Ja lekker.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:16 schreef mcDavid het volgende:
Koffie, anyone?
Goed zo.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Uiteraard, maar geen koffie want daar zit ik nu al aan.
Hij zat hier het hele weekend al....quote:Op maandag 26 maart 2007 12:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yes, pleeeaaaase!![]()
![]()
Bent u nieuw hier?
Ben net wakker manquote:
Even terug naar een eerdere discussiequote:Op maandag 26 maart 2007 11:23 schreef OA het volgende:
[..]
Iso heeft over het algemeen alles te maken met procedures...![]()
We gaan dus lekker kletsen over klachtenafhandelingen, klantbeoordelingen, procedures mbt milieu, risicoinventarisatie, procesbeheersing.....![]()
Poeh over een uur of twee denk.quote:
gvd, wat heb je nou weer uitgespookt dan?quote:
Ik nietquote:Op maandag 26 maart 2007 12:21 schreef OA het volgende:
[..]
Hij zat hier het hele weekend al....![]()
hoi mcDavid.![]()
Welke cornflakes?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Poeh over een uur of twee denk.
Die nieuwe cornflakes is trouwens lekker.
Moet hij ook in de OP dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:21 schreef OA het volgende:
[..]
Hij zat hier het hele weekend al....![]()
hoi mcDavid.![]()
Multifruit van Quaker.quote:
Niet veel, lag er om een uur of 12 in. Maar het lijkt alsof ik een uur langer slaap nu het zomertijd is.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gvd, wat heb je nou weer uitgespookt dan?
Koffie mag toch wel?quote:art 11 Het is verboden tijdens de clubavonden te roken, te eten en/of te drinken.
Nieuw? Neuh, was er gisteren ook al even!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:18 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Yes, pleeeaaaase!![]()
![]()
Bent u nieuw hier?
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Even terug naar een eerdere discussie![]()
Dat is mijn vakgebied, en als een organisatie daar vergaderingen voor moet beleggenheeft de organisatie het niet begrepen
![]()
![]()
Vieze spammert.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[centraal] boem addoratie topic!!!
Nu ga ik eten![]()
![]()
ik vind dat er altijd en overal koffie gedronken mag worden.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:28 schreef Sebasser het volgende:
Zeg eens eer-ik?
[..]
Koffie mag toch wel?
zomeroutfit: checkquote:Op maandag 26 maart 2007 12:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het wel tijd om de zomeroutfit uit de kast te trekken vandaag.
Ik bedacht me gisteren toen ik in de trein (van me ouders naar me kamer) zat, dat het misschien handig was geweest mijn zomerjas vast weer mee te nemen! Nu loop ik dus de hele week nog in winterjasquote:Op maandag 26 maart 2007 12:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het wel tijd om de zomeroutfit uit de kast te trekken vandaag.
Maar volgens de regels van je wetenschap clubje mag dat niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik vind dat er altijd en overal koffie gedronken mag worden.
zomertijd ftw.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Niet veel, lag er om een uur of 12 in. Maar het lijkt alsof ik een uur langer slaap nu het zomertijd is.
Zomertijd
Zomerjas de gekste. Trek een dikkere trui aan ipv je winterjas?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren toen ik in de trein (van me ouders naar me kamer) zat, dat het misschien handig was geweest mijn zomerjas vast weer mee te nemen! Nu loop ik dus de hele week nog in winterjas
mijn wetenschapsclubje?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar volgens de regels van je wetenschap clubje mag dat niet.
oh oeps.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn wetenschapsclubje?
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.
wat heeft dat met mij te maken danquote:Op maandag 26 maart 2007 12:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh oeps.
Wetboek van de Technische Club
ik zet in op 4quote:Op maandag 26 maart 2007 12:40 schreef Sebasser het volgende:
Hoeveel vingers passen er in een haardroger?
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:41 schreef Kuukske het volgende:
Poep happens. Ik dacht net dat het lekker vroeg was: half 12. Maar mijn wekker staat nog niet goed.
ach, dat ene uurtje...quote:Op maandag 26 maart 2007 12:41 schreef Kuukske het volgende:
Poep happens. Ik dacht net dat het lekker vroeg was: half 12. Maar mijn wekker staat nog niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |