Slovenie mag ook blij zijn dat Sneijder de keeper niet uitspeelt, dat Sneijder overschiet, dat Mathijsen op de paal kopt en niet erin. Dat Afellay de bal niet vol raakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gisterenavond werden er wel kansen gecreëerd, maar ze gingen er niet in. Aan de andere kant kreeg Slovenië ook twee hele grote kansen op de openingstreffer, Oranje mag dus blij zijn dat Giovanni van Bronckhorst kort voor tijd (via twee Slovenen) de bal van afstand inschiet en daardoor de wedstrijd wint.
Clarence Seedorf is zo'n geweldige persoonlijkheid, ik weet zeker dat hij geen kritiek zal uiten, maar van binnen brandt hij van woede. Overigens ben ik benieuwd wie er de volgende interland in de spits staat, nu ook Dirk Kuijt niet scoorde. Wordt het Roy Makaay? Klaas Jan Huntelaar? Danny Koevermans? Romano Denneboom?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef venomsnake het volgende:
Wat ik me ook uitermate aan heb lopen ergeren is het 2x inbrengen van Seedorf in de laaste 5 minuten..![]()
Een beetje meer respect naar Clarence is wel op zijn plaats lijkt mij.
Klopt, overwinning was ook terecht. Maar het scheelde héél weinig, of we hadden wéér twee punten verloren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Slovenie mag ook blij zijn dat Sneijder de keeper niet uitspeelt, dat Sneijder overschiet, dat Mathijsen op de paal kopt en niet erin. Dat Afellay de bal niet vol raakt.
Dat zijn toch allemaal van die kutredenen Montana. Een wedstrijd wordt gewonnen over 90min, dat kan met 1-0, 3-0, 4-3. Lekker boeiend. Oranje heeft gisteren dikverdiend gewonnen.
Het gaat om het systeem, in 4-4-2 zullen álle Nederlandse spitsen beter renderen, om nog maar te zwijgenover de middenvelders. 4-3-3 (en al helemaal hoe San Marco het hanteert) werkt niet, het systeem moet dus simpelweg gewijzigd worden. Ooit komt de bondscoach daar wel achter, zoals ook met het Denny Landzaat-verhaal.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:19 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat moet ook maar eens afgelopen zijn. Alsof Ruud of welke anders spits het van basten probleem oplost.Het gaat om de aanvoer.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:19 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat moet ook maar eens afgelopen zijn. Alsof Ruud of welke anders spits het van basten probleem oplost.Het gaat om de aanvoer.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Longmen het volgende:
De allergrootste kansen waren voor Nederland....
En het scheelde 10 cm of we waren Wereld Kampioen, en het scheelde erg weinig of we waren er in 98 niet eens bij. Dat is voetbal, soms net wel soms net niet, maar daar staat de coach buiten. ALS al die kansen van NL er wel in waren gegaan was het 5-0 en was allles weer koek en ei?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, overwinning was ook terecht. Maar het scheelde héél weinig, of we hadden wéér twee punten verloren.
Nop, pas als we een serie wedstrijde goed presteren én attractief voetballen, zal ik San Marco niet meer kritisch benaderen. Zoals ik eerder al zei, de goede resultaten redden de positie van Marco van Basten, maar het vertrouwen wordt steeds minder. Als de bondscoach nou eens van systeem veranderd en iedere interland de beste twintig spelers selecteert en de beste elf opstelt, gaat het al de goede kant uit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
En het scheelde 10 cm of we waren Wereld Kampioen, en het scheelde erg weinig of we waren er in 98 niet eens bij. Dat is voetbal, soms net wel soms net niet, maar daar staat de coach buiten. ALS al die kansen van NL er wel in waren gegaan was het 5-0 en was allles weer koek en ei?
Dat heb ik nog nooit gezien bij het Nedelands elftal.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nop, pas als we een serie wedstrijde goed presteren én attractief voetballen, zal ik San Marco niet meer kritisch benaderen.
Hoe oud ben je, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien bij het Nedelands elftal.
Een geweldige prof inderdaad, wat zal die zich klote hebben gevoeld de laatste week.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Clarence Seedorf is zo'n geweldige persoonlijkheid, ik weet zeker dat hij geen kritiek zal uiten, maar van binnen brandt hij van woede.
Hij wordt op dit moment gewoon genaaid door de bondscoach, die hoopt dat Clarence Seedorf zijn ongenoegen laat blijken (aan de pers?), waardoor hij hem net zo makkelijk kan afserveren als Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel. Want San Marco heeft het liefst alleen maar kontenlikkende debutanten in de selectie, jongens die nog geen weerwoord hebben en geen bedreiging vormen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Een geweldige prof inderdaad, wat zal die zich klote hebben gevoeld de laatste week.
Ik weet niet of ik er nog zin aan zou hebben als ik ik zijn schoenen stond.
23 Dus nee, ik heb het NL-11 van Cruijff en van Hanegem niet meegemaakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, als ik vragen mag?
Och, vanaf 1996 (na het mislukte EK in Engeland) tot en met 2000 (halve finale EK in Nederland/België) werd er toch met regelmaat goed gepresteerd én attractief gevoetbald.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
23 Dus nee, ik heb het NL-11 van Cruijff en van Hanegem niet meegemaakt.
Dan heeft de bondscoach z'n werk goed gedaan. Een goed team opgesteld, goede tactiek en de juiste spelers. Aanvallende wissels. Dat de kansen er dan niet ingaan, kan je hem moeilijk verwijten lijkt me. En precies wat pfaf allemaal zegt. En met 433 trouwensquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, overwinning was ook terecht. Maar het scheelde héél weinig, of we hadden wéér twee punten verloren.
BliksemSchigt zal zijn held nooit afvallen, ook al zouden we het EK mislopen of verneuken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ik ben blij dat er in ieder geval nog 2 mensen in Nederland genoten hebben
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ik ben blij dat er in ieder geval nog 2 mensen in Nederland genoten hebben
Nee, lees maar terug. Ik ben ook niet tevreden over het spel. Ik kijk de vriendschappelijke wedstrijden ook amper meer, omdat het me totaal niet kan boeien. Het is niet mijn held.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
BliksemSchigt zal zijn held nooit afvallen, ook al zouden we het EK mislopen of verneuken.
Bullshit, hij loopt alleen niet mak mee te lullen met de publieke opinie. 2 jaar terug was nog andersom, toen kon hij niets verkeerd doen, nu kan hij niets meer goed doen. Er is ook nog een gulden middenweg. En dan moet je af en toe eens advocaat van de duivel spelen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
BliksemSchigt zal zijn held nooit afvallen, ook al zouden we het EK mislopen of verneuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |