Ik speelde heul niet valschquote:Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.
NIET VALSSPELEN!!
Kort rokje lijkt me voldoendequote:Op maandag 26 maart 2007 14:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik kom. Even bedenken wat ik mee zal nemen.
Ik weet niet meer in welk park ik vorig jaar ben geweest, ff opzoekenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:18 schreef -skippybal- het volgende:
Maaruhhh, Utrecht heeft toch geen eens een fatsoenlijk park
Blijkbaar wel:quote:Op maandag 26 maart 2007 14:18 schreef -skippybal- het volgende:
Maaruhhh, Utrecht heeft toch geen eens een fatsoenlijk park
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
True true, vorig jaar een hele leuke picknick gehad in een park in Utrecht. Het was gratis parkeren, lekker weer, niet bomvol, vlakbij een vijver metjonge eendjes
en we hadden een overvloed aan eten
.
Litso had zelf brownies gebakken, ik had een fruitsalade (met komkommer, ze lachten me uit) gemaakt, slagroom, heel wat drinken, broodjes, donuts
, Ben & Jerry's (die hebben we als eerste op gegeten, al was het toen al net vla
) en nog meer zooi. En ja er was ook bier
.
We begonnen ergens in de middag en 's avonds toen het al donker was hadden we ZO'N zin in een pizza. Ze zijn in het park bezorgd.
Gelukkig is het topic al 7 minuten geleden geopend.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:21 schreef -skippybal- het volgende:
Gelukkig is wel een datum bekend...
7 minuten...quote:Op maandag 26 maart 2007 14:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gelukkig is het topic al 6 minuten geleden geopend.
Amsterdam gelukkig wel...quote:Op maandag 26 maart 2007 14:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Trouwens, Arnhem is niet centraal..
Hier kom ik straks op terug. Ben even hardlopen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:27 schreef moemoe het volgende:
De eisen voor het park? Wat denken jullie?
Een park ZONDER FAKKING HONDENPOEP!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:27 schreef moemoe het volgende:
De eisen voor het park? Wat denken jullie?
5 minuutjes lopen van centraal (mits goede uitgang)quote:Op maandag 26 maart 2007 14:27 schreef moemoe het volgende:
Ok... De meeste mensen komen met het openbaar vervoer denk ik? Dan is het handig als het park zich bevindt in de buurt van een station.
Kan een eindje verder als het goed is.quote:Als mensen met de auto komen is het weer leuk als je gratis kunt parkeren.
Geen idee of ze dat toestaan, maar er gebeuren wel apartere dingen, dus dit zal ook wel kunnen.quote:Misschien willen mensen barbecuen, dit moet het park wel toestaan. Alhoewel het in april nog niet echt heel erg warm is denk ik.
Goed plan!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:29 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een park ZONDER FAKKING HONDENPOEP!
En mét sanitaire voorzieningen.
Kunnen we niet gewoon een camping kapen?
Als jij mijn deel van de thermaalbaden betaaldquote:Op maandag 26 maart 2007 14:36 schreef longinus het volgende:
Kasteel tuinen in Arcen, als het wat slechter weer is met zijn allen in de thermaalbaden
En de Hertog Jan brouwerij natuurlijk, prima gelegenheid en campings in de buurt.
Vondelparkquote:Op maandag 26 maart 2007 14:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
Amsterdam, vondelpark!!!!
Daar is al vaker een picknickmeet geweest en je hebt er ook een fijn theehuisje waar je ook goed kan meeten Arnhem is me 'iets' te ver weg.
Ik wil wel ff over je heen zeiken hoor, als je je ogen dichtdoet merk je het verschil niet eensquote:Op maandag 26 maart 2007 14:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als jij mijn deel van de thermaalbaden betaald
We kunnen in jouw kamer gaan picknickenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:44 schreef Janetje het volgende:
Tvp... mits niet te koud, niet te ver weg, gezellig mensen en goedkoop.
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik wil wel ff over je heen zeiken hoor, als je je ogen dichtdoet merk je het verschil niet eens
Mwah.. 16m2... 17 mensen zitten en daarna gaan stapelen..quote:Op maandag 26 maart 2007 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We kunnen in jouw kamer gaan picknicken?
Chips en colaquote:Op maandag 26 maart 2007 14:46 schreef purplerose het volgende:
Ow, ik heb geen koelbox dus ik neem snacks in zakken enzo mee
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. 16m2... 17 mensen zitten en daarna gaan stapelen..
Hmm stapelenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. 16m2... 17 mensen zitten en daarna gaan stapelen..
[flauwheid]quote:
Jij komt ook?quote:
Allemaal een doos tissues meenemenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
[flauwheid]
Als je het maar wel zelf opruimt.
Ik heb een douche evt.
[/flauwheid]
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
[flauwheid]
Als je het maar wel zelf opruimt.
Ik heb een douche evt.
[/flauwheid]
Echte picknickmeet, vanalles doorelkaar vretenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Chips en colaDit wordt geweldig
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Echte picknickmeet, vanalles doorelkaar vreten
Ow en de vodka7up
Damn en dan smoken in de zon, dat wordt knetterstoned naar de wolken liggen staren
Foei!quote:
Verschillende muziekjes, gaan we allemaal de conga lopen achtermekaar terwijl iemand anders het filmtquote:
ik film welquote:Op maandag 26 maart 2007 14:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Verschillende muziekjes, gaan we allemaal de conga lopen achtermekaar terwijl iemand anders het filmt
2 camera's is beter, dan hebbe we 2 mooie standen!quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Straks loopt dingie indhaar eentje de Conga en is de rest aan het filmen![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:03 schreef purplerose het volgende:
[..]met een combi van drank en drugs
.... it could happen!
![]()
ik herken de meesten die komen welquote:Op maandag 26 maart 2007 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ook wel zin om te komen, want met dit mooie weerhoor je niet thuis achter de PC te zitten. Dus graag hoor ik waar en wanneer. En liever een beetje in de buurt voor iedereen die wil komen
En goede afspraken van wat iedereen meeneemt. En hoe we elkaar kunnen herkennen, lijkt me ook wel makkelijk
Jij misschien wel, maar ik ken, zover ik weet, niemand hier op Fok!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik herken de meesten die komen wel![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:37 schreef TrenTs het volgende:
Waarom Arnhem?Dat is echt een intens, inténs lelijke, saaie stad.
Ruim twee en een half uur reizen (enkele reis) Dus is eventueel nog te doen, mits niet te vroeg.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:54 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben anders wel een fantastisch mooi en groot park vlakbij het station
Arnhem is lelijk en dat weet je van binnen best.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:54 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben anders wel een fantastisch mooi en groot park vlakbij het station
Je kan van te voren afspreken met fok!ers om tijden op een station bv van die plaats en dan loop je er samen heen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij misschien wel, maar ik ken, zover ik weet, niemand hier op Fok!
Edit: komma's toegevoegd, dat bevordert de leesmakkelijkheid
Er zijn hier maar 2 mensen uit Arnhem. Ik denk dat Remlof op z'n werk van verschillende PC's heeft gestemd. Daarom pleit ik er voor dat Arnhem gediskwalificeerd wordt.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:37 schreef TrenTs het volgende:
Je hebt al één medestander in je kruistocht.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er zijn hier maar 2 mensen uit Arnhem. Ik denk dat Remlof op z'n werk van verschillende PC's heeft gestemd. Daarom pleit ik er voor dat Arnhem gediskwalificeerd wordt..
Sonsbeek is móói. Echt. Heel groot, ruimte zat dus. En ze hebben er een hele mooie bloementuin en iets bosachtigsquote:Op maandag 26 maart 2007 15:37 schreef TrenTs het volgende:
ik kan weer niet komenquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:43 schreef Biogarde het volgende:
Julianapark.
Mooie "parken" inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2007 19:43 schreef Biogarde het volgende:
Wilhelminapark.
Nee, een park aan de andere kant van de wereld is wijsheidquote:
Jullie kunnen allemaal bij Remlof slapen.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, een park aan de andere kant van de wereld is wijsheid![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor de picknick he, niet voor remlof. Huu.
Hij schijnt je te besluipen als je slaapt.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor remlof.
Het heeft iets te maken met je sig he?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor remlof.
Dat en wierookquote:Op maandag 26 maart 2007 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken met je sig he?
Arnhem heeft véééééééééééééééél mooiere parken. En kom op mèn, het is een half uurtje met de trein van Utrechtquote:Op maandag 26 maart 2007 21:17 schreef TrenTs het volgende:
Arnhem is gay voor mensen die niet uit de buurt komen.Utrecht is veel reëeëeëler.
Niet voor mensen die vanuit het westen komen, boy.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Arnhem heeft véééééééééééééééél mooiere parken. En kom op mèn, het is een half uurtje met de trein van Utrecht
Ow, en ik heb een paar U's uit de TT verwijderd.
Tsssskquote:Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef remlof het volgende:
Hmm een persoon of vijf kan ik nog wel kwijt, maar niet veel meer. Maar what about gewoon doorgaan, eerste treinen naar Utrecht gaan best vroeg op zaterdagquote:Op maandag 26 maart 2007 21:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Niet voor mensen die vanuit het westen komen, boy.Of... ze moeten allemaal in Chez Remlof mogen blijven logeren.
Altijd de nacht door toch?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmm een persoon of vijf kan ik nog wel kwijt, maar niet veel meer. Maar what about gewoon doorgaan, eerste treinen naar Utrecht gaan best vroeg op zaterdag
Dat park dat geen park is omdat het van top tot teen verbouwd wordt bedoel je? Leuk ja, kunnen we op zandhopen zitten, tussen de bulldozers doorquote:Op maandag 26 maart 2007 22:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat denken jullie van het zuiderpark hiero naast ahoy?.
Wacht maar tot het af is.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat park dat geen park is omdat het van top tot teen verbouwd wordt bedoel je? Leuk ja, kunnen we op zandhopen zitten, tussen de bulldozers door.
Een man met een visie.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmm een persoon of vijf kan ik nog wel kwijt, maar niet veel meer. Maar what about gewoon doorgaan, eerste treinen naar Utrecht gaan best vroeg op zaterdag
Ik slaap bij jou. Ik moet wel, zal wel K.O. zijn op een bepaald moment.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
brrr wat raarquote:Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
He, zullen we voor de grap gewoon een datum en plek kiezen en dat mensen dan maar gewoon te komen hebben ipv dat eeuwige pollgezeur wat er altijd is? Of zeg ik dan iets vreemds?
Spijker. Kop. Roept u maar en misschien kan je meteen de TT veranderen. Anders zijn we straks weer weken verder.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
He, zullen we voor de grap gewoon een datum en plek kiezen en dat mensen dan maar gewoon te komen hebben ipv dat eeuwige pollgezeur wat er altijd is? Of zeg ik dan iets vreemds?
Gewoon Sonsbeek doen? Over 2 weken?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Spijker. Kop. Roept u maar en misschien kan je meteen de TT veranderen. Anders zijn we straks weer weken verder..
Daar ga ik alleen picknicken als het dondert en bliksemt en heel heel hard regent zodat we kunnen opdrogen op het balkon van Vertigoquote:Op maandag 26 maart 2007 14:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
Daar is al vaker een picknickmeet geweest en je hebt er ook een fijn theehuisje waar je ook goed kan meeten Arnhem is me 'iets' te ver weg.
hoi pdlquote:Op maandag 26 maart 2007 22:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Spijker. Kop. Roept u maar en misschien kan je meteen de TT veranderen. Anders zijn we straks weer weken verder..
Dan ben ik er nietquote:Op maandag 26 maart 2007 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrijdag 6 april.
Hey, kijk... een leuke vrouw.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Daar ga ik alleen picknicken als het dondert en bliksemt en heel heel hard regent zodat we kunnen opdrogen op het balkon van Vertigo.
Ook niet, kom zondag 8 april 's avonds pas weer terug in Nederland. Maar ik kan sowieso weinig in april, dus trek je niks van mij aanquote:
ja man , mn piemol doet dingen die ik niet wil enzoquote:
Gewoon de 8e meteen door naar de meet.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook niet, kom zondag 8 april 's avonds pas weer terug in Nederland. Maar ik kan sowieso weinig in april, dus trek je niks van mij aan
2 dagen lang nemen we tenten mee.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon de 8e meteen door naar de meet.
Ik land om 22:45 in Rotterdam danquote:Op maandag 26 maart 2007 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon de 8e meteen door naar de meet.
Aanstellerquote:
Omdat het gewoon 's niet 7 weken hoeft te duren tot een meet tot stand komtquote:Op maandag 26 maart 2007 23:07 schreef boem-dikkie het volgende:
waarom niet later , het weekend van 21 april bijvoorbeeld![]()
8 september.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:07 schreef boem-dikkie het volgende:
waarom niet later , het weekend van 21 april bijvoorbeeld![]()
Op wiens buik zullen we die twee handen leggen?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee doe maar gewoon in april, 25 mei is er weer een meet, dan ben ik er wel bij.
Laten we maar niet doenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:21 schreef timbob het volgende:
Neemt iemand z'n gitaar mee?
je weet wel
voor in het kampvuur.
ik help je wel mee met muziekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Laten we maar niet doen
Ik wil eventueel jullie wel van een stukje muziek voorzien![]()
Rap.quote:
Mag ik muziek opzetten?quote:
Dacht ik al.quote:
8 april vind ik ook wel a bit snel, 15 en 22 april prikken?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Is het een idee om twee zondagen te prikken? Als er slecht weer is in weekend 1, dan gaan we door naar weekend 2. Ik ben trouwens voor een weekend vanaf half april, meer kans op mooi weer..
Ik ben voor. En laten we vooral niet stemmen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
8 april vind ik ook wel a bit snel, 15 en 22 april prikken?
GOed voorstel. Strand erachter dus achteraf kunnen we daar heen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef Jimbo het volgende:
auwh auwh den haag !! mooie stad achter de duinen ?waar ga je niet picknicken in de duinen ?
Het gaat er meer om dat mensen wat op zaterdag te doen hebben en de zondag brak zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ook voor, trouwens wie heeft er nu iets op zondagdus
en mensen verzuipen !!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
GOed voorstel. Strand erachter dus achteraf kunnen we daar heen.
Oja, en wij hebben wat te doen op zondag dan, de meeters dus. En natuurlijk die kerkgeiten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ook voor, trouwens wie heeft er nu iets op zondagdus
Precies, daarnaast is het 8 april 1e paasdag, een officiële feestdag. Het openbaar vervoer zou dan anders kunnen rijden, cafés misschien gesloten zijn en er zijn dan ontzettttttend veel mensen in de parken. De dag daarop zijn de meeste mensen namelijk vrij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ben voor. En laten we vooral niet stemmen..
In het strand?quote:
zand kan je ook in verzuipenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is het strand?. Dan zou ik eerst naar de zee gaan.
Weet ik, daarom vroeg ik het. Maar het gaat wat makkelijker in water.quote:
als ze lam zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet ik, daarom vroeg ik het. Maar het gaat wat makkelijker in water.
hoe is t met je lief ?quote:
Kijk dat lijkt er al meer op 15 en 21quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ben voor. En laten we vooral niet stemmen..
We gaan dan ook verder in april pas.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:22 schreef moemoe het volgende:
''dinsdag 03 april tot en met vrijdag 06 april 2007
Later in de week kans op minder zonnig weer met af en toe een bui en (iets) lagere temperaturen.''
Een picknick vindt overwegend overdag plaats, de meeste mensen zitten dan op school of werken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kan het niet gewoon doordeweeks?
Schoolquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een picknick vindt overwegend overdag plaats, de meeste mensen zitten dan op school of werken.
Er staat toch school of werk.quote:
hihiquote:Op zondag 1 april 2007 22:54 schreef pussydeluxe het volgende:
Is er al een lijst van komers?
Ja, ja. Ik zei "komers".
quote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef Frumzel het volgende:
Terug Vind Picknick!
of is dat niet orgineel meer...?
Was gewoon een 1 april grap van 'emquote:
Anderen hebben wilde plannen....quote:Op maandag 26 maart 2007 14:44schreef Janetje het volgende:
Tvp... mits niet te koud, niet te ver weg, gezellig mensen en goedkoop.
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:36schreef longinus het volgende:
Kasteel tuinen in Arcen, als het wat slechter weer is met zijn allen in de thermaalbaden
En de Hertog Jan brouwerij natuurlijk, prima gelegenheid en campings in de buurt.
Een enkeling wordt niet gehoord...quote:
Ook de mensen die dol zijn op hun stad laten van zich horen....quote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Nou heb ik net zo'n goed voorstel gedaan in het meet-topic voor een combi van picknick (en wel in het singel-gebied in Utrecht, dat het heel goed doet als park!) en stairway meet, gewoon op 25 mei...![]()
Heeft dat nou echt geen kans (meer)![]()
Edit: hé wacht, dit topic is nog maar net open, dus wordt er eerst alleen nog maar échte onzin gepraat voor er afspraken gemaakt worden.. laat maar!![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:43 schreef Biogarde het volgende:
Utrecht.
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:30 schreef -skippybal- het volgende:
Over Sonsbeek, Arnhem.
[..]
5 minuutjes lopen van centraal (mits goede uitgang)
[..]
Kan een eindje verder als het goed is.
[..]
Geen idee of ze dat toestaan, maar er gebeuren wel apartere dingen, dus dit zal ook wel kunnen.
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Sonsbeek is móói. Echt. Heel groot, ruimte zat dus. En ze hebben er een hele mooie bloementuin en iets bosachtigs.
Jaaaa, ik ben voor Arnhem.
En ik heb een hekel aan Arnhem dus als ik het zeg is het goed
En anders Utrecht. Daar hebben we vorig jaar inderdaad een erg puike picknick gehad. *zwijmel
quote:
Toch heeft het overgrote deel een duidelijke voorkeur...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef remlof het volgende:
Arnhem heeft véééééééééééééééél mooiere parken. En kom op mèn, het is een half uurtje met de trein van Utrecht
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:26 schreef Bizznitch het volgende:
Ik stem voor het vondelpark, das echt kei-tof!
quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:21 schreef MissBliss het volgende:
Amsterdam
Als het daar is kom ik wel even kijken5 minuten van huis vandaan
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
A'dam!
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:57 schreef moemoe het volgende:
Tssssk. Zo krijgen we de nerds nooit naar buiten
.
Arnhem ligt niet echt centraal, mijn voorkeur gaat uit naar Utrecht/Amsterdam. Breda is ook, maar niet echt in het midden van het land.
quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En waar en wanneer wordt het gehouden dan weet ik namelijk of ik kan komen of niet.
Edit: het wordt dus Amsterdam en wanneer?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:46 schreef moemoe het volgende:
Dussss 15 of 22 april (afhankelijk van het weer) in Amsterdam, volgens de poll.
.
Waar kom je vandaan dan? Ik mag nog gratis reizenquote:Op maandag 2 april 2007 14:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Weet je hoe duur! En ook nog einde van de maand enzo...
Neh, gaat 'm niet worden
Arnhem. En m'n OV is alleen maar geldig doordeweeksquote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan? Ik mag nog gratis reizen
15de kan ik niet zoals al eerder aangegeven, dus als het op de 22ste is, kom ik. Moeten dan nog wel ff iets afspreken over een tijd enzo lijkt mequote:Op donderdag 29 maart 2007 20:46 schreef moemoe het volgende:
Dussss 15 of 22 april (afhankelijk van het weer) in Amsterdam, volgens de poll .
heb je toch 40 % korting?quote:Op maandag 2 april 2007 14:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Arnhem. En m'n OV is alleen maar geldig doordeweeks
Ik ga niet 15 euro betalen voor een katerige picknick in Amsterdamquote:Op maandag 2 april 2007 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb je toch 40 % korting?Kan ff niet opzoeken hoeveel het kost, NS site doet raar
Hetis 15 euro, daarnaast moet ik dan erg vroeg weg om op tijd thuis te zijn of in A'dam blijven slapen en ik heb in beide geen zin.quote:Op maandag 2 april 2007 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb je toch 40 % korting?Kan ff niet opzoeken hoeveel het kost, NS site doet raar
kan dat op zich ook wel begrijpen, ik zou waarschijnlijk ook niet gaan als ik geen OV hadquote:Op maandag 2 april 2007 14:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ga niet 15 euro betalen voor een katerige picknick in Amsterdam![]()
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:57 schreef remlof het volgende:
Maar ik kan sowieso weinig in april, dus trek je niks van mij aan
Daar heb je wel een punt eigenlijk, zondag is een echte picknick dag, maar na de picknick Amsterdam in is ook leukquote:Op maandag 2 april 2007 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kunnen we het trouwens niet beter op een zaterdag doen. Kan je tenminste ook nog na de picknick in Amsterdam doen. Op zondag is er zo weinig open
Ik was dat niet van plan, Amsterdam is niet echt naast de deur voor mij. en dan alleen voor een pciknick ff naar A'dam te gaan. vind ik ook weer zo...quote:Op maandag 2 april 2007 14:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
.
[..]
Daar heb je wel een punt eigenlijk, zondag is een echte picknick dag, maar na de picknick Amsterdam in is ook leuk. Tenminste.... Ik neem aan dat niet iedereen gelijk naar huis gaat na de picknick?
Ik kom zelfs 2 keer zie ik!quote:
Stilte voor de storm.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het is hier de laatste tijd wel erg stil
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:22 schreef moemoe het volgende:
En dan toch nog een poll posten.
ik geloof dat het de bedoeling was om het in Amsterdam te houden.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:13 schreef Quara het volgende:
Oeeh een meet! Als ie in A'dam is kan k wel ff langshoppen
okquote:Op donderdag 12 april 2007 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik geloof dat het de bedoeling was om het in Amsterdam te houden.
Good lord dat ik het topic OPEN betekent niet per definitie dat ik het ORGANISEER.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:31 schreef Frumzel het volgende:
Hm, het gaat dus niet door, aangezien TS niks meer van zich laat horen...
als je geluk heb schieten ze je ook nog doodquote:Op maandag 26 maart 2007 14:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef Q. het volgende:
Tof, ik kom niet.
Omgquote:Op zondag 15 april 2007 00:26 schreef FamFarmerFan het volgende:
Als er neukbaar grut vanaf een jaartje of 16 komt.
Dus we gaan gewoon voor de meet van mei.quote:
en waar en wanneer dan?quote:Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dus we gaan gewoon voor de meet van mei..
Vorig jaar was er ook zoiets. Iets met het strand geloof ik.
Open jij eens snel een nieuw ONZ-meet topic dan.quote:Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dus we gaan gewoon voor de meet van mei..
Vorig jaar was er ook zoiets. Iets met het strand geloof ik.
Nee. Geheel in traditie is de picknick meet niet doorgegaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |