Hellooooooo......quote:
Nothing beats Millencolin.quote:
ja goed.....quote:
Niet mijn smaak punk, doe mij maar Bad Religionquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Niet mijn smaak punk, doe mij maar Bad Religion
Bad Religionquote:Op maandag 26 maart 2007 15:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Niet mijn smaak punk, doe mij maar Bad Religion
Ach dan pak je toch een andere, ze hebben er genoegquote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bad Religion. Maar die cd heb ik al geluisterd vandaag.
En anders kunnen jullie me inhuren hoor!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:45 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Morgen weet ik meer...
Wellicht kan ik iedereen hier dan overtuigen (indien onze inspanningen overbodig zijn) dat we niet meer hoeven te vergaderen over zulke dingen...![]()
Klopt. Maar er is meer dan BR.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach dan pak je toch een andere, ze hebben er genoeg
Weer senseo-verbouw-hobby-clubquote:Op maandag 26 maart 2007 15:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat heb ik allemaal gemist....?![]()
Die staan op Groezrock. Ken ze verder niet, ik laat na GR wel weten wat ik er van vind.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:39 schreef mcDavid het volgende:
Big D and the Kids table.
Die staan op Groezrock! Is dat wat?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:39 schreef mcDavid het volgende:
Big D and the Kids table.
snoep.....?....quote:Op maandag 26 maart 2007 15:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Weer senseo-verbouw-hobby-club![]()
Snoep![]()
Lunch![]()
(mobiel) inet![]()
en koffie, heel veel koffie![]()
Doe je nu ook goedkoop bellen via skype?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Inet-radio zou kunnen werken,maar geen interesse. Ik gebruik hem onderweg als telefoon
(heb auto-radio met ouderwetsche cd-speler) en ik kan ff googelen of mail checken als het moet.
quote:
Weer een typisch gevalletje van GMTA.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:41 schreef JDude het volgende:
Ja, dank je Kuuk!
The thought crossed my mindquote:Op maandag 26 maart 2007 15:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Doe je nu ook goedkoop bellen via skype?
Hm, beetje a la Janez Detd.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]![]()
![]()
http://youtube.com/watch?v=sUFnG9BvfZw
't is vooral redelijk ska-achtige punk
Wie meer wil horen klikt maar op die vlinder hier links.
Jippieeee!quote:
Juppieeee!quote:
Ik las; daar moet je heel zat bij zijn. Vraag me niet waarom.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Toffe muziek!
Al kun je dat ook ineens héél erg zat zijn!
Ja, na 6x live vind ik het niet zo héél erg dat ze dit jaar niet op GR staan...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Toffe muziek!
Al kun je dat ook ineens héél erg zat zijn!
Dat ook! Pints of Guinness, jeweets!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik las; daar moet je heel zat bij zijn. Vraag me niet waarom.
Wishfull thinking!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik las; daar moet je heel zat bij zijn. Vraag me niet waarom.
Big D. is leuk. Nog een must c voor de vrijdag.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, na 6x live vind ik het niet zo héél erg dat ze dit jaar niet op GR staan...
Ik reis alleen maar met de autoquote:Op maandag 26 maart 2007 15:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kun je daar een beetje muziek over luisteren? Of doe je dat niet?
[..]
Het lijkt me wel relaxt voor tijdens het reizen!
Maargoed zo veel reis ik inderdaad ook weer niet. En in de auto zet ik dan maar gewone radio op, of een cd'tje
Ik denk hetquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja goed........nix kan deze mooie dag verpesten....
![]()
![]()
![]()
JJ zit tanden te poetsen...nier zo makkelijk om te typen dan......
de lucht is blauw.....het zonnetje schijnt....Teletubies....kom maar gauw...!!!!....quote:
Er zijn denk ik weinig mensen die dat niet hebben.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
de lucht is blauw.....het zonnetje schijnt....Teletubies....kom maar gauw...!!!!....![]()
![]()
....ik word gewoon erg blij en vrolijk van het mooie weer....
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |