abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47781806
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Gisterenavond werden er wel kansen gecreëerd, maar ze gingen er niet in. Aan de andere kant kreeg Slovenië ook twee hele grote kansen op de openingstreffer, Oranje mag dus blij zijn dat Giovanni van Bronckhorst kort voor tijd (via twee Slovenen) de bal van afstand inschiet en daardoor de wedstrijd wint.
Slovenie mag ook blij zijn dat Sneijder de keeper niet uitspeelt, dat Sneijder overschiet, dat Mathijsen op de paal kopt en niet erin. Dat Afellay de bal niet vol raakt.

Dat zijn toch allemaal van die kutredenen Montana. Een wedstrijd wordt gewonnen over 90min, dat kan met 1-0, 3-0, 4-3. Lekker boeiend. Oranje heeft gisteren dikverdiend gewonnen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:21:17 #202
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47781824
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef venomsnake het volgende:
Wat ik me ook uitermate aan heb lopen ergeren is het 2x inbrengen van Seedorf in de laaste 5 minuten..
Een beetje meer respect naar Clarence is wel op zijn plaats lijkt mij.
Clarence Seedorf is zo'n geweldige persoonlijkheid, ik weet zeker dat hij geen kritiek zal uiten, maar van binnen brandt hij van woede. Overigens ben ik benieuwd wie er de volgende interland in de spits staat, nu ook Dirk Kuijt niet scoorde. Wordt het Roy Makaay? Klaas Jan Huntelaar? Danny Koevermans? Romano Denneboom?

Of ziet San Marco het licht, en gaat hij 4-4-2 spelen? Een systeem waarin twee spitsen beter renderen dan één spits in het 4-3-3-systeem, ik ben heel benieuwd.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:24:17 #203
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47781913
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:20 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Slovenie mag ook blij zijn dat Sneijder de keeper niet uitspeelt, dat Sneijder overschiet, dat Mathijsen op de paal kopt en niet erin. Dat Afellay de bal niet vol raakt.

Dat zijn toch allemaal van die kutredenen Montana. Een wedstrijd wordt gewonnen over 90min, dat kan met 1-0, 3-0, 4-3. Lekker boeiend. Oranje heeft gisteren dikverdiend gewonnen.
Klopt, overwinning was ook terecht. Maar het scheelde héél weinig, of we hadden wéér twee punten verloren.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:27:26 #204
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47781994
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:19 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat moet ook maar eens afgelopen zijn. Alsof Ruud of welke anders spits het van basten probleem oplost. Het gaat om de aanvoer.
Het gaat om het systeem, in 4-4-2 zullen álle Nederlandse spitsen beter renderen, om nog maar te zwijgenover de middenvelders. 4-3-3 (en al helemaal hoe San Marco het hanteert) werkt niet, het systeem moet dus simpelweg gewijzigd worden. Ooit komt de bondscoach daar wel achter, zoals ook met het Denny Landzaat-verhaal.
pi_47782016
Kuyt speelde niet slecht. Heeft anderen een paar keer goed in stelling gebracht. Maarja moeten ze er wel wat mee doen.
pi_47782057
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:19 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat moet ook maar eens afgelopen zijn. Alsof Ruud of welke anders spits het van basten probleem oplost. Het gaat om de aanvoer.
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef Longmen het volgende:
De allergrootste kansen waren voor Nederland....
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:30:25 #207
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_47782085
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, overwinning was ook terecht. Maar het scheelde héél weinig, of we hadden wéér twee punten verloren.
En het scheelde 10 cm of we waren Wereld Kampioen, en het scheelde erg weinig of we waren er in 98 niet eens bij. Dat is voetbal, soms net wel soms net niet, maar daar staat de coach buiten. ALS al die kansen van NL er wel in waren gegaan was het 5-0 en was allles weer koek en ei?
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:34:19 #208
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47782196
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:30 schreef pfaf het volgende:

[..]

En het scheelde 10 cm of we waren Wereld Kampioen, en het scheelde erg weinig of we waren er in 98 niet eens bij. Dat is voetbal, soms net wel soms net niet, maar daar staat de coach buiten. ALS al die kansen van NL er wel in waren gegaan was het 5-0 en was allles weer koek en ei?
Nop, pas als we een serie wedstrijde goed presteren én attractief voetballen, zal ik San Marco niet meer kritisch benaderen. Zoals ik eerder al zei, de goede resultaten redden de positie van Marco van Basten, maar het vertrouwen wordt steeds minder. Als de bondscoach nou eens van systeem veranderd en iedere interland de beste twintig spelers selecteert en de beste elf opstelt, gaat het al de goede kant uit.
pi_47782208
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:29 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

[..]
je punt?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:35:05 #210
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_47782221
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nop, pas als we een serie wedstrijde goed presteren én attractief voetballen, zal ik San Marco niet meer kritisch benaderen.
Dat heb ik nog nooit gezien bij het Nedelands elftal.
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:37:15 #211
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47782282
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:35 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit gezien bij het Nedelands elftal.
Hoe oud ben je, als ik vragen mag?
pi_47782288
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Clarence Seedorf is zo'n geweldige persoonlijkheid, ik weet zeker dat hij geen kritiek zal uiten, maar van binnen brandt hij van woede.
Een geweldige prof inderdaad, wat zal die zich klote hebben gevoeld de laatste week.
Ik weet niet of ik er nog zin aan zou hebben als ik in zijn schoenen zou staan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  FOK!fotograaf donderdag 29 maart 2007 @ 10:38:41 #213
842 Zorro
Z
pi_47782329
Dit is nou precies waarom ik zo'n gruwelijke hekel aan van Basten heb: voor mij hoeft Seedorf niet per se mee te doen, maar de manier waarop van Basten er mee om gaat is walgelijk. Hij probeert gewoon om van Seedorf af te komen door hem net zo vernederend te behandelen als van Bommel en dan hopen dat hij ook zelf bedankt. Bah
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:40:23 #215
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47782380
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Een geweldige prof inderdaad, wat zal die zich klote hebben gevoeld de laatste week.
Ik weet niet of ik er nog zin aan zou hebben als ik ik zijn schoenen stond.
Hij wordt op dit moment gewoon genaaid door de bondscoach, die hoopt dat Clarence Seedorf zijn ongenoegen laat blijken (aan de pers?), waardoor hij hem net zo makkelijk kan afserveren als Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel. Want San Marco heeft het liefst alleen maar kontenlikkende debutanten in de selectie, jongens die nog geen weerwoord hebben en geen bedreiging vormen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:41:02 #216
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_47782398
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:37 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hoe oud ben je, als ik vragen mag?
23 Dus nee, ik heb het NL-11 van Cruijff en van Hanegem niet meegemaakt.
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:41:33 #217
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_47782406
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:39 schreef TerroRobbie het volgende:
LAat ook maar
Ik kan lekker wel zien wat je getypt hebt.
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:48:34 #218
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47782588
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:41 schreef pfaf het volgende:

[..]

23 Dus nee, ik heb het NL-11 van Cruijff en van Hanegem niet meegemaakt.
Och, vanaf 1996 (na het mislukte EK in Engeland) tot en met 2000 (halve finale EK in Nederland/België) werd er toch met regelmaat goed gepresteerd én attractief gevoetbald.
pi_47782598
Het wordt tijd dat van Basten eens flink op zijn bek gaat en dik verliest. Sommige gasten gun ik dat niet zoals Kuyt en Seedorf maar om hem weer ff met beide benen op de grond te zetten. Ik heb het altijd een fantastische voetballer gevonden maar als bondscoach mag hij ophoepelen.
pi_47782608
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dan heeft de bondscoach z'n werk goed gedaan. Een goed team opgesteld, goede tactiek en de juiste spelers. Aanvallende wissels. Dat de kansen er dan niet ingaan, kan je hem moeilijk verwijten lijkt me. En precies wat pfaf allemaal zegt. En met 433 trouwens

Het wordt echt weer eens overdreven, zeker als je ook even kijkt hoe het met al die andere landen gesteld is. 14 uit 6 is echt niet zo dramatisch al het lijkt. Nu moet alleen het voetbal elke keer minimaal zoals gisteren zijn.
pi_47782672
Nou ik ben blij dat er in ieder geval nog 2 mensen in Nederland genoten hebben
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:52:39 #222
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47782709
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:51 schreef TerroRobbie het volgende:
BliksemSchigt zal zijn held nooit afvallen, ook al zouden we het EK mislopen of verneuken.
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:00:48 #223
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_47782962
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:51 schreef TerroRobbie het volgende:

Ik heb me 90 minuten verrmaakt.
pi_47783028
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

BliksemSchigt zal zijn held nooit afvallen, ook al zouden we het EK mislopen of verneuken.
Nee, lees maar terug. Ik ben ook niet tevreden over het spel. Ik kijk de vriendschappelijke wedstrijden ook amper meer, omdat het me totaal niet kan boeien. Het is niet mijn held.

Ik loop alleen niet met oogkleppen op. Ik heb het wel behoorlijk gehad met de van Bommel's, Seedorf's, Van Nistelrooy's en Makaay's. Nieuwe bondscoach, nieuwe generatie. Al die spelers hebben het vanaf '96 tot en met '04 mogen proberen. Het is ze geen enkele keer gelukt. Nou prima, ga er dan maar flink aan sleutelen, bouw maar een beetje aan de toekomst. De kwaliteit zal altijd wel zo zijn dat we altijd nog de eindronde halen.

Verder ben je enorm afhankelijk van factoren die het resultaat bepalen, waar een bondscoach weinig aan kan doen. Gisteren zijn er minimaal 6 goalkansen geweest plus wat schoten. Wiens fout is het wanneer die er niet ingaan? Zaterdag had hij eerder (in de rust) moeten ingrijpen, want er werd nul komma nul gecreeerd. Dat was wel zijn fout.

Er mag best een beetje tegengas gegeven worden tegen de hele hype waarin heel veel mensen nu als een kip zonder kop gaan lopen lullen (en dan bedoel ik niet natuurlijk de standvastige Montana - al ben jij wel de grootste grap van allemaal. Zeuren bij Ajax dat het anders moet en het alleen maar om het resultaat draait. Van Basten draait een goede WK kwalificatie, een redelijke WK (externe factoren - gaan we weer) en een tot nu toe degelijke EK kwalificatie wat betreft resultaat, maar dan moet het ineens weer om het spel gaan en boohooo.), maar als je even los van het spel kijkt, is het qua resultaat echt niet zo slecht.

Een hoop nieuwe spelers worden ingepast, misschien wel te veel. Maar als je iemand geen kans geeft, weet je nooit hoe iemand het gaat doen. Van Basten heeft zeker in het begin fouten gemaakt, dacht dat hij te goed wist en zou gaan redden met de spelers die hij toen koos. Daar is hij na het WK op teruggekomen, zijn trots staat hem daar niet in de weg. Van Bommel's en Van Nistelrooy's arrogantie is de enige reden dat zij nu niet meer spelen hoor. Het heeft wel gezorgd voor de terugkeer van Seedorf - al heeft ie nog niet echt veel speeltijd gehad, maar toch.

Je moet er ook rekening mee houden dat een bondscoach geen clubcoach is die nog 6 dagen per week even kan sleutelen aan de ideale formatie, met de juiste spelers en de vorm kan opbouwen. Daarom lul ik niet als een kip zonder kop met iedereen mee, maar dat betekent niet dat ik elke wedstrijd van Oranje geniet en van Basten aan het aanbidden ben. Er kunnen een hoop dingen anders, maar over gisteren ben ik op het kansen afmaken en wat persoonlijke foutjes achterin na, gematigd tevreden over het spel.
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:02:41 #225
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_47783040
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Bullshit, hij loopt alleen niet mak mee te lullen met de publieke opinie. 2 jaar terug was nog andersom, toen kon hij niets verkeerd doen, nu kan hij niets meer goed doen. Er is ook nog een gulden middenweg. En dan moet je af en toe eens advocaat van de duivel spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')