Dat wilde ik eigenlijk zeggen over "Cheating the Polygraph"quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:34 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Wat is 'Normal' toch een ontzettend mooi nummer. Geweldig dat laatste stuk.![]()
Ik heb die nummers niet terwijl ik wel de 'complete discografie' hebquote:Op zondag 30 september 2007 12:28 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk zeggen over "Cheating the Polygraph"![]()
De nieuwe EP Nil Recurring heb je dus nog niet. Die gaan ze toch ook in december spelen?quote:Op zondag 30 september 2007 13:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb die nummers niet terwijl ik wel de 'complete discografie' heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:41 schreef Longmen het volgende:
van het porcupinetree forum:
setlist eerste show (orlando)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If so dan gaat deze jongen haaaaaaaard genieten aanstaande 5 dec.![]()
Meerquote:Op zondag 14 oktober 2007 01:31 schreef asdqert het volgende:
[..]
If so dan gaat deze jongen haaaaaaaard genieten aanstaande 5 dec.
Zusje van de drummert dacht ik. Ze hebben als het goed is een nieuw album, dus heb er zin inquote:Op woensdag 28 november 2007 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij is dat meisje de vriendin van 1 van de bandleden dus dat kan wel makkelijk
Ik zou toch gaanquote:Op donderdag 29 november 2007 16:58 schreef VonHinten het volgende:
Wegens een niet oneindige hoeveelheid knaken op de bankrekening moet ik mijn concerten een beetje kiezen. Heb besloten PT over te slaan omdat ik ze een half jaar (?) geleden ook al gezien heb in Amsterdam. Was errug gaaf toen ( o.a. Anesthetize).
Wel jammah dat Anathema in het voorprogramma staat, want die mis ik nu ook. Ben twee keer naar ze toegeweest toen ze gewoon hoofdact waren, ook dát was geweldig. De albums Judgement en met name Alternative 4![]()
Iedereen die gaat: have fun
En post hier wat foto's ofzo![]()
Waarom niet? Het is niet alsof je voor de goede gespreken naar een (prog)rockconcert gaatquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:41 schreef 2Girls1Cup het volgende:
Zou er ook graag bijzijn, heb alleen geen vrienden die dezelfde muzieksmaak delen.
En om alleen te gaan daar heb ik het lef niet voor helaas
Tja, ik weet gewoon dat ik me dan heel erg ongemakkelijk voel de hele tijd. Zit ik de hele tijd met gedachtes in mn hoofd wat mensen wel niet allemaal van me denken etc. Als ik vertel aan iemand dat ik alleen naar een concert ga, kijken ze me ook raar aan van wat een loser oid.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:05 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is niet alsof je voor de goede gespreken naar een (prog)rockconcert gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |