Euhm...hoezo gelijk 1 concu minder..das wel heel snel geconcludeerd hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:48 schreef planethugo het volgende:
eindstand ado-roda 1-3
das al 1 concurrent minder. Nu nog even zorgen dat ze in heerenveen gelijk spelen en hoppa zowiezo uefa cup
das voor het gemak, zoals hier gezegd moet groningen al met 4-0 winnen als roda een 2-0 zege heeft. Kan vanalles nog gebeuren natuurlijk maar Utrecht strijdt ook nog ergens om dus ik zie het niet gebeurenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euhm...hoezo gelijk 1 concu minder..das wel heel snel geconcludeerd hoor.
we kijken naar boven, niet naar benedenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euhm...hoezo gelijk 1 concu minder..das wel heel snel geconcludeerd hoor.
Ik bekijk het wat positiever, Roda wint met 1-0, Groningen met 3-0quote:Op woensdag 25 april 2007 13:01 schreef planethugo het volgende:
[..]
das voor het gemak, zoals hier gezegd moet groningen al met 4-0 winnen als roda een 2-0 zege heeft. Kan vanalles nog gebeuren natuurlijk maar Utrecht strijdt ook nog ergens om dus ik zie het niet gebeuren
En dan in de 85 minuut de 3-1 binnenkrijgenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik bekijk het wat positiever, Roda wint met 1-0, Groningen met 3-0![]()
En dan in de 94ste minut de 4-1 maken..quote:Op woensdag 25 april 2007 13:17 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
En dan in de 85 minuut de 3-1 binnenkrijgen
Net als vandaag zekerquote:Op woensdag 25 april 2007 13:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En dan in de 94ste minut de 4-1 maken..![]()
Nee, we moeten dan wat Heraclesfans het veld op jagen.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:53 schreef planethugo het volgende:
als het zondag niet lekker loopt dan gaan we gewoon het veld op zodat het duel gestaakt wordt zodat we woensdag een herkansing krijgen
Vandaag was een goede les, zo moet het dus niet.quote:
kijke of die gek uit mechelen nog ergens te vinden is, die wat toen tijdens de rust via het veld naar het ajax vak ging en daar met een riem ging slaanquote:Op woensdag 25 april 2007 13:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, we moeten dan wat Heraclesfans het veld op jagen.![]()
Denk dat we ons juist zorgen moeten maken... Als we eens tegen al die "kleinere" clubs onze punten hadden gepakt hadden we nu de 5e plek zelf in de hand. Maar door puntverlies tegen deze clubs zijn we wel al een paar jaar achter elkaar europees misgelopenquote:Op woensdag 25 april 2007 17:27 schreef TheGHunter het volgende:
Heracles heeft buitenshuis de minste punten van allemaal gehaald
18 Heracles Almelo 16 0 5 11 5 5 - 38
Denk niet dat we ons alteveel zorgen hoeven te maken.
das meestal een motivatieprobleemquote:Op woensdag 25 april 2007 21:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
Denk dat we ons juist zorgen moeten maken... Als we eens tegen al die "kleinere" clubs onze punten hadden gepakt hadden we nu de 5e plek zelf in de hand. Maar door puntverlies tegen deze clubs zijn we wel al een paar jaar achter elkaar europees misgelopen
Nee, dat is het niet, het is het verschil tussen top en subtop/middenmoot.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:52 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
das meestal een motivatieprobleem
Ik heb er 4 gehaald afgelopen maandag en ze vertelden me dat de tickets die je krijgt (een soort van pinbon met een stempel erop), gelden als toegangsbewijs. Ze heeft niks gezegd over clubcards ed. Gewoon je seizoenskaart laten zien en je krijgt die 4 tickets mee.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:40 schreef planethugo het volgende:
misschien een domme vraag maar weet iemand hier hoe het zit met die 4 extra kaarten voor 20 euro? Moeten diegene dan een clubkaart hebben als ze het stadion ingaan? Staat niet aangegeven bij het bericht op rodajc.nl dus vandaar
ok thnx.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:26 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik heb er 4 gehaald afgelopen maandag en ze vertelden me dat de tickets die je krijgt (een soort van pinbon met een stempel erop), gelden als toegangsbewijs. Ze heeft niks gezegd over clubcards ed. Gewoon je seizoenskaart laten zien en je krijgt die 4 tickets mee.
Van anderen afhankelijk zijn om Europees voetbal te kunnen halenquote:
Het blijft Luingequote:Op zondag 29 april 2007 11:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Van anderen afhankelijk zijn om Europees voetbal te kunnen halen![]()
Maar jullie ook succes, al denk ik niet dat Roda vanavond op p5 zal staan!
Idd, we staan op P1.quote:Op zondag 29 april 2007 11:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Van anderen afhankelijk zijn om Europees voetbal te kunnen halen![]()
Maar jullie ook succes, al denk ik niet dat Roda vanavond op p5 zal staan!
wat heeft iemand uit Landgraaf met Grunn? Of ben je ge-emigreerdquote:Op zondag 29 april 2007 11:27 schreef achterop23 het volgende:
FC, FC GROOONINGEN
Ik als Groningen supporter geniet lekker in Landgraaf van de wedstrijden. Als Grunn niet directe concurrent was van Roda, dan was ik ook wel een beetje voor Roda hoor
veel plezier
Ja, maar dat zul je altijd hebben. Heerenveen, Feyenoord en Groningen hebben vast ook oonodig punten laten liggen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:31 schreef DarkShine het volgende:
Waren dure verliespunten in Waalwijk en thuis tegen Utrecht (eigen schuld). Enschede, Amsterdam, Alkmaar en thuis tegen Groningen (KNVB)...
Met die erbij waren we al zeker van de 5de plek
Dat was niet nodig geweest, maar als we vanmiddag winnen is het gewoon een heel behoorlijk seizoen geweest, of we nu 5e worden of niet.quote:Op zondag 29 april 2007 11:35 schreef DarkShine het volgende:
Feyenoord thuis is dus ook duur geweest. Verloren omdat we het zelf vergeten waren af te maken...
Eens!quote:Op zondag 29 april 2007 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat was niet nodig geweest, maar als we vanmiddag winnen is het gewoon een heel behoorlijk seizoen geweest, of we nu 5e worden of niet.
quote:Op zondag 29 april 2007 11:58 schreef Schimpie het volgende:
We worden 5e!
Ik kan me niet voorstellen dat Heerenveen niet van Feyenoord wint.quote:Op zondag 29 april 2007 11:58 schreef Schimpie het volgende:
We worden 5e!
Jammer van die taalfout in de kop.quote:
Ik woon in Groningen hoorquote:Op zondag 29 april 2007 11:29 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
wat heeft iemand uit Landgraaf met Grunn? Of ben je ge-emigreerd
Ik heb hem van het PBquote:Op zondag 29 april 2007 12:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer van die taalfout in de kop.![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 11:58 schreef Schimpie het volgende:
We worden 5e!
Roda-Groningen, ten minste een halve meter over de lijn.quote:Op zondag 29 april 2007 21:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wiedemeijer? Wat moet ik me voor de geest halen?
Ow ja.. was tegen Ajax toch ook zoiets?quote:Op zondag 29 april 2007 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Roda-Groningen, ten minste een halve meter over de lijn.![]()
Zuivere handsbal van Sneijder.quote:Op zondag 29 april 2007 21:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ow ja.. was tegen Ajax toch ook zoiets?
Dan was het 1-1 geweest en was H'veen ons alsnog op doelsaldo voorbij gegaan.....quote:Op zondag 29 april 2007 20:43 schreef Plato1980 het volgende:
Wie gaat er mee om Wiedemeijer aan te pakken?![]()
Nee, dan hadden we gewonnen, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 29 april 2007 21:19 schreef RD4 het volgende:
[..]
Dan was het 1-1 geweest en was H'veen ons alsnog op doelsaldo voorbij gegaan.....
Om met de woorden van Frans Körver te spreken, "als mijn zus een wiel had, was ze een kruiwagen"......quote:Op zondag 29 april 2007 21:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dan hadden we gewonnen, daar ben ik van overtuigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |