Neequote:Op maandag 26 maart 2007 15:47 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ze steken hun concurrenten dus naar de ?? qua snelheid?
Ojee, wat een bar slechte opmerking![]()
Dat lijkt me echt een slechte filmquote:Op maandag 26 maart 2007 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"You DumDum, You Give Me GumGum" (uit --> Night At The Museum)
ik nog 13 minuten
Kan ook niet, het Copyright tekentje stelt hier niks voor. Juridische achterlijkheid van het publiekquote:
Zozo, jij hebt goed opgelet bij meneer Kaplanquote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kan ook niet, het Copyright tekentje stelt hier niks voor. Juridische achterlijkheid van het publiek..
het was echt een leuke/mooie filmquote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een slechte film![]()
Mede omdat ik die gast niet kan uitstaan
En ik moet nog 2uur en 12 minuten trouwensch.
Algemene ontwikkeling, algemene ontwikkeling! Dit zijn de 2 toverwoorden..quote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Zozo, jij hebt goed opgelet bij meneer Kaplan![]()
Goed bezigquote:Op maandag 26 maart 2007 15:59 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer.. mijn conceptversie van mijn eindopdracht is goedgekeurd.. alleen een paar opmerkingen en een paar toevoegingen.. en ik ben klaar
Jaquote:Op maandag 26 maart 2007 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
maarmaarmaar... wat is trouwensch? oud-nederlands?
Ik nomineer deze zin voor de belangrijkste bijdrage aan dit topic. (Alhoewel deze ook wel een hoogstandje is natuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2007 16:00 schreef Gauch0 het volgende:
HALLO wehehee
Nog 35 minutenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:03 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik nomineer deze zin voor de belangrijkste bijdrage aan dit topic. (Alhoewel deze ook wel een hoogstandje is natuurlijk)
Nog maar 45 minuten![]()
Ik had mijn eindopdracht al rond begin/medio februari af... en nu is er pas even naar gekeken..quote:
Dat zijn er 4, exclusief leestekensquote:Op maandag 26 maart 2007 15:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling, algemene ontwikkeling! Dit zijn de 2 toverwoorden..![]()
Denk dat je een geweldige stem hebtquote:Op maandag 26 maart 2007 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom kijkt iedereen zo geirriteerd mijn kant op als Eros Ramazzotti op de door hen zelf opgezochte zender voorbij komt?
Je zingt mee?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom kijkt iedereen zo geirriteerd mijn kant op als Eros Ramazzotti op de door hen zelf opgezochte zender voorbij komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |