reserve-mexicaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zeg, reserve mexicaan, ga ff taco's of burrito's eten ofzo![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:36 schreef Goover het volgende:
Ik ga vanavond weer eens bij mijn ouders eten (voor het eerst sinds 2,5 week dat ik daar weer ben). Toen ik dat gister voorstelde vroeg mijn moeder meteen: "Is je geld nu al op?". Waarop ik antwoorde: "Nee, ik heb beddengoed dat gewassen moet worden". Dat vond ze niet heel cool
Mazzelpikquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:37 schreef Freshthinking het volgende:
Hmm, krijg net te horen dat ik in mei vier dagen naar Slovenië ga voor een reisverslag. Helemaal verzorgd en overnachten in een kasteel enzo.. Wel vet!
Je dag vergeten te beginnen met een dansje?quote:
Ik 4 dagen Rome, jij dan?quote:
Met een sprintje naar de bus, jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je dag vergeten te beginnen met een dansje?
jaquote:
jaquote:
Wat ga je doen in Utrecht? (*zoekt in lienelien haar concertagenda...*)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
En daarna meteen naar Utrecht en dan pas laat thuiskomen enzo
ISA server, waren ze hier laatst ook mee bezigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:28 schreef Sok41 het volgende:
Ik ben vandaag weer eens zeer weinig actief aangezien ze een ISA server gaan installeren hier en ik erbij wil zijn om eens even een vinger in de pap steken zodat ik straks niet zonder internet zit.. Belangrijk toch ?
vakantiedate met MaJo. Eens kijken naar welke landen we allemaal gaan en wanneer en hoe lang enzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Utrecht? (*zoekt in lienelien haar concertagenda...*)
Nicequote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
vakantiedate met MaJo. Eens kijken naar welke landen we allemaal gaan en wanneer en hoe lang enzo![]()
Ik ging niets zechenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:42 schreef Sok41 het volgende:
zegt* voordat zij het doet..
En hoezo oppassen ? Sex is menseigen, en heel gewoon.. (a)
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
vakantiedate met MaJo. Eens kijken naar welke landen we allemaal gaan en wanneer en hoe lang enzo![]()
wat maakt het uit dat lienelien sexgebrek heeftquote:
Dat lienelien gewoon slecht heeft geslapen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat maakt het uit dat lienelien sexgebrek heeftals zij dat graag met ons wil delen
trouwens, ze heeft wel een korte nacht gehad, wat moeten we daar van denken
Ja, maar in een topic waar het merendeel van de deelnemers overstromen van de testosteron zou ik voorzichtig zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:42 schreef Sok41 het volgende:
zegt* voordat zij het doet..
En hoezo oppassen ? Sex is menseigen, en heel gewoon.. (a)
Jaja, ik had het al verbeterdtdtdt.quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat lienelien gewoon slecht heeft geslapen?![]()
Met ks-hesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat maakt het uit dat lienelien sexgebrek heeftals zij dat graag met ons wil delen
trouwens, ze heeft wel een korte nacht gehad, wat moeten we daar van denken
Trutjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ging niets zechen
Seks is met ks
en (a) doet het niet hier![]()
![]()
wat nou 'ook'? Ik mag heel nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:48 schreef Freshthinking het volgende:
Hmm, zit net ff te kijken in wat voor hotel ik zit.. Nah, ik ga jullie ook niet verder lekker maken. Ben alleen superblij dat ik ook een reisje mag maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |