Waarom niet gewoon bij de maker?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
http://members.home.nl/mullerremco/NS_Storingen.wdgt.dmg
Service van Apple zeg!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:59 schreef _dirkjan_ het volgende:
Apple
![]()
Ik vorige week tot de conclusie gekomen dat er uit mn ipod geen goed geluid meer komt.![]()
Ik check of de garantie van een jaar nog niet verlopen is. Die is nog 3 weken geldig.![]()
Ik vul een formuliertje in op hun site, en een dag later staat er een mannetje bij mij op de stoep, die de ipod ter reparatie meeneemt. Ik hoef niet eens naar het postkantoor.![]()
Vandaag kom ik thuis, ligt er een compleet nieuwe ipod, zonder krassen en in perfecte staat, met een jaar lang gratis extra garantie in de brievenbus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doen ze netjes.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:59 schreef _dirkjan_ het volgende:
Apple
![]()
Ik vorige week tot de conclusie gekomen dat er uit mn ipod geen goed geluid meer komt.![]()
Ik check of de garantie van een jaar nog niet verlopen is. Die is nog 3 weken geldig.![]()
Ik vul een formuliertje in op hun site, en een dag later staat er een mannetje bij mij op de stoep, die de ipod ter reparatie meeneemt. Ik hoef niet eens naar het postkantoor.![]()
Vandaag kom ik thuis, ligt er een compleet nieuwe ipod, zonder krassen en in perfecte staat, met een jaar lang gratis extra garantie in de brievenbus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien door je visuele gepimp?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef TwyLight het volgende:
Nope helemaal niks dus, daarom vind ik het ook zo raar.
Hij is ook een stuk slomer.
Ik neem bedrijven het niet kwalijk dat ze toevallig iets leveren wat niet goed functioneerd. DOA, productiefoutjes komen altijd wel voor. Als je maar vervolgens wel een goede vervanging krijgt. Hoe vaak moet je iets terugbrengen en je krijgt antwoorden, van ja moet eerst getest worden en dan kijken ze of je een nieuwe of gereviseerd ding krijgt? Meteen een nieuw vervangend exemplaar krijgen is niets mis mee toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef TwyLight het volgende:
Aan de andere kant: als ze zo makkelijk nieuw geheugen geven hebben ze ook niet zoveel vertrouwen in hun eigen producten.
Het getuigt juist van enorm vertrouwen in je eigen product.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef TwyLight het volgende:
Aan de andere kant: als ze zo makkelijk nieuw geheugen geven hebben ze ook niet zoveel vertrouwen in hun eigen producten.
Zo kan je het ook zien, maar ik ben graag negatiefquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het getuigt juist van enorm vertrouwen in je eigen product.
Mijn iBook doet het ook. Geen idee waarom. Ik stoor me er niet zo aan en zet het gewoon goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:31 schreef prof.bierbekje het volgende:
Mn iMac doet raar....
iMac g4 768mb. ram.
OSX.4.8.
Intstellingen van de balance knop (Geluid) word soms spontaan veranderd.
Dan staat ie iets naar links of rechts.
Iemand bekend met dit probleem?
Ik heb de iMac op mn versterker aangesloten, en dit hoor je dus gelijk.
O, ja, en ik kan in ene ook geen RAW bestanden meer openen in PS CS1
Wie weet?
(Das twee keer Fred!)![]()
Dat is doorgestoken kaart!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
WTF?!?!?!
Ik zat zo-even lekker rustig te surfen. Kijk ik even bij 'Systeemvoorkeuren', zie ik dat alle applicaties die bij 'Overige' stonden (Candybar, Cleardock, enz enz) ineens weg waren. Screenshots maken lukte ook niet meer (had 'Screenshots' hiervoor geinstalleerd)
Ik dus een herstart doen, zie ik ineens dat ik weer de standaard icons heb, de standaard achtergrond, het standaard kleurenprofiel, het standaard dock en het standaard menu. Ook zijn al m'n widgets weg, en als klap op de vuurpijl is mijn Windows Vista image (Parallels) weg(!!!).
Wat de fok is hier gebeurt?
[EDIT]Ook de Mail instellingen zijn gewist, m'n iTunes bibliotheek is gewist (muziek staat nog wel op PC)
Echt alles is G*dverdomme verneukt!!
Heb je de naam van je HomeMap (met het huisje) gewijzigd? Het lijkt er op het eerste gezicht wel op...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
WTF?!?!?!
Ik zat zo-even lekker rustig te surfen. Kijk ik even bij 'Systeemvoorkeuren', zie ik dat alle applicaties die bij 'Overige' stonden (Candybar, Cleardock, enz enz) ineens weg waren. Screenshots maken lukte ook niet meer (had 'Screenshots' hiervoor geinstalleerd)
Ik dus een herstart doen, zie ik ineens dat ik weer de standaard icons heb, de standaard achtergrond, het standaard kleurenprofiel, het standaard dock en het standaard menu. Ook zijn al m'n widgets weg, en als klap op de vuurpijl is mijn Windows Vista image (Parallels) weg(!!!).
Wat de fok is hier gebeurt?
[EDIT]Ook de Mail instellingen zijn gewist, m'n iTunes bibliotheek is gewist (muziek staat nog wel op PC)
Echt alles is G*dverdomme verneukt!!
Dat heb ik inderdaad gedaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Heb je de naam van je HomeMap (met het huisje) gewijzigd? Het lijkt er op het eerste gezicht wel op...
Kan je hem niet de oude naam geven?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gedaan.![]()
![]()
Kan ik dit nog ongedaan maken?
http://www.thexlab.com/faqs/renamehomerecovery.htmlquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gedaan.![]()
![]()
Kan ik dit nog ongedaan maken?
Wat is een Elevator ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb een Elevator gekocht![]()
Volgende week een Bluetooth muis en keyboard plus HP printer
Jeej
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |