Huh? Dan hebben ze dat gewoon fout hoor, bij de Ici Paris! Op mijn potje Superdefense (normal to oily skin, het is nl best een vettige creme vind ik) staat SPF 25... Dus hoef je geen zonnespul te gebruiken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:46 schreef Pau100 het volgende:
All about eyes vind ik ook geweldig spul! Die pore minimizer lijkt me ook wel wat. maar ik heb nu dat urnaround serum. Wie gebrukt dat nog meer? Ik weet ook niet hoe ik dat Pore minimezer nog in moet passen bij de rest.
En dat superdefense is fijn spul. maar beschermt niet tegen de zom heb ik gehoord bij de ici paris. Dan moet je nog echt een zonnefactor gebruiken. maar moet dat er dan overheen? Weet iemand dat? Zo'n gedoe allemaal
? Face Sun gel ofzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:15 schreef ColdFeet het volgende:
Sorryyyyy.
Ik heb niet zoveel nieuws te melden over mijn cliniqueproducten.
Oh ja, weet je wat echt tof is? De zonneproducten. Die transparante gel is echt heel fijn, moet 2 min. drogen maar dan plakt ie dus echt echt echt niet meer.
uh... over welke creme heb je het eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef Pau100 het volgende:
Ohja, had nog even nagevrgaad over die spf factor bij de douglas. Dat is inderdaad niet voldoende om mee in de zon op een terras ofzo te zitten. Beschermt wel in de winter en voorjaar enzo. Maar niet als je echt in de zon gaat zitten. Ze adviseren dan toch nog een zonneproduct erover te smeren...
Volgens mij gaat dit weer over de Superdefense!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:51 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
uh... over welke creme heb je het eigenlijk?
Maar die heeft SPF25! Dat is heel erg hoog!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef Furia het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit weer over de Superdefense!
hmm dat lijkt me best raarquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:54 schreef Pau100 het volgende:
Ja het ging over de superdefense. Sorry dat dat niet zo duidelijk was..
En het verbaasde mij dus ook omdat er wel spf25 in zit.
Die vrouw bij de Douglas zei dus dat dit straks volgens de nieuwe richtlijnen ook niet meer zo op de potjes mag staan. omdat het niet dezelfde bescherming biedt als een factor in een zonnebrandproduct. Hetzelfde verhaal vertelde ook een vrouw bij Ici Paris. Dus daarom ging ik twijfelen. Ze zeggen dat het wel beschermt en natuurlijk beter dan een creme die dit niet heeft. Maar dat als je er met een gewone huid (dus niet spierwit met rood haar enzo) mee echt in de zon gaat dat het niet voldoende is. Wel voor gewoon een boodschapje doen in de zon enzo. Maar niet echt urenlang in de zon op een terras of buiten zijn...
ik heb er nog even naar gekeken, en er staat een SPF25 (dus voor UVB stralen) en er staat ook bij dat het UVA tegenhoudt. Ik ben opzoek naar een creme met een zonnefilter, dus zat aan superdefense te denken, maar als jij zegt dat die volgens de parfumerie niet goed beschermt....quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:52 schreef Pau100 het volgende:
Dat weet ik niet eigenlijk.. Er staat gewoon spf 25
avobenzone is zonder stabiliser onstabiel, en de UVA bescherming is na een uur dus bijna weg.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:35 schreef Pau100 het volgende:
Jeetje snowqueen. Ik ben even weg van t forum en jij hebt een heel onderzoek verricht
Ik hoef niet meer op t potje te kijken voor die ingredienten dus?
Volgens de mensem bij ici en douglas werken ook andere producten net volledig genoeg, net zo min als clinique.. Of het de reden is die jij hierboven uitlegt, weet k natuurlijk niet. Ik las laatst wel in een tijdschrift (welke weet ik dus niet meer was in een wachtkamer). Dat de claim zonnefilter of beschermer zoals spf 5 of 15 o.i.d. niet meer op dagcrfemes mag komen te staan straks omdat dit de ilussie wekt dat het evengoed werkt als een goede sunblock. En dat is dus zeker niet het geval. Maar dat zou betekenen dat dit ook niet bij de producten van Loreal zo is. En hoe werkt het dan bij officiele zonneproducten? Die hebben dat toch ook opgelsot met dat avobenzene?
misschien is dit de reden?:quote:Op maandag 21 mei 2007 22:35 schreef Pau100 het volgende:
Volgens de mensem bij ici en douglas werken ook andere producten net volledig genoeg, net zo min als clinique.. Of het de reden is die jij hierboven uitlegt, weet k natuurlijk niet. Ik las laatst wel in een tijdschrift (welke weet ik dus niet meer was in een wachtkamer). Dat de claim zonnefilter of beschermer zoals spf 5 of 15 o.i.d. niet meer op dagcrfemes mag komen te staan straks omdat dit de ilussie wekt dat het evengoed werkt als een goede sunblock. En dat is dus zeker niet het geval.
quote:je moet echt dik smeren, want als je bijv. een factor 50 dun smeert, ben je niet beter beschermt dan met bijv. een factor 2, maw: je verbrandt nog razensnel. Er zijn ook aanwijzingen dat dun smeren zelfs averechts werkt, je huid meer uv-licht zou absorberen dan gezond is, waardoor een uv-filter dus zelfs schadelijk zou kunnen zijn.
Denk ook niet, ik heb al een dagcreme met factor 20 op, dus dat is voldoende. Zo'n dagcreme smeer je namelijk lang zo dik niet op als een zonnebrandproduct, en je moet dus dik smeren voor effectieve bescherming.
weet ik niet. ligt eraan wat de ingredienten zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:41 schreef Pau100 het volgende:
Pff lastig allemaal zo he? En de zonnebrandcremes van Clinique dan? Zijn die wel goed? Die gebruik ik namelijk ook.
.
Ik heb gewoon mijn eigen travelkitje: de oogcreme heb ik bij de ici paris of douglas vandaan, zo'n klein potje. Verder heb ik 2 minipotjes en 2 miniflesjes voor per stuk iets van 0,30 bij de Etos vandaan. Daarin heb ik de ddmg, superdefense, step 1 en step 2 gedaan! In verhouding natuurlijk veel goedkoper en handiger dan die blisters!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
Kan ik trouwens iemand verblijden met van die travelkitjes van Clinique? Ik heb er 2 met 4 x het driestappenplan elk, van die blisterdingen zeg maar. ik heb van een dag de lotion (type 2) en de ddml gebruikt, maar die laatste vind ik veel te vet, ik gebruik zelf ddmg. Maar als t je type is, is het wellicht fijn voor op vakantie ofzo. Of als je t wilt testen.
Afijn, ik zag dat een of andere dude op marktplaats allerlei monsters probeert te verkopen, wat ik behoorlijk zot vind, maar blijkbaar zijn proefjes ook populair. Ik hoef er iig geen geld voor
lief van jequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
Kan ik trouwens iemand verblijden met van die travelkitjes van Clinique? Ik heb er 2 met 4 x het driestappenplan elk, van die blisterdingen zeg maar. ik heb van een dag de lotion (type 2) en de ddml gebruikt, maar die laatste vind ik veel te vet, ik gebruik zelf ddmg. Maar als t je type is, is het wellicht fijn voor op vakantie ofzo. Of als je t wilt testen.
Afijn, ik zag dat een of andere dude op marktplaats allerlei monsters probeert te verkopen, wat ik behoorlijk zot vind, maar blijkbaar zijn proefjes ook populair. Ik hoef er iig geen geld voor
Leuk dat je dat aanbiedt zeg! Ik wil ze graag hebben hoor! Ik gebruik het wel en neem nu als ik af en toe weg ga die hele flessen mee, dus dat zou wel fijn zijn als je ze nog hebt??? Vanm die kleine verpakkingen heb ik in het begin ook eens gehad en vond ik handig om mee te nemen bij weekendje weg..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb eens een proefje gevraagd bij Douglas toen ik nog niet wist weloke dagcreme. Deden ze me een potje moeilijk joh! Heb toen maar gekocht met idee dat het wel goed ging. niet dus, ik vond het veel te vet. Maar ik mocht er wel mee terugkomen als het niet goed was zeiden ze.. Ik heb het maar aan mijn zusje gegeven die er ook erg blij mee was.quote:Op woensdag 23 mei 2007 06:51 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn eigen travelkitje: de oogcreme heb ik bij de ici paris of douglas vandaan, zo'n klein potje. Verder heb ik 2 minipotjes en 2 miniflesjes voor per stuk iets van 0,30 bij de Etos vandaan. Daarin heb ik de ddmg, superdefense, step 1 en step 2 gedaan! In verhouding natuurlijk veel goedkoper en handiger dan die blisters!
Hoewel ik het zelf niet zo snel zou vragen, kun je in ieder geval bij de Douglas gewoon vragen om een monstertje, dan doen ze een beetje creme in een potje, maar das dan ook wel echt een beetje.
(Was overigens een reactie op de Marktplaats dude)
Terug uit Spanje...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:31 schreef Pau100 het volgende:
[..]
Leuk dat je dat aanbiedt zeg! Ik wil ze graag hebben hoor! Ik gebruik het wel en neem nu als ik af en toe weg ga die hele flessen mee, dus dat zou wel fijn zijn als je ze nog hebt??? Vanm die kleine verpakkingen heb ik in het begin ook eens gehad en vond ik handig om mee te nemen bij weekendje weg..
mooie doosjes hebben ze wel he! IK heb een eye shadow quad, die zit ook in zo'n mooi spiegeldoosje.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:42 schreef Lief-visje het volgende:
mijn 2 nieuwe aanwinsten:
Een blush en een oogpotlood![]()
[afbeelding]
?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:57 schreef snowqueen911 het volgende:
zie nu dat er ook oil-free DDML bestaat. wat is het verschil met DDMG?
nee precies vandaar mijn vraagquote:Op maandag 11 juni 2007 11:36 schreef Pau100 het volgende:
Maar nu begrijp ik nog het verschil niet tussen de oil free ddml en de ddmg? (en de gewone ddml) En die oilfree ddml heb ik nog nooit gezien in de winkel eigenlijk..
zo'n fles zag ik laatst ook bij DA. er zit een pompje bij he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:46 schreef Chav het volgende:
Ik heb op het vliegveld van Istanbul een fles Lotion (van t 3stappen plan) van 487 ml gescoord voor 22 euro. Die fles is groot! Er zit ook een andere dop op.
neem van de liquid soap nummer 2 ipv 3 en laat de lotion achterwege (of neem er een van een ander merk, zonder alcohol)quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:49 schreef Liebe het volgende:
Ik gebruik het drie stappen plan van clinique maar ik ben toch niet helemaal tevreden. Ik denk dat ik met biotherm beter af was, maar ik moest van m'n moeder gelijk de grootverpakking kopen, en ik was er eigenlijk van overtuigd dat het een goed product was, want ik hoorde alleen maar positieve dingen. Of denken jullie dat mijn huid nog een beetje moet wennen?
Ik heb een gecombineerdvette huid en gebruik dus type 3. Maar ik krijg er een enorme trekkerige glimkop van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |