quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Pas maar op Jafar en IJs
http://www.nu.nl/news/102(...)traft_worden%27.html
Onderzoeken = mooie uitwerking van statistieken -->quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:20 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen
Nederlander denkt genuanceerd over moslims
Nou Jafar, de autochtoon is nog niet verloren
ik ga wel even een vraag stellen:quote:
Hee pikquote:
40 euro??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ga wel even een vraag stellen:
ik heb al jaren een domein naam geclaimed via tiscali. (www.ruche.nl) hiervoor betaal ik 40 euro per jaar![]()
nu wil ik wel graag een website, maar die moet gemaakt en gehost worden, wel wil ik zelf kunnen updaten enzo.
ik heb echt geen drol verstand van zulke dingen. kan ik het bouwen en hosten ofzo uitbesteden? en wat gaat me dat kosten?
jah goed, beetje unrustig de laatste tijd, werk, verhuizen etcquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:20 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hee pik![]()
Alles prima hoor, en met jou?
Jij ruikt gewoon een potentiele klant/slachtofferquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:20 schreef ursel het volgende:
@ Chiel, probleem met deze pakketten is dat ze vaak geen database ondersteuning hebben. Uiteraard niet altijd nogd voor elke site, maar zelf werk ik nagenoeg altijd wel met een database. Veel gemakkelijk doordat je dus altijd online je website aan kan passen.
PM me met wat je wilt, of anders vanavond ff bellen. Kan je mij precies uitleggen wat je wilt en zal ik kijken wat ik allemaal kan regelen. Een aantal zaken besteed ik uit aan kennissen van me, dus die prijzen liggen waarschijnlijk wel vast.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:25 schreef IJsmuts het volgende:
owke, 40 euro is dus niet goed![]()
ik zal alle info eens opzoeken, thanks alvast voor jullie replies!
Ursel, als ik het goed begrijp kan ik de boel bij jou hosten? maar moet ik het dan opzeggen bij tiscali ??
en het moet ook gemaakt worden. zit zelf te denken aan een vette flash intro en dan naar een simpele site. ik heb er wel wat geld voor over, dus ik wil je best inhuren!
top, ik ga vanavond denk ik naar d ebios, maar ga je wel even bellenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:29 schreef ursel het volgende:
[..]
PM me met wat je wilt, of anders vanavond ff bellen. Kan je mij precies uitleggen wat je wilt en zal ik kijken wat ik allemaal kan regelen. Een aantal zaken besteed ik uit aan kennissen van me, dus die prijzen liggen waarschijnlijk wel vast.
Zaken welke ik zelf kan uitvoeren kunnen we nog wel wat moois mee doen..![]()
Extra klanten is altijd leuk..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:29 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Jij ruikt gewoon een potentiele klant/slachtoffer![]()
Kijk Pascal, nu heb je al een slachtoffer voor hosting/website en vervolgens meld er zich een flasher!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:36 schreef RudyCarell het volgende:
Hoor ik daar Flash intro? Ik heb ooit nog wat voor Jafar in flash gemaakt...![]()
Rudy kan designen voor je.. ik kan hosten..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:40 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Kijk Pascal, nu heb je al een slachtoffer voor hosting/website en vervolgens meld er zich een flasher!
Snel geregeld zo![]()
www.loi.nl en www.studieplan.nl voor de rest doe ik prive nooit echt opdrachten enzo... Eind April ga ik naar Flash 8: Actionscripting en in Augustus naar Flash 8: Advanced Design... Dan zou ik alles moeten kunnen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Rudy kan designen voor je.. ik kan hosten..
Kat in bakkie..
@Rudy, Heb je wat voorbeelden van Flash-dingen die je gemaakt hebt? Kan misschien nog wel een goede Flasher gebruiken als ik zo her en der een opdrachtje heb en jij daar oren naar hebt.
Okido.. Tis ook niet zo dat ik erg vaak heb ofzo. Ik zal het wel tezijnertijd ff vragen als ik wat heb..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
www.loi.nl en www.studieplan.nl voor de rest doe ik prive nooit echt opdrachten enzo... Eind April ga ik naar Flash 8: Actionscripting en in Augustus naar Flash 8: Advanced Design... Dan zou ik alles moeten kunnen...
nu nog een geldschieterquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:40 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Kijk Pascal, nu heb je al een slachtoffer voor hosting/website en vervolgens meld er zich een flasher!
Snel geregeld zo![]()
pimp hier met je uurtariefquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kunt mij ook inhuren via Getronics.
Uurtarief is op dit moment 90 euro per uur exclusief BTW.
Ik niet, dat kost 1,30 per gesprek. Mijn nummer is gratisquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:34 schreef staticdata het volgende:
ik zou toch voor het 1850 nummer gaan
nou voor mij ben je gewoon half roemeen hoor, nog even en jij wordt ook zo'n zakkenrollerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik niet, dat kost 1,30 per gesprek. Mijn nummer is gratis
Ik blijf een Hollander he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |