Zodat ik straks kan klagen dat je hem verkeerd om erin hebt gezet?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kreeg het bij deze laptop, en deze laptop is verkregen via de zaak, (powerbook G4) niks mis met m'n hardware
niet nieuwste van het nieuwste, maar loopt als een zon
Maar goed, ik zal voor deze ene keer even je UI verkeerdom in de OP zetten.
nou nee.....quote:Op maandag 26 maart 2007 11:11 schreef OA het volgende:
JJ: ben je nog dronken geweest in het weekend...![]()
je ging toch de kroegen onveilig maken?!![]()
so, what do you got?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:12 schreef eer-ik het volgende:
sublime - what I got
zie posticon.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zodat ik straks kan klagen dat je hem verkeerd om erin hebt gezet?![]()
ah, jammer...quote:Op maandag 26 maart 2007 11:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou nee.......ging niet eens door....
..maar heb toch een leuke avond gehad....
![]()
![]()
![]()
je weet tochdat ik niet drink....![]()
tis hier ook zooooo prachtig weer....quote:Op maandag 26 maart 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk dat ik deze cd maar even aan laat staan, ziende het weer.
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
got the crabbuckeet, tum tum tum tuuutuum, tum tum tum tuuutuum
goed nummer brand !![]()
was idd erg jammer....quote:Op maandag 26 maart 2007 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
ah, jammer...![]()
Ik weet dat je niet drinkt...![]()
vandaar ook ""
ohja, wat is er nou weer saai aanquote:Op maandag 26 maart 2007 11:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik moet zo weg.......en ik heb geen zin in dit soor saaie gesprekken...
![]()
Succes dan!quote:Op maandag 26 maart 2007 11:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
Vanochtend stond er een vervelende zender aan maar ik vond dat die teveel ruis had (ahuhquote:Op maandag 26 maart 2007 11:09 schreef Kuukske het volgende:
Ah Brabant FM is al verbannen van de radio?
kthxbaiquote:Op maandag 26 maart 2007 11:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van de desbetreffende post
je UI staat, op z'n kop in de huidige OP btw
wtf is een isovergadering...quote:Op maandag 26 maart 2007 11:19 schreef OA het volgende:
[..]
Succes dan!![]()
vanmiddag een lekker saaie isovergadering...![]()
Als ik vanuit mn kantoor naar buiten naar het mooiequote:Op maandag 26 maart 2007 11:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis hier ook zooooo prachtig weer....![]()
![]()
...word er helemaal vrolijk van...
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel slim.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Vanochtend stond er een vervelende zender aan maar ik vond dat die teveel ruis had (ahuh) dus de radio is heel subtiel naar 3FM gegaan
.
ISO - International Organization for Standardization.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf is een isovergadering...
Ik ken alleen maar iso's alsin bestanden
alsof dat nog een probleem is tegenwoordig.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik vanuit mn kantoor naar buiten naar het mooieweer kijk word ik helemaal niet vrolijk
![]()
Ikkuh wil buiten spelen!!!
![]()
(Die cd van Snowpatrol moet ik echt hebben)
vandaarquote:Op maandag 26 maart 2007 11:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ISO - International Organization for Standardization.
IK BEN NOG NIET WEG.......quote:Op maandag 26 maart 2007 11:19 schreef OA het volgende:
[..]
Succes dan!![]()
vanmiddag een lekker saaie isovergadering...![]()
Iso heeft over het algemeen alles te maken met procedures...quote:Op maandag 26 maart 2007 11:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf is een isovergadering...
Ik ken alleen maar iso's alsin bestanden
ach, gewoon ja en amen roepen, tenzij het echt slecht is voor je, en ondertussen enkele liters koffie wegzetten.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:23 schreef OA het volgende:
[..]
Iso heeft over het algemeen alles te maken met procedures...![]()
We gaan dus lekker kletsen over klachtenafhandelingen, klantbeoordelingen, procedures mbt milieu, risicoinventarisatie, procesbeheersing.....![]()
ahhh...moet je juist doen....het wordt een mooie en goede dag...ik voel het...quote:Op maandag 26 maart 2007 11:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik vanuit mn kantoor naar buiten naar het mooieweer kijk word ik helemaal niet vrolijk
![]()
Ikkuh wil buiten spelen!!!
![]()
(Die cd van Snowpatrol moet ik echt hebben)
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
dan mag ik je toch wel alvast succes wensen...?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
IK BEN NOG NIET WEG.......![]()
....zo makkelijk komenjullie niet van mij af...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Leuk!quote:Op maandag 26 maart 2007 11:23 schreef OA het volgende:
[..]
Iso heeft over het algemeen alles te maken met procedures...![]()
We gaan dus lekker kletsen over klachtenafhandelingen, klantbeoordelingen, procedures mbt milieu, risicoinventarisatie, procesbeheersing.....![]()
Zeker.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
dan mag ik je toch wel alvast succes wensen...?
sorry....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....je hebt gelijk....
...thnx....
![]()
![]()
!!!
ik haat het als ik geen gelijk heb.......Snowpatrol===> Open Your Eyes
Krijg je er ook een koekje bij?quote:
ben nog niet helemaal weg....quote:Op maandag 26 maart 2007 11:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je ons verlaten?
![]()
Veel succes strax.![]()
Dat laatste is waarquote:Op maandag 26 maart 2007 11:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sorry.......je hebt gelijk....
...thnx....
![]()
![]()
!!!
ik haat het als ik geen gelijk heb.......Snowpatrol===> Open Your Eyes
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat laatste is waar. Daar heb je dus gelijk in
![]()
ben alweer klaarquote:Op maandag 26 maart 2007 11:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
HEB IK GELUKKIG GISTER AL GEDAAN.......May The Force Be With You.....
![]()
![]()
![]()
Nee, maar een kamer van 6 vierkante meterquote:Op maandag 26 maart 2007 11:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat doe je snel.......heb je een supersonische stofzuiger....
![]()
quote:
The Matrixx in Nijmegen idd...quote:Op maandag 26 maart 2007 11:33 schreef eer-ik het volgende:
ga je naar de matrixx?
in nijmegen die matrixx?
Is er wat speciaals dan, of ga je er gewoon heen?
Buzzert?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:33 schreef buzzer het volgende:
De topics vliegen voorbij
En Sebasser: niet meer doen. Deze keer laat ik het bij een waarschuwing, maar het mag gewoon niet, en dat weet je best wel
quote:
met een jaren 70/80 avond kan ik ook altijd wel lachen iddquote:Op maandag 26 maart 2007 11:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
The Matrixx in Nijmegen idd......jaren 70/80 avond...
![]()
...weet je HOE VET....
![]()
snowpatrl===> The Finish Line
en dat is 4,5 dag te langquote:Op maandag 26 maart 2007 11:33 schreef Kuukske het volgende:
Vrijdag is nog maar 4.5 dagen van ons verwijderd.
ja hequote:Op maandag 26 maart 2007 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
stofzuigen in 3 minuten is best snel trouwens
nee lieve schat....quote:Op maandag 26 maart 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
met een jaren 70/80 avond kan ik ook altijd wel lachen idd
Ga je verkleed?
True true.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
en dat is 4,5 dag te lang
Ik ben er weer ekkes![]()
![]()
NZB?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:37 schreef Sebasser het volgende:
Je moet eerst de NZB nog maken, en alles.
en je hebt er verder vrij weinig aan als je niet het programma en een abo danwel een goeie isp hebt.
en dat werkt bij jou wel?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:37 schreef Sebasser het volgende:
Mijn nieuwe Fok!header
[afbeelding]
(c) scarefreak
whehe. volgens mij ga ik die nooit krijgen.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Hoe is het?
Heb je de vracht koffiepads nog ontvangen?
nou ben k et wel nieuwschierig.....quote:Op maandag 26 maart 2007 11:33 schreef buzzer het volgende:
De topics vliegen voorbij
En Sebasser: niet meer doen. Deze keer laat ik het bij een waarschuwing, maar het mag gewoon niet, en dat weet je best wel
Ja, een soort van nsb.quote:
ik kom hier nog wel even op terugquote:Op maandag 26 maart 2007 11:36 schreef Sebasser het volgende:
Oh, wacht.
dat nzb linkje?
Is dat ook al verboden?
Toch alleen directe linkjes en shit, en torrents?
met FF ja, greasemonkey.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en dat werkt bij jou wel?
Heb je die shit met dat aapje gebruikt?
ben effe de naam kwijt
hey indah....quote:Op maandag 26 maart 2007 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe. volgens mij ga ik die nooit krijgen.
Oh, jammerquote:Op maandag 26 maart 2007 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe. volgens mij ga ik die nooit krijgen.
Heb jij toevallig zo'n mooiequote:Op maandag 26 maart 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
met een jaren 70/80 avond kan ik ook altijd wel lachen idd
Ga je verkleed?
oh, okquote:Op maandag 26 maart 2007 11:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, een soort van nsb.
Het zegt waar bepaalde bestanden te vinden zijn, en zo kan je ze dus downloaden.
Klinkt nog steeds gezellig (hoewel ik me nog geen "oudje" wil noemenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee lieve schat.......tis geen verkleed avond....
...gewoon wat oudjes bij elkaar....
![]()
Jaquote:Op maandag 26 maart 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb jij toevallig zo'n mooieafro-pruik? Ik woon in de buurt.
![]()
heb je een linkje?quote:
MPG.....quote:Op maandag 26 maart 2007 11:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds gezellig (hoewel ik me nog geen "oudje" wil noemen![]()
)
Het maakt mij geen kloot uit tussen wat voor volk ik loop, als het maar gezellig is.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG.....![]()
![]()
![]()
...ik ben ook nog geen oudje..
...maar zo er wel vaak naar öns" gekeken als we ergens anders gaan tusse al die pubers....
...maar gezellie wordt het zekers....
![]()
![]()
![]()
ik heb de vraag even achter neergelegd Alleen de link, dus niet aan jou gekoppeld)quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb jij toevallig zo'n mooieafro-pruik? Ik woon in de buurt.
![]()
bedden optillenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja he
Maar 6 vierkante meter is écht klein, zelfs nog m'n bed omhoog getild, en daar het stof onder vandaan gezogen
Nou doe je best zou ik zeggenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
dit is echt te erg, het topic is al bijna een uur open
Kan beter hoor...
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het maakt mij geen kloot uit tussen wat voor volk ik loop, als het maar gezellig is.
Inderdaad, in de eerste café zaterdag met onze groep nog tussen de 40ers en 50ers gezeten, maar het was er wel gezeliig en goede muziekquote:Op maandag 26 maart 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het maakt mij geen kloot uit tussen wat voor volk ik loop, als het maar gezellig is.
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
dit is echt te erg, het topic is al bijna een uur open
Kan beter hoor...
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Inderdaad, in de eerste café zaterdag met onze groep nog tussen de 40ers en 50ers gezeten, maar het was er wel gezeliig en goede muziek
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
Bob marley pruik heb ik ook nog wel, incl. pet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |