abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47700899
Mooi weer

Nu hopen dat mijn studiegenote niet is vergeten dat we zouden gaan fietsen vandaag
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47701110
Wat een heeeeeeeeeeeerlijk weertje!
Vanmorgen woog ik 65,9, eindelijk onder de 66. Het afvallen gaat echt met onsjes per week, maar zolang het niet stagneert ben ik happy.

Gisteravond had ik een etentje. Ze hadden helaas niet echt iets gezonds, ik heb lekker vlees met frietjes gehad. Geen toetje, dat heb ik maar wel overgeslagen, cappucino was ook lekker.

Vandaag ga ik weer verder met gezond doen, straks ff lekker hardlopen of skeeleren.

Ik heb alleen een probleem. Nouja, probleem is het niet echt, meer een vraag. Morgen moetik werken van 9 tot 5, en kan ik dus niet sporten. Op mijn werk moet ik echter wel de hele dag op mijn voeten staan, en erg veel heen en weer lopen. Ik werk namelijk in een enorm grote winkel.
Wat verbrandt meer calorieën? Hardlopen (plm 200) of werken? Ik heb geen idee hoeveel kcal je verbrandt met de hele dag staan en lopen?
pi_47702116
In een winkel scheelt het natuurlijk enorm hoe druk het is. Als er niemand komt dan hoeft er ook niet altijd veel te gebeuren!
Wat mij betreft: als ik eens veel dagen moet werken (in het ziekenhuis) dan merk ik het wel in m'n gewicht; dat is eigenlijk wel continu lopen.
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:31:40 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47703474
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 08:40 schreef Tangarine het volgende:
Mooi weer

Nu hopen dat mijn studiegenote niet is vergeten dat we zouden gaan fietsen vandaag
anders ga je lekker met mij fietsen .

Nee, serieus, kunnen we wel eens doen. Moet ik eerst wel een wat betere conditie hebben . Er staat niet een al te harde wind vandaag gelukkig .

Ik liep vanochtend naar stage, was ongeveer op 1/3 toen ik me bedacht dat ik een brief waarmee ik korting krijg op m'n ID-kaart vergeten was (moet straks ID-kaart halen). Dus weer teruggelopen en toen maar met de fiets naar stage, anders kwam ik te laat .
Niet meer actief op Fok!
pi_47703987
ik heb me vanmorgen met kleren aangewogen
en ik weeg nu 74
  Moderator dinsdag 27 maart 2007 @ 10:50:38 #56
155227 crew  Guppy
dus
pi_47704043
Ik ben net terug van een rondje skaten, de eerste van dit jaar. Tis wel weer even wennen zeg, ik voel mn benen echt! Vanavond ook nog even naar spinning, dus dan heb ik mn best wel weer gedaan!

@ Renske, je hebt gelopen èn gefietst, super
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:06:45 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47704546
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben net terug van een rondje skaten, de eerste van dit jaar. Tis wel weer even wennen zeg, ik voel mn benen echt! Vanavond ook nog even naar spinning, dus dan heb ik mn best wel weer gedaan!

@ Renske, je hebt gelopen èn gefietst, super
ja, 5 minuten gefietst. En even mensen die van zichzelf vinden dat ze heel sportief zijn gepwnd door ze keihard voorbij te racen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47708423
Ik ga zodadelijk misschien ook maar eens een stukje skaten!
Maar eerst nog even leren (tentamens ).
En vanavond sowieso naar de sportschool.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
  Moderator dinsdag 27 maart 2007 @ 12:57:26 #59
155227 crew  Guppy
dus
pi_47708515
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef Sukilove het volgende:
Ik ga zodadelijk misschien ook maar eens een stukje skaten!
Maar eerst nog even leren (tentamens ).
En vanavond sowieso naar de sportschool.
moet je doen, kan je je even uitleven na je tentamens (succes daarna!)
en ik wil inderdaad vanavond zowiezo ook nog even naar the gym
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:14:58 #60
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47709216
Het is weer lekker weer dus ook weer met de fiets naar het werk
Naja die 1,5km boeit ook niet zoveel voor afvallen eigenlijk
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:17:53 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47709340
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:14 schreef BlaZ het volgende:
Het is weer lekker weer dus ook weer met de fiets naar het werk
Naja die 1,5km boeit ook niet zoveel voor afvallen eigenlijk
. Kun je beter gaan lopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47711484
1,5km is wel een aardig stukje lopen
pi_47711752
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:18 schreef Miss_S het volgende:
Een minuut of 20 denk ik, x2 is toch al gauw 40 minuten!

Ik ga zometeen hardlopen. Maar eerst lekkere aardbeien opsmikkelen!
Vanavond ga ik een visschnitzel eten. Vis is gezond, maar ik eet het bijna nooit. Ik lust het ook niet echt, alleen kibbeling, lekkerbekje, vissticks, makreel en tonijn uit blik. Ben benieuwd of het te eten is.
pi_47711843
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Een minuut of 20 denk ik, x2 is toch al gauw 40 minuten!
zo klinkt het eigenlijk weer niet zoveel
dat deed ik eerst dagelijks
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:32:55 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47711985
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:18 schreef Miss_S het volgende:
Ik loop ook ongeveer die afstand naar mijn stage, dus 40 minuten per dag. Zeer goed te doen, hoor. Ik was vanochtend op de fiets en ik liep zonet naar huis... *shit, fiets vergeten* . Zo ver ben ik dus al.

Ik heb even pasfoto's laten maken voor m'n ID-kaart en hoewel ik dacht dat er niet veel meer te zien was van mijn puistje van vorige week, ben ik toch vereeuwigd met een rooie bult op m'n kin . Nou ja, ik zie er verder wel goed uit op de foto .

En nog iets stoms: bij het aanvragen van m'n ID-kaart op het gemeentehuis moest ik m'n handtekening TUSSEN DE LIJNEN zetten en wat doe ik?? Juist . Kon ze een nieuw formulier pakken. Ik heb nogal een lange uithaal naar boven in m'n handtekening zitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_47711997
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo klinkt het eigenlijk weer niet zoveel
dat deed ik eerst dagelijks
Als jij elke dag 40 minuten wandelt, dan verbrand je echt wel calorieën hoor. En je krijgt een betere conditie. Niet iedereen is zo vreselijk veel aan het sporten als jij.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:36:37 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47712118
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Als jij elke dag 40 minuten wandelt, dan verbrand je echt wel calorieën hoor. En je krijgt een betere conditie. Niet iedereen is zo vreselijk veel aan het sporten als jij.
Ja dat merk ik ook. Ik loop 2 x 20 minuten en omdat ik vaak ook nog eens de stad inloop komt daar zo nog een kwartier tot een half uur bij. Ga op stage vaak ook nog wel een half uur tot drie kwartier de stad in.

Ik stond trouwens voor de spiegel bij de fotograaf en het viel me op dat ik er daar slanker uit zag dan in de spiegel bij ons thuis . Nu hebben we bij ons thuis maar een kleine spiegel waarop je alleen je bovenlijf ziet en bij de fotograaf zag ik mezelf helemaal, maar ik vond het toch wel frappant. Zijn dat nu van die speciale spiegels die je slanker doen lijken? .
Niet meer actief op Fok!
pi_47712358
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

ja lopen is goed voor je
maar die 20 minuten zijn zo om dat is wat ik bedoelde
pi_47712625
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja lopen is goed voor je
maar die 20 minuten zijn zo om dat is wat ik bedoelde
Het is misschien niet lang, maar je moet ook weer terug aan het einde van de dag. En alle beetjes helpen toch?
pi_47713035
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:51 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Het is misschien niet lang, maar je moet ook weer terug aan het einde van de dag. En alle beetjes helpen toch?
dat zeker
maar ik doe liever ook nog iets van sport waar je echt moe van word
pi_47718589
Heb nieuwe skeelers gekocht (in de uitverkoop van 130 voor 79 euro) Heb echt zin om weer te gaan beginnen. Heb al een stukje geprobeerd hier in de huiskamer en volgens mij gaat het nog wel. Moet nog wel even polsbeschermers kopen, die vorige kan ik nergens meer vinden.
pi_47718636
ik wil ook nog steeds nieuwe skeelers gaan kopen
maar ben nu al een week mijn huis niet uitgeweest
pi_47718739
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
ik wil ook nog steeds nieuwe skeelers gaan kopen
maar ben nu al een week mijn huis niet uitgeweest
Ik hoop niet voor je dat je na die week de helft van je conditie en spieren kwijt bent, das niet fijn.

Mooie foto in het dieettopic!
pi_47718834
Zooo weer thuis van college enzo!

Heb vanmiddag 40 km gefietst, naar Assen met een omweg... Daar mijn hybride naar de fietsenmaker gebracht voor een beurt, en toen met de trein weer terug gegaan... en hier op de markt heeel veel lekker fruit gekocht voor heel weinig geld

En na college nog een uurtje gewandeld

Ennuh Renske, is goed hoor
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47718976
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:42 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ik hoop niet voor je dat je na die week de helft van je conditie en spieren kwijt bent, das niet fijn.

Mooie foto in het dieettopic!
dankje

en mijn spieren waarschijnlijk niet zo snel maar mijn hardloop conditie i dont wanna know
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')