abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52285138
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:49 schreef Liebe het volgende:
Ik gebruik het drie stappen plan van clinique maar ik ben toch niet helemaal tevreden. Ik denk dat ik met biotherm beter af was, maar ik moest van m'n moeder gelijk de grootverpakking kopen, en ik was er eigenlijk van overtuigd dat het een goed product was, want ik hoorde alleen maar positieve dingen. Of denken jullie dat mijn huid nog een beetje moet wennen?

Ik heb een gecombineerdvette huid en gebruik dus type 3. Maar ik krijg er een enorme trekkerige glimkop van.
als je het pas geleden hebt gekocht bij de parfummerie, dan kun je het misschien nog ruilen voor een nummer 2. leg dan gewoon uit dat dit te heftig is voor je huid. volgens mij mag je bij dure merken als Clinique teruggaan als je niet tevreden bent. Iig ik ken een meisje dat bij ICI paris een hele set clinique nummer 1 had gehaald, maar ze kon er blijkbaar niet tegen en kreeg een droge huid enr ode bultjes. ze heeft toen ze hele set binnen 1 week teruggebracht en haar geld terug gekregen. dus als het echt te heftig is voor je huid, dan is het het proberen waard.
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:50:41 #102
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_52306272
Nee, het is niet te heftig, alleen mijn huid gaat er door glimmen zegmaar. Met biotherm had ik dat niet (dat was dan ook wel met matterende bestanddelen.)
Ik denk idd dat mijn huid ff had moeten wennen, want nu (2 dagen later maar), werkt het prima, ondanks dat ik wel een beetje glimmende huid krijg.

Overigens, de lotion achterwege laten (bedoel je stap 2? Met het watje zegmaar :p), lijkt me niet echt slim hoor! Het hele programma draait juist om stap 2!
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_52307236
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:50 schreef Liebe het volgende:
Nee, het is niet te heftig, alleen mijn huid gaat er door glimmen zegmaar. Met biotherm had ik dat niet (dat was dan ook wel met matterende bestanddelen.)
Ik denk idd dat mijn huid ff had moeten wennen, want nu (2 dagen later maar), werkt het prima, ondanks dat ik wel een beetje glimmende huid krijg.

Overigens, de lotion achterwege laten (bedoel je stap 2? Met het watje zegmaar :p), lijkt me niet echt slim hoor! Het hele programma draait juist om stap 2!
tsja ik vind de lotion niet zo, het is grotendeels alcohol en dat droogt je huid uit(dat trekkerige waar jij het over had). maar als je een vette huid hebt is dat alleen niet zo;n probleem. ik heb nu een lotion van een ander merk, al sla ik lotion ook vaak helemaal over.
voor het exfoileren gebruik ik af en toe BHA lotion en scrub ik mijn huid 1 keer per week.

en dat glimmen: heb je wel de ddmg? want de ddml is behoorlijk vettig, die zzal dus wel glimmen, maar de ddmg daar krijg ik een mooie matte huid van...
  zondag 12 augustus 2007 @ 17:35:26 #104
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_52308164
Ik heb de gel dus dat zit wel goed.
Maar affijn, een glimmende huid hád ik altijd wel. No matter wat voor producten ik gebruikte, alleen bij biotherm niet meer, omdat dat dus matteerde, maar dat zit wel goed dus.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_52311642
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:35 schreef Liebe het volgende:
Ik heb de gel dus dat zit wel goed.
Maar affijn, een glimmende huid hád ik altijd wel. No matter wat voor producten ik gebruikte, alleen bij biotherm niet meer, omdat dat dus matteerde, maar dat zit wel goed dus.
tsja dan kun je een dun laagje poeder aanbrengen op de vette delen?
of van de clinique pore minimizer lijn. de refining lotion matteert heel goed.
pi_52738931
Ik gebruik nu al een aantal maanden clinique en ik ben super tevreden. Vroeger had ik echt zo'n rommelhuid. Niets schokkends, maar altijd wel bultjes, vlekjes of een grauwige kleur.

Nu ik echt consequent het 3 stappen plan gebruik, 's ochtends en 's avonds, afgewisseld met de anti blemish lijn. (ook 3 stappen, alleen stap 1 is een blokje zeep en stap 3 is een andere nachtgel) kreeg ik van de week ineens kort achter elkaar twee compimentjes over mn huid !

Ik zoek nog wel een sneller alternatief voor stap 1. Ik heb niet altijd zin mn gezicht te wassen. Als ik toch onder de douche sta neem ik het altijd wel mee, maar soms heb ik geen zin om te douchen voor het slapen gaan en dan vind ik mn gezicht wassen wel een heel gedoe. Als ik dan make-up heb gedragen die dag haal ik die eraf met zo'n doekje, en daarna gebruik ik de lotion. Als ik geen make-up heb gebruikt ga ik gelijk naar stap 2. Maar in beiden gevallen is het watje dan gewoon nog vies, met aan andere lotion kun je dan lekker boenen, maar de nummer 2 van clinique mag je maar 1 keer over je huid halen. Ik merk ook dat wanneer ik er echt mee boen dat mn gezicht onwijs begint te trekken. Dus dat doe ik dus maar niet.
Maar dan heb ik niet echt het gevoel dat mn gezicht goed schoon is. Iemand hier een tip voor?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 07:38:02 #107
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_52744829
Heb je die schoonmaak doekjes wel eens geprobeerd zit in een paarse verpakking. Die werken bij mij heel erg goed
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_52744837
Van welk merk?
Ik heb ze echt make-up verwijder doekjes van kruitvat eigen merk, dat haalt wel een hoop make-up weg, maar geeft niet echt een schone huid gevoel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_52754443
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 07:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Van welk merk?
Ik heb ze echt make-up verwijder doekjes van kruitvat eigen merk, dat haalt wel een hoop make-up weg, maar geeft niet echt een schone huid gevoel.
die paarse zijn ook van clinique
take the day off doekjes

ik vidn het juist lekker om mijn gezicht schoon te maken met de (liquid) soap. dat water in je gezicht plensen geeft zon lekker fris gevoel.

maar sinds een paar maanden reinig ik alleen nog maar savonds uitgebreid mijn gezicht, en smorgens doe ik soms alleen ff een beetje tonic op een watje over mn gezicht heen. dat blijkt voor mij genoeg.
pi_52757862
Mja, zoals ik het nu doe is het ook genoeg voor mn huid. Het gaat me echt om het frisse gevoel wat ik mis.
Ik zal eens kijken of ik die doekjes van clinique een beetje betaalbaar vind.
pi_53279255
Ik was zaterdaqg in de bijenkorf en ben daar echt fantastisch goed geadviseerd.. Natuurlijk weer vanalles gekocht.

De ddml hoef je niet over je hele gezicht te smeren, maar alleen de drogere plekken is voldoende. Zeker je voorhoofd en rond je ogen en hals.

De dagcreme absoluut niet overslaan want die beschermt je huid juist goed en dat doen de ddml en ddmg niet. En dat terwijl ik dat nog weleens overlsoeg omdat het anders te glimmend werd.

Ik heb nu ook 7 days scrub erbij. En ik heb make-up van clinique erbij gekocht.

Ze vertelde eok over total turnaround dat het fantastisch werkt. Maar dat het ook tjidelijk is want als je het niet meer gebruikt zie je ook gelijk dat het stralende van je huid een beetje verdwijnt. De verkoopster vertelde dat ze dat zelf goed kon merken.

Verder nog uitleg gekregen over die pore minimizer lijn. Daar ga ik ook nog wat dingen van kopen. Werd me nu anders wat te gek
pi_57395263
Hoera! Nu actieweken bij de Douglas!

Bij aankoop van 50 euro een tasje kado. Mijn superdefense was op, dus die wilde ik hebben en de vorige keer wilde ik een lipgloss kopen die toen op was. Nog een kadootje voor een jarige vriend erbij en hoera, ik zat op 50 euro!

In het tasje zit: DDML. Ik gebruik zelf DDMG, maar deze is handig voor in mn tas. Happy, lekker geurtje, past denk ik wel goed bij de lente. High impact mascara, zwart dus altijd goed. Moisture Surge Extra. Ik heb normaal een vette huid, maar dit is denk ik lekker voor na het zonnen. 7day scrub cream. Ik heb nu die andere scrub, maar ik weet nu al dat ik over ga stappen naar 7 day, voelt veel fijner aan. En een lippenstift. Maar dat is geloof ik niet echt een kleur die ik ga gebruiken, ben sowieso niet van de lippenstift.
Al met al best een fijn setje dus!
pi_57395434
Oh, nu je het zegt: ik heb nog een berg ongebruikte Clinique-proefjes. Kan ik daar iemand mee verblijden? Ophalen in Den Haag.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 19:11:11 #114
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_57399363
Ik heb vandaag even het 3 stappen systeem bijgehaald.

Ik heb nu de zeep in een pompje gekocht. Eens kijken of dat beter bevalt dan het stuk zeep.
De grootste fles die ze hadden (Amerikaans formaat met pompje) was nu voor de prijs van de gewone grote fles. Dus die heb ik maar meegenomen. En dan nog de gewone lotion.

Tevens heb ik de city block sheer gekocht speciaal voor de zomer.

En ik kreeg nog een extra proefje met oogcreme mee, waarvan ik nog een potje heb staan. En het cadeautje dat erbij zat daar zaten 2x een 7day scrub in en nog een extra mascara. Ben benieuwd hoe de mascara is.
Everyone has secrets !
  zaterdag 15 maart 2008 @ 23:57:53 #115
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57405350
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, nu je het zegt: ik heb nog een berg ongebruikte Clinique-proefjes. Kan ik daar iemand mee verblijden? Ophalen in Den Haag.
Ik ben net Clinique aan het ontdekken en heb wel interesse. Wat voor dingetjes zitten ertussen? Ik woon in Rijswijk en werk in Den Haag dus ophalen is geen probleem
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_57412958
BBQ-kip, vanalles: driestappenplan, superdefense, iets van repairwear voor ogen, uh, minimakeupjes, nog zo'n moisturizer... Je krijgt er gratis nog n paar Biotherm-, Lancome- en l'Occitane-monsters bij

Als je wat kleine flesjes of potjes hebt, kan ik je ook wel een proefje make-upremover en exfolierende meuk en pore-minimizer geven... Ik heb dat soort spullen allemaal 'dubbel' van verschillende merken.
  FOK!fossiel zondag 16 maart 2008 @ 22:09:22 #117
1455 Keroppi
kool kikker
pi_57421297
Wat wel relaxed is van Clinique is dat ze nu die kleine doosjes hebben met het drie stappen plan om te proberen. Ik geloof dat ik er in de afgelopen 3 mnd toch wel drie achterover heb gedrukt (hmm dit klinkt alsof ik ze gejat heb ).

Ik gebruik met die kitjes dus af en toe een keer tussendoor het 3 stappen plan, want die stap 2 vind ik echt veel te agressief voor 2x daags gebruik. En daarbij komt het nog dat Clinique hier zo verschrikkelijk duur is vergeleken met de VS. Daar betaalde ik 23 dollar voor DDMG die hier 45 euro kost. Dat is meer dan het dubbele!

En begrijp ik nou goed dat DDMG niet eens een dagcreme is? Zo heb ik 'm wel gebruikt

Maar iemand had het hier over een matterend 3 stappen van systeem, wat is dat dan?
Chick on a mission
  zondag 16 maart 2008 @ 22:43:45 #118
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57422115
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
BBQ-kip, vanalles: driestappenplan, superdefense, iets van repairwear voor ogen, uh, minimakeupjes, nog zo'n moisturizer... Je krijgt er gratis nog n paar Biotherm-, Lancome- en l'Occitane-monsters bij

Als je wat kleine flesjes of potjes hebt, kan ik je ook wel een proefje make-upremover en exfolierende meuk en pore-minimizer geven... Ik heb dat soort spullen allemaal 'dubbel' van verschillende merken.
Oe dat klinkt wel heel erg goed, kan ik wel aardig mee aan de slag om van alles uit te proberen
Wat wil je ervoor terug hebben?
Als je me een PM zou willen sturen (zojuist geactiveerd, hoezee ) kunnen we even wat afspreken voor binnenkort.

Bedankt en groetjes Kip
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 16 maart 2008 @ 22:46:17 #119
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57422189
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:09 schreef Keroppi het volgende:
Wat wel relaxed is van Clinique is dat ze nu die kleine doosjes hebben met het drie stappen plan om te proberen. Ik geloof dat ik er in de afgelopen 3 mnd toch wel drie achterover heb gedrukt (hmm dit klinkt alsof ik ze gejat heb ).

Ik gebruik met die kitjes dus af en toe een keer tussendoor het 3 stappen plan, want die stap 2 vind ik echt veel te agressief voor 2x daags gebruik. En daarbij komt het nog dat Clinique hier zo verschrikkelijk duur is vergeleken met de VS. Daar betaalde ik 23 dollar voor DDMG die hier 45 euro kost. Dat is meer dan het dubbele!

En begrijp ik nou goed dat DDMG niet eens een dagcreme is? Zo heb ik 'm wel gebruikt

Maar iemand had het hier over een matterend 3 stappen van systeem, wat is dat dan?
Kun je het niet via Amazon of Strawberry ofzo bestellen? Met de huidige stand van de dollar kost het allemaal geen drol meer, zelfs inclusief verzendkosten.
* BBQ-kip binnenkort ook weer wat boeken gaat bestellen en na het uitproberen van de proefjes van Clinique dan ook maar eens gaat rondkijken op Amazon
  FOK!fossiel maandag 17 maart 2008 @ 23:23:46 #120
1455 Keroppi
kool kikker
pi_57443069
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Kun je het niet via Amazon of Strawberry ofzo bestellen? Met de huidige stand van de dollar kost het allemaal geen drol meer, zelfs inclusief verzendkosten.
* BBQ-kip binnenkort ook weer wat boeken gaat bestellen en na het uitproberen van de proefjes van Clinique dan ook maar eens gaat rondkijken op Amazon
Ik was helemaal enthousiast over deze optie (Amazon) maar om een of andere reden willen ze Clinique (en Benefit, wat niet eens in Nl te verkrijgen is) niet naar Nederland zenden
Chick on a mission
pi_78727093
schupje omdat het kan
pi_79022295
Ik ga vanavond richting de bijenkorf om wat nieuwe spulletjes aan te schaffen.

Mijn huid:
- Snel droog. Ik gebruik een vochtinbrengende creme van clarins, deze werkt echt geweldig.
- Snel losse velletjes
- Onzuiverheden & Grove poriën
- Hele lichte huid met sproetjes

Ik gebruik nu het 3 stappenplan van clinique nummer 2. Ik heb de groene fles in milde vorm, daarna de paarse lotion met nummer 2 en daarna de lotion nummer 2. Deze stappen werden mij toen aangeraden. Vaak vind ik het heel lekker om het 3 stappen plan te gbruiken, maar soms heb ik ook het idee dat het mijn huid nog meer uitdroogt.

Ik wil sowieso de crime gaan halen die je poriën verkleint, ik lees overal dat het heel erg goed helpt. Iemand verder nog tips?
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:22:52 #123
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_79029124
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:51 schreef Mehehelzs het volgende:
Ik ga vanavond richting de bijenkorf om wat nieuwe spulletjes aan te schaffen.

Mijn huid:
- Snel droog. Ik gebruik een vochtinbrengende creme van clarins, deze werkt echt geweldig.
- Snel losse velletjes
- Onzuiverheden & Grove poriën
- Hele lichte huid met sproetjes

Ik gebruik nu het 3 stappenplan van clinique nummer 2. Ik heb de groene fles in milde vorm, daarna de paarse lotion met nummer 2 en daarna de lotion nummer 2. Deze stappen werden mij toen aangeraden. Vaak vind ik het heel lekker om het 3 stappen plan te gbruiken, maar soms heb ik ook het idee dat het mijn huid nog meer uitdroogt.

Ik wil sowieso de crime gaan halen die je poriën verkleint, ik lees overal dat het heel erg goed helpt. Iemand verder nog tips?
Er is ook een rozige creme in een potje genaamd Moisture Surge Extended Thirst Relief die zorgt ervoor dat je huid echt niet uitdroogt. Ik gebruik die als ik echt overal losse velletjes heb. Verder is de scrub die warm wordt als deze met water in aanraking komt ook erg goed.
Everyone has secrets !
pi_79049791
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:22 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

Er is ook een rozige creme in een potje genaamd Moisture Surge Extended Thirst Relief die zorgt ervoor dat je huid echt niet uitdroogt. Ik gebruik die als ik echt overal losse velletjes heb. Verder is de scrub die warm wordt als deze met water in aanraking komt ook erg goed.
Klopt, die zag ik gister ook! Ik heb wel het potje gehaald maar dan de blauwe, de dagcreme. Misschien dat ik jouw potje er ook nog bij haal, had alleen op dat moment niet echt het geld want ik heb ook die nieuwe foundation voor onzuivere huid gehaald van clinique en het serum voor poriën kleiner te maken de foundation is heerlijk trouwens!!!
pi_93211157
Vanwege de Insiders-actie waardoor ik vandaag het Clinique 3 stappen pakket heb ontvangen:
SCHOP!

Ik heb het pakket voor huidtype 4. Ben erg benieuwd of het wat doet. Vanavond eens goed bestuderen welk flesje waar voor is en dan aan de slag. Ik lees hier dat Clinique producten ook erg goed zijn om porien te verkleinen. Waarom wist ik dat niet eerder? :(
Nou eerst maar eens dit proberen! Ben benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')