kan me nog wel herinneren dat de verwarming ook aan ging toen het in het voorjaar zo warm was...
Nee, ik blijf wel in het noorden des landsquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:37 schreef GVRuud het volgende:
Aiii..... Vandaag/gisteren er in gezeten? Ik pak de fiets wel naar nijmegen.
Nee, Arriva is goedquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, ik blijf wel in het noorden des lands![]()
zaterdag- én zondagmiddagquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:37 schreef GVRuud het volgende:
Aiii..... Vandaag/gisteren er in gezeten? Ik pak de fiets wel naar nijmegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |