Ik moet mijne even vanaaf door mn vent laten verlenterenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:51 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
he jij hebt bijna net zo'n gave avatar als ik
Heel binnekort. Ik kijk hier door mijn raampje en ik zie dat de berkenboom al van die stuifmeel hangers heeft.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Die kut hooikoorts zal binnenkort wel weer komen![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef thedude0 het volgende:
Van mij mag het weer gaan vriezen, kut hitte.
Kou.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:13 schreef thedude0 het volgende:
Van mij mag het weer gaan vriezen, kut hitte.
*voor stemtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed idee, het terrasseizoen in maart openen
ooh terrasje doenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed idee, het terrasseizoen in maart openen
Dat was toch wel het eerste waar ik aan dacht toen ik hoorde dat het weer mooi weer werd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:30 schreef Ltd. het volgende:
[..]
ooh terrasje doen![]()
had ik nog helemaal niet aan gedacht![]()
L E N T E
![]()
Eensch isquote:Op maandag 26 maart 2007 10:39 schreef Qwea het volgende:
Lente rulez
[afbeelding]
[afbeelding]Wees hier blij dat het lente is
*blij is
nu nu nu nu nuquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:25 schreef Tuvai.net het volgende:
Heerlijk die 15+ graadjes weer. Over paar weekjes kunnen we weer lekker buiten om 't terrasje zitten tot middernacht.
Pardon??? TOch lekker zo,n hoerige kut baggermug die je lekker in je ass priktquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
nu nu nu nu nu!
Alleen die hoeren kut bagger muggen en wespen mogen ophoeren dan hoor
ja heerlijk man. Lig je lekker te neuken, prikken 20 muggen in je reet. Nee,lekker manquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:35 schreef missblack het volgende:
[..]
Pardon??? TOch lekker zo,n hoerige kut baggermug die je lekker in je ass prikt![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja heerlijk man. Lig je lekker te neuken, prikken 20 muggen in je reet. Nee,lekker man
Ohw, nouja. Donderdag en vrijdag zitten toch de meesten op hun werk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:02 schreef Qwea het volgende:weer lekker weer.
Godverdomme,morgen en vrijdag hoeren kutweer, maar zaterdag en zondag wel hendig sjiek lekker weer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |