ok,laat de winkel meegenieten van de geur van deftones concertquote:Op maandag 26 maart 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Tijd voor het echte leven met boodschappen en meer van zulks.
Tot zo.
Ja maar, ik ga naar de Jumbo.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:24 schreef Sebasser het volgende:
De AH heeft ook een bezorgdienst hoor.
ik wou die speakers, zodat ik niet de hele tuin vol heb liggen met draden enzo.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Koop gewoon speakers, en een verleng kabel voor je geluid-in en stroom en zulks.
Of waarom wou je die speakers?
Ojaquote:Op maandag 26 maart 2007 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
ok,laat de winkel meegenieten van de geur van deftones concert![]()
gaat hard jaquote:Op maandag 26 maart 2007 13:23 schreef boem-dikkie het volgende:hé een nieuw deel. Koffie is present trouwens
Die winkel met die 15 jarige oversexte puberige vakkenvullers? 13.hivquote:
Hoelaat heb je die ISO zooi dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef OA het volgende:
Zo, even een dik half uur buiten gezeten in de zon!!![]()
Nu weer druk aan het werk...![]()
Koop dan een toffe 2.0 set voor een paar tientjes, en dan heb je die in je tuin.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wou die speakers, zodat ik niet de hele tuin vol heb liggen met draden enzo.
stroomvoorziening loopt al onder de grond door de tuin, dat is het probleem niet, maar ik wil niet allemaal snoeren hebben naar een woofer/versterker vanaf mijn laptop.
Belemmert me in mijn vrijheid
die zitten nu op school jeweets, nu lopen er enkel belegen kassamiepen en ouwe bedrijfslijders :pquote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die winkel met die 15 jarige oversexte puberige vakkenvullers? 13.hiv
En jij wou daar heen met een zomerse outfit?
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die winkel met die 15 jarige oversexte puberige vakkenvullers? 13.hiv
En jij wou daar heen met een zomerse outfit?
Er zijn ook mensen die niet meer naar school hoeven met het lijf alsmede hersenen van een 15 jarige danwel nog jonger.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
die zitten nu op school jeweets, nu lopen er enkel belegen kassamiepen en ouwe bedrijfslijders :p
(bedrijfslijders is bewust zo geschreven)
ka-ching, kwartje is alsnog gevallen bij sebasserquote:Op maandag 26 maart 2007 13:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet meer naar school hoeven met het lijf alsmede hersenen van een 15 jarige danwel nog jonger.
Oh, Wacht, Dat zijn die bedrijfleiders. 13.hiv
Ik heb zo'n 'toffe' 2.1 set in de badkamer staanquote:Op maandag 26 maart 2007 13:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Koop dan een toffe 2.0 set voor een paar tientjes, en dan heb je die in je tuin.
met laptop en zulks, of heb je geen laptop?
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
ka-ching, kwartje is alsnog gevallen bij sebasser
hang er een FM (illegaal) of AM transmitter aan en zet een radio achter in je tuinquote:Op maandag 26 maart 2007 13:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 'toffe' 2.1 set in de badkamer staan
dat is best leuk enzo, maar ik wil eigenlijk het liefst dat het buiten kan blijven staan, want ik heb nooit zin om 't op te ruimen
2.0, geen 2.1.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is best leuk enzo, maar ik wil eigenlijk het liefst dat het buiten kan blijven staan, want ik heb nooit zin om 't op te ruimen
gewoon een ouderwets kwartjequote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo'n kwartje?
Of het gulden kwartje?
Dan koop je er nog een paar.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kwartjesquote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo'n kwartje?
Of het gulden kwartje?
Die FM dingen mag je gewoon kopen in NL, verkopen ze dacht ik zelfs bij de blokkert.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
hang er een FM (illegaal) of AM transmitter aan en zet een radio achter in je tuin![]()
In de tuin is toch puikquote:Op maandag 26 maart 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan koop je er nog een paar.
![]()
1 voor in tuin![]()
1 voor in keuken![]()
1 voor in wc![]()
zonder woofer kan ik net zo goed m'n laptopspeakers gebruikenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
2.0, geen 2.1.
2.1 heb je een subwoover en alles erbij, 2.0 niet.
Das waar, of je schaft een zendlicentie aanquote:Op maandag 26 maart 2007 13:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die FM dingen mag je gewoon kopen in NL, verkopen ze dacht ik zelfs bij de blokkert.
Alleen niet gebruiken, lame.
dat zou ik ook wel willen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:39 schreef crossover het volgende:
Als ik een eigen huis heb later is het eerste wat ik doe 1 centrale audioset inbouwen die overal te bedienen en te horen is.
Dat is verschoven naar morgenmiddag....quote:
latersquote:Op maandag 26 maart 2007 13:42 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga eens even met m'n herrie onder de douche staan, heb ik nou ook nog steeds niet gedaan
brb
Kijk!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
In de tuin is toch puik
Keuken heeft er al een, (niet dezelfde trouwens) en de wc krijgt er geen.
Althans, die ene wc zit in de badkamer, dus die heeft er wel een
hier, deze heb ik in de badkamer
zoeen ripoff van die echte, jeweets
kostte me dan ook wel 10,50
[afbeelding]
rechts hoor nog zo'n klein klotespeakertje te staan.
G. Niaal zoeen planningquote:Op maandag 26 maart 2007 13:42 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is verschoven naar morgenmiddag....![]()
Zoals alles hier altijd maar wordt verschoven...daar zijn ze echt meester in...
![]()
Was het maar zo een feest...quote:Op maandag 26 maart 2007 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
G. Niaal zoeen planningHeb je nu de middag vrij
?
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:42 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga eens even met m'n herrie onder de douche staan, heb ik nou ook nog steeds niet gedaan
brb
da's mooi, ga ik er thuis ook even opzetten. Hier mag ik helaas geen FF gebruikenquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
da's mooi, ga ik er thuis ook even opzetten. Hier mag ik helaas geen FF gebruiken
IE werkt hier ook niet, zowel IE 6 als IE7, IE7 wil niet eens installeren.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Hier werkt IE niet eensch....![]()
Iedereen gebruikt FF!![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Hier werkt IE niet eensch....![]()
Iedereen gebruikt FF!![]()
Bij mij ook.. WinXP proquote:Op maandag 26 maart 2007 13:53 schreef Sebasser het volgende:
En das onder windows, niet nu linux dus eh.
Opera FTW.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ikke lekker nie-hiet!
![]()
Ikke lekker nie-hiet!
![]()
Thuis ook niet. Is FF zo leuk dan?
Iedereen = alle collega's....quote:Op maandag 26 maart 2007 13:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ikke lekker nie-hiet!
![]()
Ikke lekker nie-hiet!
![]()
Thuis ook niet. Is FF zo leuk dan?
You're right!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:57 schreef Sebasser het volgende:
Maare, dit is DIG niet, dit is koffie.
Juist!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:57 schreef Sebasser het volgende:
Maare, dit is DIG niet, dit is koffie.
Ik merk het al.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:03 schreef OA het volgende:
[..]
Juist!![]()
Hier dus weer een koffie gerelateerde post/vraag...![]()
Ik heb geprobeerd om de senseo hier te modificeren, maar zonder resultaat...![]()
Er zit nergens een lipje dat je eruit kan trekken om vervolgens met de imbussleutel aan de gang te gaan...![]()
De senseo is nu 3 weken oud... dus daar kan het niet aan liggen...![]()
Dus, gewaardeerde eer-ik, heb jij nog meer geniale linkjes?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |