mijn Ex heeft daar zo'n handje van.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef Florian_ het volgende:
ook wel mooi is als van die kutbreezers hun msn naam hebben veranderd, en dat dan maar even bekend willen gaan maken, dus 20 keer achter elkaar online/offline gaan waardoor je van die kutpopups krijgt![]()
![]()
Klik die gene aan en klik zovaak mogelijk het blokeren/unblokkeren knopje aan, net zo iritant en alleen die gene heeft er last vanquote:Op maandag 26 maart 2007 17:12 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
mijn Ex heeft daar zo'n handje van.
Gruwelijk iritant
Ik heb msn ook aan terwijl ik aan het werk ben. Dan wil ik niet gestoord worden door de meeste personen, maar sommige mensen mogen me wel altijd storen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:54 schreef Natalie het volgende:
Als je niet gestoord wil worden (waarom dan ook) dan moet je je msn niet aanzetten. Het is zo eenvoudig.
Soort PTT, maar dan op je beelschermquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:21 schreef KritischeMassa het volgende:
wat is msn
Dat is een hype op msn volgens mij.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:28 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Hier ook zo één:
"ben aant leren, niet storen, bel maar "
dus dan typ je wat, scheur je je scherm af en doet hem op de post?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:26 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Soort PTT, maar dan op je beelscherm![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:27 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
dus dan typ je wat, scheur je je scherm af en doet hem op de post?
moet je dan wel of geen postzegel op je scherm plakken?
Herkenbaar.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef Florian_ het volgende:
ook wel mooi is als van die kutbreezers hun msn naam hebben veranderd, en dat dan maar even bekend willen gaan maken, dus 20 keer achter elkaar online/offline gaan waardoor je van die kutpopups krijgt![]()
![]()
die van mij een deel brazilliaans(liedje)quote:
jij zou ook wel eens wat vaker je huiswerk kunnen makenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:26 schreef Arjann87 het volgende:
Waarom zit je op msn als je niet gestort wilt worden?![]()
hoezo, hij wil gewoon niet gestort worden, ik bedoel wie wel....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij zou ook wel eens wat vaker je huiswerk kunnen maken
Of je kunt de popups uitzettenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef Florian_ het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |