als je het pas geleden hebt gekocht bij de parfummerie, dan kun je het misschien nog ruilen voor een nummer 2. leg dan gewoon uit dat dit te heftig is voor je huid. volgens mij mag je bij dure merken als Clinique teruggaan als je niet tevreden bent. Iig ik ken een meisje dat bij ICI paris een hele set clinique nummer 1 had gehaald, maar ze kon er blijkbaar niet tegen en kreeg een droge huid enr ode bultjes. ze heeft toen ze hele set binnen 1 week teruggebracht en haar geld terug gekregen. dus als het echt te heftig is voor je huid, dan is het het proberen waard.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:49 schreef Liebe het volgende:
Ik gebruik het drie stappen plan van clinique maar ik ben toch niet helemaal tevreden. Ik denk dat ik met biotherm beter af was, maar ik moest van m'n moeder gelijk de grootverpakking kopen, en ik was er eigenlijk van overtuigd dat het een goed product was, want ik hoorde alleen maar positieve dingen. Of denken jullie dat mijn huid nog een beetje moet wennen?
Ik heb een gecombineerdvette huid en gebruik dus type 3. Maar ik krijg er een enorme trekkerige glimkop van.
tsja ik vind de lotion niet zo, het is grotendeels alcohol en dat droogt je huid uit(dat trekkerige waar jij het over had). maar als je een vette huid hebt is dat alleen niet zo;n probleem. ik heb nu een lotion van een ander merk, al sla ik lotion ook vaak helemaal over.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:50 schreef Liebe het volgende:
Nee, het is niet te heftig, alleen mijn huid gaat er door glimmen zegmaar. Met biotherm had ik dat niet (dat was dan ook wel met matterende bestanddelen.)
Ik denk idd dat mijn huid ff had moeten wennen, want nu (2 dagen later maar), werkt het prima, ondanks dat ik wel een beetje glimmende huid krijg.
Overigens, de lotion achterwege laten (bedoel je stap 2? Met het watje zegmaar :p), lijkt me niet echt slim hoor! Het hele programma draait juist om stap 2!
tsja dan kun je een dun laagje poeder aanbrengen op de vette delen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:35 schreef Liebe het volgende:
Ik heb de geldus dat zit wel goed.
Maar affijn, een glimmende huid hád ik altijd wel. No matter wat voor producten ik gebruikte, alleen bij biotherm niet meer, omdat dat dus matteerde, maar dat zit wel goed dus.
die paarse zijn ook van cliniquequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Van welk merk?
Ik heb ze echt make-up verwijder doekjes van kruitvat eigen merk, dat haalt wel een hoop make-up weg, maar geeft niet echt een schone huid gevoel.
Ik ben net Clinique aan het ontdekken en heb wel interesse. Wat voor dingetjes zitten ertussen? Ik woon in Rijswijk en werk in Den Haag dus ophalen is geen probleemquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, nu je het zegt: ik heb nog een berg ongebruikte Clinique-proefjes. Kan ik daar iemand mee verblijden? Ophalen in Den Haag.
Oe dat klinkt wel heel erg goed, kan ik wel aardig mee aan de slag om van alles uit te proberenquote:Op zondag 16 maart 2008 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
BBQ-kip, vanalles: driestappenplan, superdefense, iets van repairwear voor ogen, uh, minimakeupjes, nog zo'n moisturizer... Je krijgt er gratis nog n paar Biotherm-, Lancome- en l'Occitane-monsters bij
Als je wat kleine flesjes of potjes hebt, kan ik je ook wel een proefje make-upremover en exfolierende meuk en pore-minimizer geven... Ik heb dat soort spullen allemaal 'dubbel' van verschillende merken.
Kun je het niet via Amazon of Strawberry ofzo bestellen? Met de huidige stand van de dollar kost het allemaal geen drol meer, zelfs inclusief verzendkosten.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:09 schreef Keroppi het volgende:
Wat wel relaxed is van Clinique is dat ze nu die kleine doosjes hebben met het drie stappen plan om te proberen. Ik geloof dat ik er in de afgelopen 3 mnd toch wel drie achterover heb gedrukt (hmm dit klinkt alsof ik ze gejat heb).
Ik gebruik met die kitjes dus af en toe een keer tussendoor het 3 stappen plan, want die stap 2 vind ik echt veel te agressief voor 2x daags gebruik. En daarbij komt het nog dat Clinique hier zo verschrikkelijk duur is vergeleken met de VS. Daar betaalde ik 23 dollar voor DDMG die hier 45 euro kost. Dat is meer dan het dubbele!
En begrijp ik nou goed dat DDMG niet eens een dagcreme is? Zo heb ik 'm wel gebruikt
Maar iemand had het hier over een matterend 3 stappen van systeem, wat is dat dan?
Ik was helemaal enthousiast over deze optie (Amazon) maar om een of andere reden willen ze Clinique (en Benefit, wat niet eens in Nl te verkrijgen is) niet naar Nederland zendenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kun je het niet via Amazon of Strawberry ofzo bestellen? Met de huidige stand van de dollar kost het allemaal geen drol meer, zelfs inclusief verzendkosten.
* BBQ-kip binnenkort ook weer wat boeken gaat bestellen en na het uitproberen van de proefjes van Clinique dan ook maar eens gaat rondkijken op Amazon
Er is ook een rozige creme in een potje genaamd Moisture Surge Extended Thirst Relief die zorgt ervoor dat je huid echt niet uitdroogt. Ik gebruik die als ik echt overal losse velletjes heb. Verder is de scrub die warm wordt als deze met water in aanraking komt ook erg goed.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:51 schreef Mehehelzs het volgende:
Ik ga vanavond richting de bijenkorf om wat nieuwe spulletjes aan te schaffen.
Mijn huid:
- Snel droog. Ik gebruik een vochtinbrengende creme van clarins, deze werkt echt geweldig.
- Snel losse velletjes
- Onzuiverheden & Grove poriën
- Hele lichte huid met sproetjes
Ik gebruik nu het 3 stappenplan van clinique nummer 2. Ik heb de groene fles in milde vorm, daarna de paarse lotion met nummer 2 en daarna de lotion nummer 2. Deze stappen werden mij toen aangeraden. Vaak vind ik het heel lekker om het 3 stappen plan te gbruiken, maar soms heb ik ook het idee dat het mijn huid nog meer uitdroogt.
Ik wil sowieso de crime gaan halen die je poriën verkleint, ik lees overal dat het heel erg goed helpt. Iemand verder nog tips?
Klopt, die zag ik gister ook! Ik heb wel het potje gehaald maar dan de blauwe, de dagcreme. Misschien dat ik jouw potje er ook nog bij haal, had alleen op dat moment niet echt het geld want ik heb ook die nieuwe foundation voor onzuivere huid gehaald van clinique en het serum voor poriën kleiner te makenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:22 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Er is ook een rozige creme in een potje genaamd Moisture Surge Extended Thirst Relief die zorgt ervoor dat je huid echt niet uitdroogt. Ik gebruik die als ik echt overal losse velletjes heb. Verder is de scrub die warm wordt als deze met water in aanraking komt ook erg goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |