Klopt, maar Groningen was het toppunt.quote:Op zondag 29 april 2007 21:40 schreef DarkShine het volgende:
Je kunt het ook over die goal in Enschede hebben, die bal die een meter voor de lijn tot goal gepromoveerd word!
Dat blijft de UFO, een bal die uit de keepers handen word geslagen en de goal ingestampt goedkeuren en een zuivere goal van ons afkeurenquote:Op zondag 29 april 2007 21:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar Groningen was het toppunt.![]()
Ajax-uit was ook om de kotsen.quote:Op zondag 29 april 2007 21:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat blijft de UFO, een bal die uit de keepers handen word geslagen en de goal ingestampt goedkeuren en een zuivere goal van ons afkeuren
En dan 4 dagen later, waar een zuivere goal (telt die is het een veilige marge naar de overwinning!) van Dieter word afgekeurd in Alkmaarquote:Op zondag 29 april 2007 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ajax-uit was ook om de kotsen.![]()
Kevin Blom.![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 21:38 schreef RD4 het volgende:
[..]
Om met de woorden van Frans Körver te spreken, "als mijn zus een wiel had, was ze een kruiwagen"......
Roda heeft gewoon goed ingekocht. De Fauw, Ramzi, Meeuwis en Sibum waren directe versterkingen en De Jong komt er ook wel. Vandamme moet zich nog bewijzen, maar het is nog te vroeg om hem al af te schrijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:46 schreef planethugo het volgende:
De Fauw, Ramzi en Meeuwis zijn eigenlijk de enige aankopen geweest die meteen een meerwaarde geweest zijn. De Jong was dat in het begin maar kreeg daarna geen echte kans meer en Vandamme & Bouchiba hebben weinig tot niks laten zien
Klopt, was ook maar slechts een constatering. Vandamme zie ik wel vertrekken met die interesse uit België. Al heeft ie wel een goede voorzet in huis maar echt een man voorbij komt ie niet, of de linksback waartegen ie voetbalt moet weinig voorstellen. Bouchiba heeft ook nog weinig kansen gekregen maar als ie invalt dan brengt ie eigenlijk ook niks extra's. Al lijkt het met voor de breedte toch wel een speler die we moeten behouden. Sibum is geen geweldige voetballer maar dankzij z'n inzet haalt ie wel vrijwel iedere wedstrijd een goed niveau. Conclusie is idd: roda heeft goed ingekocht. Nu nog naast de al vastgelegde spelers voor volgend seizoen een redelijke spits en misschien dat we volgend jaar al eerder om die 5de plaats mee kunnen doen!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Roda heeft gewoon goed ingekocht. De Fauw, Ramzi, Meeuwis en Sibum waren directe versterkingen en De Jong komt er ook wel. Vandamme moet zich nog bewijzen, maar het is nog te vroeg om hem al af te schrijven.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Roda heeft gewoon goed ingekocht. De Fauw, Ramzi, Meeuwis en Sibum waren directe versterkingen en De Jong komt er ook wel. Vandamme moet zich nog bewijzen, maar het is nog te vroeg om hem al af te schrijven.
Had je dan Bodnar nog maar voor schoten uit de 2de lijn...quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:08 schreef Schimpie het volgende:
Het probleem ligt denk ik niet bij het scorend vermogen van de spitsen (al zou iedereen het beter doen dan van Tornhout) maar bij het gebrek aan het creeren van kansen.
Tegen Heracles konden we gewoon door de verdedeging heen wandelen, en bijna elke kans die we kregen werd erin geprikt, goed rendement dus.
Maar zodra Roda tegen een fatsoenlijke verdedeging moet gaat het mis, kijk maar naar bv. de wedstrijd tegen Utrecht, creativiteit ontbreekt dus geen er ontstaat geen enkele kans en uit elende gaan ze maar de hele tijd uit de 2e lijn knallen.
De 1e prioriteit lijkt mij dus het aantrekken van een aantal creatieve spelers, zodat we tegen een fatsoenlijke verdedeging er ook doorheen komen.![]()
Ramzi kan dat op zich wel, als je een spits aantrekt kun je Ramzi achter per en die nieuwe spits zetten, ik denk dat dat best kan gaan lopen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:08 schreef Schimpie het volgende:
Het probleem ligt denk ik niet bij het scorend vermogen van de spitsen (al zou iedereen het beter doen dan van Tornhout) maar bij het gebrek aan het creeren van kansen.
Vast omdat SCHeerenveen altijd bevoordeeld wordtquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb ooit wel eens zo'n topic geopend in het algemeen, maar dat mocht niet van SCH.
een goede spits kan ook voor zichzelf of mede spits kansen creëren. Het was dit seizoen te vaak te statisch voorin, iedereen was maar af het wachten. Al is dat na het vertrek van Stevens wel beter gewordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:08 schreef Schimpie het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 22:09 schreef RD4 het volgende:
Een knuffelclub zullen we nooit zijn, zullen we nooit worden en WILLEN we nooit zijn.
Kjellquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:17 schreef Professional het volgende:
Maar ja dan krijgt Wielders grootste talent Kjell Knops nooit een kans.
gewoon meegaan man, dan drink je vantevoren maar wat pilsjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:33 schreef planethugo het volgende:
ik wil ook wel gaan woensdag maar fanproject rijdt niet en geen bier is ook al vrij klote dus moet me nog eens bedenken
Uiteindelijk zijn de fouten voor en tegen een ploeg aan het einde van het seizoen in balans. Ik kan me niet voorstellen dat het bij Roda zoooooooo veel anders is. Ja, ik weet dat die goal tegen Groningen niet werd toegekend, maar tegen Utrecht kwamen jullie bijvoorbeeld onterecht tegen 10 man te staan. Of jullie mochten onterecht met 11 man blijven staan, het is maar hoe je het bekijktquote:Op zondag 29 april 2007 21:49 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, ik geloof niet in complottheorieën, maar dit jaar zijn we wel genaaigd zeg. En dan niet een beetje, maar keihard van achteren.![]()
En die handbal wedstrijd in A'dam? De onterecht afgekeurde 1-1 in A'dam (of moet ik zeggen 0-1). De onterecht afgekeurde goal in Alkmaar (2 goals los van AZ, bijna zeker van 3 punten dus) of die goal in Enschede, halve meter voor de lijn promoveren tot goal...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn de fouten voor en tegen een ploeg aan het einde van het seizoen in balans. Ik kan me niet voorstellen dat het bij Roda zoooooooo veel anders is. Ja, ik weet dat die goal tegen Groningen niet werd toegekend, maar tegen Utrecht kwamen jullie bijvoorbeeld onterecht tegen 10 man te staan. Of jullie mochten onterecht met 11 man blijven staan, het is maar hoe je het bekijkt
Ik denk dat iedere supporter wel 4 of 5 situaties op kan noemen van afgelopen seizoen waarbij hij van mening is dat zijn team genaaid isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En die handbal wedstrijd in A'dam? De onterecht afgekeurde 1-1 in A'dam (of moet ik zeggen 0-1). De onterecht afgekeurde goal in Alkmaar (2 goals los van AZ, bijna zeker van 3 punten dus) of die goal in Enschede, halve meter voor de lijn promoveren tot goal...
Nee dit seizoen zijn we vies hard genaaid door die maffia!
van mening zijn en of er zeker van zijn is wat anders en de situaties die hier opgenoemd worden zijn dus allemaal 100% scheidsrechterlijke dwalingen. Maarja we schieten er niks mee op.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere supporter wel 4 of 5 situaties op kan noemen van afgelopen seizoen waarbij hij van mening is dat zijn team genaaid is
Als jullie met 11 man waren blijven staan hadden we wel gewonnen, hoe raar t ook klinktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn de fouten voor en tegen een ploeg aan het einde van het seizoen in balans. Ik kan me niet voorstellen dat het bij Roda zoooooooo veel anders is. Ja, ik weet dat die goal tegen Groningen niet werd toegekend, maar tegen Utrecht kwamen jullie bijvoorbeeld onterecht tegen 10 man te staan. Of jullie mochten onterecht met 11 man blijven staan, het is maar hoe je het bekijkt
Maar dat hadden we vorig jaar ook .. de clubs zijn met de play offs akkoord gegaan, dus sommige clubs (zoals FCU vorig seizoen) branden zich daar nu (misschien) aanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
van mening zijn en of er zeker van zijn is wat anders en de situaties die hier opgenoemd worden zijn dus allemaal 100% scheidsrechterlijke dwalingen. Maarja we schieten er niks mee op.
Tis net zoiets als die klote play-offs er nooit geweest waren dat we zowiezo wel europa in zouden gaan!
Dat is inderdaad waar, bovendien verloopt een competitie dan toch heel anders. Daar moeten we dan ook niet over zeiken mocht het misgaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar dat hadden we vorig jaar ook .. de clubs zijn met de play offs akkoord gegaan, dus sommige clubs (zoals FCU vorig seizoen) branden zich daar nu (misschien) aan
Ik ga uit principe niet naar Utrecht-uit. Ik heb daar in het verleden te slechte ervaringen met de provocerende Utrechtse politie gehad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:33 schreef planethugo het volgende:
ik wil ook wel gaan woensdag maar fanproject rijdt niet en geen bier is ook al vrij klote dus moet me nog eens bedenken
Dat principe heb/had ik ook. Maar kon de laatste tijd amper mee op verplaatsing, ben dus allang blij dat ik de woensdag kan!quote:Op maandag 7 mei 2007 09:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ga uit principe niet naar Utrecht-uit. Ik heb daar in het verleden te slechte ervaringen met de provocerende Utrechtse politie gehad.
mwah Cissé heeft voldoende potentie om door te kunnen groeien bij Roda, vind het niet gek dat ze m nog wat langer willen houden.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:25 schreef Professional het volgende:
Leuk al die bussen, maar de contractverlenging, lees geldverspilling, van Cisse snap ik weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |