anders ga je lekker met mij fietsenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:40 schreef Tangarine het volgende:
Mooi weer
Nu hopen dat mijn studiegenote niet is vergeten dat we zouden gaan fietsen vandaag![]()
ja, 5 minuten gefietst. En even mensen die van zichzelf vinden dat ze heel sportief zijn gepwnd door ze keihard voorbij te racenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben net terug van een rondje skaten, de eerste van dit jaar. Tis wel weer even wennen zeg, ik voel mn benen echt! Vanavond ook nog even naar spinning, dus dan heb ik mn best wel weer gedaan!
@ Renske, je hebt gelopen èn gefietst, super
moet je doen, kan je je even uitleven na je tentamens (succes daarna!)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef Sukilove het volgende:
Ik ga zodadelijk misschien ook maar eens een stukje skaten!
Maar eerst nog even leren (tentamens).
En vanavond sowieso naar de sportschool.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:14 schreef BlaZ het volgende:
Het is weer lekker weer dus ook weer met de fiets naar het werk
Naja die 1,5km boeit ook niet zoveel voor afvallen eigenlijk
Een minuut of 20 denk ik, x2 is toch al gauw 40 minuten!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:18 schreef Miss_S het volgende:
1,5km is wel een aardig stukje lopen
zo klinkt het eigenlijk weer niet zoveelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Een minuut of 20 denk ik, x2 is toch al gauw 40 minuten!
Ik loop ook ongeveer die afstand naar mijn stage, dus 40 minuten per dag. Zeer goed te doen, hoor. Ik was vanochtend op de fiets en ik liep zonet naar huis... *shit, fiets vergeten*quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:18 schreef Miss_S het volgende:
1,5km is wel een aardig stukje lopen
Als jij elke dag 40 minuten wandelt, dan verbrand je echt wel calorieën hoor. En je krijgt een betere conditie. Niet iedereen is zo vreselijk veel aan het sporten als jij.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo klinkt het eigenlijk weer niet zoveel
dat deed ik eerst dagelijks
Ja dat merk ik ook. Ik loop 2 x 20 minuten en omdat ik vaak ook nog eens de stad inloop komt daar zo nog een kwartier tot een half uur bij. Ga op stage vaak ook nog wel een half uur tot drie kwartier de stad in.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Als jij elke dag 40 minuten wandelt, dan verbrand je echt wel calorieën hoor. En je krijgt een betere conditie. Niet iedereen is zo vreselijk veel aan het sporten als jij.
ja lopen is goed voor jequote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Als jij elke dag 40 minuten wandelt, dan verbrand je echt wel calorieën hoor. En je krijgt een betere conditie. Niet iedereen is zo vreselijk veel aan het sporten als jij.
Het is misschien niet lang, maar je moet ook weer terug aan het einde van de dag. En alle beetjes helpen toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja lopen is goed voor je
maar die 20 minuten zijn zo om dat is wat ik bedoelde
dat zekerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:51 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Het is misschien niet lang, maar je moet ook weer terug aan het einde van de dag. En alle beetjes helpen toch?
Ik hoop niet voor je dat je na die week de helft van je conditie en spieren kwijt bent, das niet fijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
ik wil ook nog steeds nieuwe skeelers gaan kopen
maar ben nu al een week mijn huis niet uitgeweest
dankjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:42 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat je na die week de helft van je conditie en spieren kwijt bent, das niet fijn.![]()
Mooie foto in het dieettopic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |