Ik speelde heul niet valschquote:Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.
NIET VALSSPELEN!!
Kort rokje lijkt me voldoendequote:Op maandag 26 maart 2007 14:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik kom. Even bedenken wat ik mee zal nemen.
Ik weet niet meer in welk park ik vorig jaar ben geweest, ff opzoekenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:18 schreef -skippybal- het volgende:
Maaruhhh, Utrecht heeft toch geen eens een fatsoenlijk park
Blijkbaar wel:quote:Op maandag 26 maart 2007 14:18 schreef -skippybal- het volgende:
Maaruhhh, Utrecht heeft toch geen eens een fatsoenlijk park
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
True true, vorig jaar een hele leuke picknick gehad in een park in Utrecht. Het was gratis parkeren, lekker weer, niet bomvol, vlakbij een vijver metjonge eendjes
en we hadden een overvloed aan eten
.
Litso had zelf brownies gebakken, ik had een fruitsalade (met komkommer, ze lachten me uit) gemaakt, slagroom, heel wat drinken, broodjes, donuts
, Ben & Jerry's (die hebben we als eerste op gegeten, al was het toen al net vla
) en nog meer zooi. En ja er was ook bier
.
We begonnen ergens in de middag en 's avonds toen het al donker was hadden we ZO'N zin in een pizza. Ze zijn in het park bezorgd.
Gelukkig is het topic al 7 minuten geleden geopend.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:21 schreef -skippybal- het volgende:
Gelukkig is wel een datum bekend...
7 minuten...quote:Op maandag 26 maart 2007 14:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gelukkig is het topic al 6 minuten geleden geopend.
Amsterdam gelukkig wel...quote:Op maandag 26 maart 2007 14:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Trouwens, Arnhem is niet centraal..
Hier kom ik straks op terug. Ben even hardlopen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:27 schreef moemoe het volgende:
De eisen voor het park? Wat denken jullie?
Een park ZONDER FAKKING HONDENPOEP!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:27 schreef moemoe het volgende:
De eisen voor het park? Wat denken jullie?
5 minuutjes lopen van centraal (mits goede uitgang)quote:Op maandag 26 maart 2007 14:27 schreef moemoe het volgende:
Ok... De meeste mensen komen met het openbaar vervoer denk ik? Dan is het handig als het park zich bevindt in de buurt van een station.
Kan een eindje verder als het goed is.quote:Als mensen met de auto komen is het weer leuk als je gratis kunt parkeren.
Geen idee of ze dat toestaan, maar er gebeuren wel apartere dingen, dus dit zal ook wel kunnen.quote:Misschien willen mensen barbecuen, dit moet het park wel toestaan. Alhoewel het in april nog niet echt heel erg warm is denk ik.
Goed plan!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:29 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een park ZONDER FAKKING HONDENPOEP!
En mét sanitaire voorzieningen.
Kunnen we niet gewoon een camping kapen?
Als jij mijn deel van de thermaalbaden betaaldquote:Op maandag 26 maart 2007 14:36 schreef longinus het volgende:
Kasteel tuinen in Arcen, als het wat slechter weer is met zijn allen in de thermaalbaden
En de Hertog Jan brouwerij natuurlijk, prima gelegenheid en campings in de buurt.
Vondelparkquote:Op maandag 26 maart 2007 14:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
Amsterdam, vondelpark!!!!
Daar is al vaker een picknickmeet geweest en je hebt er ook een fijn theehuisje waar je ook goed kan meeten Arnhem is me 'iets' te ver weg.
Ik wil wel ff over je heen zeiken hoor, als je je ogen dichtdoet merk je het verschil niet eensquote:Op maandag 26 maart 2007 14:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Als jij mijn deel van de thermaalbaden betaald
We kunnen in jouw kamer gaan picknickenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:44 schreef Janetje het volgende:
Tvp... mits niet te koud, niet te ver weg, gezellig mensen en goedkoop.
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik wil wel ff over je heen zeiken hoor, als je je ogen dichtdoet merk je het verschil niet eens
Mwah.. 16m2... 17 mensen zitten en daarna gaan stapelen..quote:Op maandag 26 maart 2007 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We kunnen in jouw kamer gaan picknicken?
Chips en colaquote:Op maandag 26 maart 2007 14:46 schreef purplerose het volgende:
Ow, ik heb geen koelbox dus ik neem snacks in zakken enzo mee
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. 16m2... 17 mensen zitten en daarna gaan stapelen..
Hmm stapelenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. 16m2... 17 mensen zitten en daarna gaan stapelen..
[flauwheid]quote:
Jij komt ook?quote:
Allemaal een doos tissues meenemenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
[flauwheid]
Als je het maar wel zelf opruimt.
Ik heb een douche evt.
[/flauwheid]
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
[flauwheid]
Als je het maar wel zelf opruimt.
Ik heb een douche evt.
[/flauwheid]
Echte picknickmeet, vanalles doorelkaar vretenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Chips en colaDit wordt geweldig
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Echte picknickmeet, vanalles doorelkaar vreten
Ow en de vodka7up
Damn en dan smoken in de zon, dat wordt knetterstoned naar de wolken liggen staren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |